malavel skrev:Spawn är ju en riktigt bra film!
Håller med!

malavel skrev:Spawn är ju en riktigt bra film!
Lipton skrev:Jag såg hellboy för ett tag sedan, den var inte ens värd bandet den var inspelad på.
noike skrev:Koala: men det beror ju på att det är en M. Night Shamalamalayan-film. De är förutsägbara efter fem minuter. Jag förstår inte varför han envisas med sluttwisten hela tiden när det är så smärtsamt uppenbart.
Pazuzu skrev:Drömfångare har jag inte sett än, så jag kanske ska hålla mig undan. Filmatiseringarna av Kings böcker brukar inte alltid bli helt lyckade.
Pazuzu skrev:Tobbee: Själv föredrar jag tv-serie-versionen av The Shining, eftersom långfilmen ligger för mycket från boken. Som King själv har sagt:i långfilmen verkar det som om Jack redan är galen när de anländer till the Overlook[/b]
Pazuzu skrev:Speed 2 borde väl tillhöra bottenskiktet också, men jag har heller inte mycket till övers för ettan.
noike skrev:Jag vågar inte tänka på hur Naked Lunch eller Adaptation skulle ha blivit om man hade varit trogna originalet.
noike skrev:The Others var mycket bättre än Sjätte Sinnet eftersom det var en film som inte enbart byggde på sluttwisten.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare