malavel skrev:Spawn är ju en riktigt bra film!
Håller med!

malavel skrev:Spawn är ju en riktigt bra film!

Lipton skrev:Jag såg hellboy för ett tag sedan, den var inte ens värd bandet den var inspelad på.

noike skrev:Koala: men det beror ju på att det är en M. Night Shamalamalayan-film. De är förutsägbara efter fem minuter. Jag förstår inte varför han envisas med sluttwisten hela tiden när det är så smärtsamt uppenbart.

Fast den är mycket bra förövrigt, twisten är ju mycket bra.
  Fast den är mycket bra förövrigt, twisten är ju mycket bra.  

Pazuzu skrev:Drömfångare har jag inte sett än, så jag kanske ska hålla mig undan. Filmatiseringarna av Kings böcker brukar inte alltid bli helt lyckade.

Pazuzu skrev:Tobbee: Själv föredrar jag tv-serie-versionen av The Shining, eftersom långfilmen ligger för mycket från boken. Som King själv har sagt:i långfilmen verkar det som om Jack redan är galen när de anländer till the Overlook[/b]

).
 ).
Pazuzu skrev:Speed 2 borde väl tillhöra bottenskiktet också, men jag har heller inte mycket till övers för ettan.

noike skrev:Jag vågar inte tänka på hur Naked Lunch eller Adaptation skulle ha blivit om man hade varit trogna originalet.
noike skrev:The Others var mycket bättre än Sjätte Sinnet eftersom det var en film som inte enbart byggde på sluttwisten.

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare