noike skrev:Såg på bussen. Jag gillade en hel del. Men jag tror inte det kommer bli ond-Sam mot god-Dean. Det känns för lätt.
LWes skrev:4x01
Angående Sam = ond vs. Dean = god så vet jag inte. Det är alltid en väldigt intressant studie att se en karaktär transformeras stegvis från god till ond, men dom fallen jag kan komma på där detta varit susperbt utfört har det slutat med att karaktären i fråga som blir ond, dör. Om man går in med idén att en karaktär ska bli ond men sen bli räddad från mörkret och bli god igen och sen fortsätta som vanligt, så blir det ofta tamt och förutsägbart (även om det säkert går att göra bra, så är det inte dom man minns som "OMG det var sjukt bra").
MissKittyFantastico skrev:LWes skrev:4x01
Angående Sam = ond vs. Dean = god så vet jag inte. Det är alltid en väldigt intressant studie att se en karaktär transformeras stegvis från god till ond, men dom fallen jag kan komma på där detta varit susperbt utfört har det slutat med att karaktären i fråga som blir ond, dör. Om man går in med idén att en karaktär ska bli ond men sen bli räddad från mörkret och bli god igen och sen fortsätta som vanligt, så blir det ofta tamt och förutsägbart (även om det säkert går att göra bra, så är det inte dom man minns som "OMG det var sjukt bra").
(spoiler Buffy) Willow? Fast du kanske inte tycker att det var ett bra utfört.
HeY skrev:MissKittyFantastico skrev:LWes skrev:4x01
(spoiler Buffy) Willow? Fast du kanske inte tycker att det var ett bra utfört.
(spoiler Angel) Och Wesley.
Veidit skrev:Har inte följt denna serien på riktigt riktigt länge men 4x01 var..... gåshud
Kort och gott så undrar jag nu vilken dvdutgåva bör man köpa? US, UK eller SE?
Tomas skrev:Wedge Antilles
noike skrev:Det känns för enkelt och fantasilöst. Använda Dean för att få Sam att göra det de vill kanske.
noike skrev:Det känns för enkelt och fantasilöst.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare