noike skrev:Sons of Anarchy: http://buffyforum.se/viewtopic.php?f=22&t=3109
Du är så snäll Nicklas!

noike skrev:V görs om.
http://io9.com/5061467/v-is-back-all-hail-the-visitorsAs opposed to following the Nazi Germany metaphor in the original V, Peters explained that this V will show what happens when the masses have blind faith in their leaders:
Kanske blir mindre skrattretande nu då. Fast eftersom han som har hand om det skapade the 4400 så vetefan...
AKS skrev:noike skrev:V görs om.
http://io9.com/5061467/v-is-back-all-hail-the-visitorsAs opposed to following the Nazi Germany metaphor in the original V, Peters explained that this V will show what happens when the masses have blind faith in their leaders:
Kanske blir mindre skrattretande nu då. Fast eftersom han som har hand om det skapade the 4400 så vetefan...
Yay! Detta har jag väntat på i många år nu!! Tänkte på det för bara några veckor sen då skaparens försök att återuppliva serien nämndes i SFX. Yay! Kan bli hur bra som helst, men jag gav iofs upp på The 4400 efter bara något avsnitt så...
Tinwiel skrev:Dock kommer jag ihåg det som en rätt bra serie.
Tinwiel skrev:Dock kommer jag ihåg det som en rätt bra serie.
A bear skrev:Ny brittisk TV-serie: zombies invaderar Big Brother
Nej så kan det inte vara, karaktärerna blir ju zombies.The Ankh skrev:A bear skrev:Ny brittisk TV-serie: zombies invaderar Big Brother
Brittisk? Dvs 1 avsnitt i kvartalet och bytta karaktärer i varje avsnitt?
The Ankh skrev:A bear skrev:Ny brittisk TV-serie: zombies invaderar Big Brother
Brittisk? Dvs 1 avsnitt i kvartalet och bytta karaktärer i varje avsnitt?
AKS skrev:Håller med adolvsson här. Första miniserien är bra och jag har sett den mer än en gång i vuxen ålder (fast på VHS-tiden). Serien efter har jag b ara sett som 9-åring och kan inte uttala mig personligen, men de flesta verkar tycka att den suger mer eller mindre.
eynosh skrev:Alltså, specialeffekterna till Merlin.. Det är inte ens gulligt när det är såhär dåligt.
Rombat skrev:eynosh skrev:Alltså, specialeffekterna till Merlin.. Det är inte ens gulligt när det är såhär dåligt.
Jadå... Dr. Who?
...enligt filmsajten IMDb.com är Robert Englund tillbaka som den snälle ödlan ”Willie”.
The Ankh skrev:Har npn redan postat detta?
”V” är tillbaka...enligt filmsajten IMDb.com är Robert Englund tillbaka som den snälle ödlan ”Willie”.
HURRA!!!!!!!!!!!!
eynosh skrev:Har det här tagits upp än?
JJ Abrams och Zachary Quinto.. Vill Hollywood frammana massjälvmord?
JJ Abrams och Zachary Quinto.. Vill Hollywood frammana massjälvmord?
adolvsson skrev:The Ankh skrev:Har npn redan postat detta?
”V” är tillbaka...enligt filmsajten IMDb.com är Robert Englund tillbaka som den snälle ödlan ”Willie”.
HURRA!!!!!!!!!!!!
Aftonbladet missuppfattar som dom oinformerade fånar dom är. Get yo' facts straigt? NEVAH! Att en remake är på gång stämmer, och det har vi nämnt här i tråden (se långt upp på sidan), som kommer hanteras av han mannen som skapade The 4400. Helt rätt. Vad Aftonbladet refererar till på IMDb, är sidan för V: The Second Generation, en uppföljare till första miniserien som V:s skapare Kenneth Johnson försökt få till i många år, som miniserie. Senast jag hörde var de dock rätt död och Johnson försöker göra den som långfilm istället. Uppgifterna på IMDb är alltså i det här fallet både utdaterade och inte kopplade till det V som nämns i nyheten, och jag tvivlar starkt på att Willie, i någon skådespelares form, alls kommer synas i remaken.
Fredrik Adolvsson. Setting the record straight since 1978.
The Ankh skrev::( Ok.. så.. betyder det att V kommer tillbaka eller inte?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare