eynosh skrev:Har det här tagits upp än?
JJ Abrams och Zachary Quinto.. Vill Hollywood frammana massjälvmord?
Rombat skrev:Jag mår mest illa över hur författaren till artikeln använder citationstecknen. Way to go to journalism-school...
gaspode skrev:vem tar på sig att skicka ett syrligt "mail" till "honom" om "skrivfärdigheter" och "kompetens"?
gaspode skrev:vem tar på sig att skicka ett syrligt "mail" till "honom" om "skrivfärdigheter" och "kompetens"?
adolvsson skrev:gaspode skrev:vem tar på sig att skicka ett syrligt "mail" till "honom" om "skrivfärdigheter" och "kompetens"?
Jag tror minsann du precis gjorde det.
A bear skrev:gaspode skrev:vem tar på sig att skicka ett syrligt "mail" till "honom" om "skrivfärdigheter" och "kompetens"?
Han "jobbar" på "Aftonbladet". Att be honom "skriva" vettig "svenska" är som att tipsa en grävmaskinist om hur man tar chikanen på Monzabanan: han har varken glädje eller intresse av den infon.
CheeseGuy skrev:Å jävlar, Brotherhood säsong 3 börjar ju på söndag! (Trodde det var våren som gällde.) Det blir totalt ägande Showtime-maraton på måndagar i ett par veckor nu då.
RalfiParpa skrev:CheeseGuy skrev:Å jävlar, Brotherhood säsong 3 börjar ju på söndag! (Trodde det var våren som gällde.) Det blir totalt ägande Showtime-maraton på måndagar i ett par veckor nu då.
Ja! Det är ju den bästa serien som fortfarande produceras enligt mig (tillsammans med True Blood). Jag håller på att avsluta min omtitt av första två säsongerna i skrivande stund (well, inte exakt nu men du förstår vad jag menar) och jag måste säga att andra säsongen är sensationellt bra när man vant sig vid de ganska radikala förändringarna. De sista tre-fyra avsnitten är bland det bästa jag sett i TV-väg. (spoiler Brotherhood 2.09) Som scenen när Colin sitter på dinern där i slutet av Thanksgiving-avsnittet...magiskt. Jag hoppas att tredje säsongen fortsätter i samma spår och att fler får upp ögonen för serien.
CheeseGuy skrev:Å jävlar, Brotherhood säsong 3 börjar ju på söndag! (Trodde det var våren som gällde.)
CheeseGuy skrev:Jag tänkte faktiskt aldrig på någon större förändring mellan säsongerna, åtminstone stilmässigt.
Tinwiel skrev:Jag tyckte ungefär som du, att Kyle var lite för retarded, det störde mig för mycket och serien blev lite för ytligt "preteen", den verkade bara jättefjantig, men jag såg ju bara ett avsnit och många tycker ju samma sak om Buffy och såna serier när de bara har sett ett eller två avsnitt. De serier jag gillar mest brukar inte vara speciellt creddiga ändå. Så jag ska egentligen vara tyst och inte säga mer om saken.
Tinwiel skrev:Men ja, huvudkaraktären i Privileged. Hemskt söt. JÄTTESÖT.
chanda skrev:the legend of the seeker.
Nu var det ett tag jag läste första boken och även om special efekterna sög ganska ordentligt, så uppvägde historien och skådespelarna detta.
HeY skrev:chanda skrev:the legend of the seeker.
Nu var det ett tag jag läste första boken och även om special efekterna sög ganska ordentligt, så uppvägde historien och skådespelarna detta.
Fel tråd?
Glorificus skrev:HeY skrev:chanda skrev:the legend of the seeker.
Fel tråd?
Nä, det är den nya fantasyserien baserad på Terry Goodkinds Sword of the Truth-böcker ().
Glorificus skrev:().
adolvsson skrev:Eller hur man skriver så dåligt att specialeffekterna suger tydligt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare