wyndham skrev: men det är ändå brittisk smörja.
Awesomeness!wyndham skrev:
Och så var det premiär för höstens filmstudio: Nausicaä från vindarnas dal
Miyazaki från 80-talet. En postapokalyptisk värld som präglas av mögelskogar och jätteinsekter. Men som alltid krigar människorna först och främst emot varandra. Såklart att det är skitbra. Har bara sett Spirited Away och Det levande slottet innan, men liksom dom får Nausicaä 4/5.
A bear skrev:Titta här då. En trailer för remaken av... äh... Plan 9 From Outer Space.
http://www.horror-movies.ca/horror_16413.html
Catfight skrev:Kom precis hem från att ha sett De ofrivilliga och allt jag har att säga är: fyfaan. Jag hatar svensk film så jävla jävla mycket. Svensk film är bara ångest. Jag har någon slags Lukas-Moodyson-känsla nu efteråt... Jag vill ALDRIG ALDRIG se den igen! Jag mår så dåligt!
Tob skrev:Catfight skrev:Kom precis hem från att ha sett De ofrivilliga och allt jag har att säga är: fyfaan. Jag hatar svensk film så jävla jävla mycket. Svensk film är bara ångest. Jag har någon slags Lukas-Moodyson-känsla nu efteråt... Jag vill ALDRIG ALDRIG se den igen! Jag mår så dåligt!
![]()
De ofrivilliga som är bland det bästa svensk filmindustri har fått fram typ...någonsin.
Murnau skrev:Binchy skrev:Är inte den känd som den sämsta film som någonsin gjorts?
Nej det är Zingo med Björn Kjellman som är sämst!
"Senap? Men de ä ju skitäckligt, ju!"
"Bingo i fittan, var det du som gjorde den?
Catfight skrev:Kom precis hem från att ha sett De ofrivilliga och allt jag har att säga är: fyfaan. Jag hatar svensk film så jävla jävla mycket. Svensk film är bara ångest. Jag har någon slags Lukas-Moodyson-känsla nu efteråt... Jag vill ALDRIG ALDRIG se den igen! Jag mår så dåligt!
Micke (Tod): Ah, raspberries! I've had it!
sfinx skrev:Catfight skrev:Kom precis hem från att ha sett De ofrivilliga och allt jag har att säga är: fyfaan. Jag hatar svensk film så jävla jävla mycket. Svensk film är bara ångest. Jag har någon slags Lukas-Moodyson-känsla nu efteråt... Jag vill ALDRIG ALDRIG se den igen! Jag mår så dåligt!
Jag tycker inte heller om filmer där man känner sig besudlad efteråt. Det känns som någon annan tvingar på en deras ångest bara för att slippa känna sig ensam och dra med andra. Ska jag känna ångest ska det vara min ångest. Hoppa får folk göra själva.
sfinx skrev:Peppe skrev:adolvsson skrev:En ganska ny nyhet, är att efter Nicolas Cage hoppade av stora skurkrollen i Seth Rogen och Michel Gondrys Green Hornet, hoppade Christoph Waltz på istället. Hur mycket jag än gillar Cage, och det gör jag fortfarande en hel del, och hur mycket jag än hade hoppats att han skulle göra en Fu Manchu-liknande karaktär, inte för att jag vet om Hornet-skurken är det men det var vad jag såg framför mig, så vågar jag påstå att både filmen och publiken vinner på det där hoppandet. Christoph Waltz, sannerligen.
Finns det någon här som sett Vampire's Kiss? Cage är lysande! Slår till och med hans lysande prestation i The Wicker Man...
Rädd nu.
dajacke skrev:Följande inlägg "låter" bättre på engelska, därför skrivs det på detta språk;
Transformers: Revenge of the Fallen.
What a god-damn piece of shit-awful fucking excuse for a movie!!!!!!! I hate you, Michael Bay! Fuck fuck fuck.
Fuck me, this is a dumb movie! AAAAHHHHHH!!!!!!!! I want 2 ½ hours of my life back!
Ungefär så.![]()
Under helgen kommer nog en liten fortsättning på min favoritfilmlista. Under tiden, undvik allting som har med Michael Bay att göra! (undantaget The Rock, den är fortfarande cool.)
Rombat skrev:Det tog mig tio minuter att skrattande utbrista "Det är skönt att veta att vissa regissörer aldrig förändras. Någonsin."
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare