Någon som vill diskutera Survivor med mig? Please?
caffeineaddict skrev:Vi är allmänt sett rätt anti-dokusåpor på det här stället. Men det kanske finns någon som tittar, vad vet jag?
Illyria skrev:Robinson och Survivor är exakt samma grundidé/program?
noike skrev:Så inga ninjor eller samurajer?
LWes skrev:noike skrev:Så inga ninjor eller samurajer?
Nej, tyvärr.
BTW, är "Stolt medlem av the Riley Finn Appreciation Society" allvarligt eller sarkastiskt menat? Alla verkar hata Riley utan riktig anledning!
Han är min favorit i Buffy efter Andrew.
Tob skrev:Hmm, har du sett på Robinson i år?
Enda dokusåpan jag följer, och jag tycker det är bra mycket bättre en vad Svt har gjort med den någongång. Mycket tack vare mer tävlingar och mer saker runt omkring som händer. Man ändrar förutsättningar hela tiden för att försvåra paktsystemet och gör på så vis det hela mycket mer oförutsägbart. Samt att Robert Ashberg är suverän som programledare. Han driver verkligen på på öråden.
LWes skrev:Är det bara jag här som dyrkar Survivor? Det är den bästa reality-showen som finns, ingen fråga om saker.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Såhär borde de göra showen istället:
* Välj ut ett antal människor, lika antal män som kvinnor.
* Flyg dem till valfri tropisk ö, dock ingen som det finns bebyggelse eller andra människor på.
* Åk iväg, lämna kvar dem med ytterst begränsade resurser men med med varsin handdriven videokamera.
* Kom tillbaka efter ett år, leta upp de skäggiga vildarna och se vilka som har överlevt.
* Ha en tävling där de får springa i sanden efter en kokosnöt eller whatever.
* Den som finner får 1.000.000:-
* Visa filmen från handkamerorna som själva programmet.
Där snackar vi "reality"-show....
Mönsterstudenten Thomas skrev:LWes skrev:Är det bara jag här som dyrkar Survivor? Det är den bästa reality-showen som finns, ingen fråga om saker.
Det finns ett stort problem med Survivor/Robinson... de är för snälla mot deltagarna, det blir inte verkligt när de har kamerateam med sig hela tiden och möjlighet att sticka iväg och få mat om de vill.
Såhär borde de göra showen istället:
* Välj ut ett antal människor, lika antal män som kvinnor.
* Flyg dem till valfri tropisk ö, dock ingen som det finns bebyggelse eller andra människor på.
* Åk iväg, lämna kvar dem med ytterst begränsade resurser men med med varsin handdriven videokamera.
* Kom tillbaka efter ett år, leta upp de skäggiga vildarna och se vilka som har överlevt.
* Ha en tävling där de får springa i sanden efter en kokosnöt eller whatever.
* Den som finner får 1.000.000:-
* Visa filmen från handkamerorna som själva programmet.
Där snackar vi "reality"-show....
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare