Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » lör sep 20, 2008 0:09

Såg på bussen. Jag gillade en hel del. Men jag tror inte det kommer bli ond-Sam mot god-Dean. Det känns för lätt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » lör sep 20, 2008 0:24

Avsnittet var dessutom bitvis mycket roligt. Jag skrattade i alla fall. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » lör sep 20, 2008 1:23

4x01
ÄNTLIGEN!!!
Det var riktigt, riktigt bra. Mycket snyggt (helvetes-flashen, de plågsamma ljuden, de utbrända ögonen - klart mer effektfullt än att Demonen of the season har gula eller vita ögon istället för svarta, haha) och spännande (vad händer, vad händer, vad händer) och bra fokus (helt rätt att börja med att Dean kom tillbaka). Några småsaker:

+ "The road so far" var SNYGG! Supernatural-loggan var snygg!

+ Bobby! Och Deans min då Bobby kastar vatten på honom. hihi

- Sam reagerar konstigt på Deans återkomst. Hade velat ha honom mer chockad och mindre logisk. Ett enkelt exempel är att han inte borde ha reagerat på tjejens "So, are you two like togeather?" Sån billig humor passar liksom inte in.

+ Halsbandet

- Demon locking the door. Hm. Underwhelming. Det var ett snyggt avslöjande att det var demoner på dinern men i övrigt fungerade inte riktigt scenen för mig. Småprata med demoner liksom...

Och den stora saken:

Riktigt bra twist att Sam dödar demoner och samarbetar med Ruby! Blir spännande att se var det leder. För första gången verkar Sams gåvor intressanta.
Dean är hämtad av en ängel? På uppdrag av Gud? Demoner är toksvårt att göra bra. (SPN brukar som regel misslyckas, tänk YED, tänk Lily) Gud/änglar är hundratusen gånger svårare att göra bra. Mörkret kan vara gråskaligt, men inte ljuset. Jag vill inte ha Gud/kristendom. Jag vill inte ha något Dean vs. Sam. Jag tror inte att det blir bra. Men jag kan ha fel. Jag får helt enkelt vänta och se.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav brat » lör sep 20, 2008 1:32

noike skrev:Såg på bussen. Jag gillade en hel del. Men jag tror inte det kommer bli ond-Sam mot god-Dean. Det känns för lätt.

Det lutar väl åt det. Men hur kan det bli så?
Sam blir väl inte per definition ond om Dean är god. Sam försöker ju också göra gott. Då borde det hellre bli "mitt sätt är rätt" mot "nä, mitt sätt är rätt"? Och OM Sam oavsiktligt blir ond i sitt samarbete med Ruby så blir det ju ändå inte Dean mot Sam. Då blir det "Dean måste rädda Sam och få honom att förstå att han hamnat fel". Över lag har jag nog svårt att se Dean som någon större-syfte-person. Han har alltid satt familjen först och om Sam väljer fel, då följer Dean med hellre än att gå emot. Dessutom är ond-Sam mot god-Dean väldigt uppenbart. Då är det mer otippat att det är god-Sam mot ond-Dean. Att Dean är den som blir lurad.

Haha, jag kommer att tänka ihjäl mig på den här säsongen. Inte alls något "vänta och se". :P
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav LWes » lör sep 20, 2008 2:35

4x01
Jag tycker att det mest förutsägbara och tråkiga vore om det visar sig att det inte är en ängel, det är en demon som försöker lura dom att dom får uppdrag av Gud.
Bara för att domm använder helvetet och demon och änglar och Gud, som förekommer i kristendomen, behöver det inte följa bibeln och göra det svart/vitt.
Den där ängeln verkade inte vara 100% god. Chanser är att "Gud" inte är Gud som i kristendomen, en allsmäktig närvaro som skapat allt liv, utan snarare en "varelse" som en "demon". Jag tror att så länge ingen är allsmäktig så kan dom få det att funka.
Det är svårt att veta och jag håller med om att det är ett riskabelt ämne, speciellt i USA som är till stora delar kristet, för dom måste nästan räkna med att göra dom kristna upprörda om inte fansen ska tycka att det är dåligt.

Jag har inga problem med att använda Gud och Satan o.s.v. i fiktionella verk, och sätta twists på det.

Det påminner också om Marvel's 90-tals Hellstorm serie, där protagonisten är "Satan"s son och dödar demoner och monster och slogs mot änglar. Jag minns brev som skickades till tidningen, för dom brukar ju ha en brevsida i serietidningar, där folk var väldigt upprörda och kallade dom för satanister o.s.v. vägrade sälja serien i sina serietidningsbutiker.

Jag gillar inte när dom i serier använder karaktärer eller krafter snarare, som verkligen är gudomliga, extremt mäktiga och därmed eviga. Jag vill att allt ska gå att dödas.

Så vem vet vart Supernatural kommer ta detta...

Angående Sam = ond vs. Dean = god så vet jag inte. Det är alltid en väldigt intressant studie att se en karaktär transformeras stegvis från god till ond, men dom fallen jag kan komma på där detta varit susperbt utfört har det slutat med att karaktären i fråga som blir ond, dör. Om man går in med idén att en karaktär ska bli ond men sen bli räddad från mörkret och bli god igen och sen fortsätta som vanligt, så blir det ofta tamt och förutsägbart (även om det säkert går att göra bra, så är det inte dom man minns som "OMG det var sjukt bra").
Dean skulle aldrig döda Sam, så att göra en sån storyline skulle enbart vara lyckat och brilliant om Dean tvingas döda Sam, och faktiskt gör det. Då skulle jag vara den första som ställer sig upp och applåderar.
Men det skulle även betyda slutet för serien (även om man i min åsikt skulle kunna fortsätta serien med bara Dean).
Jag skulle kunna acceptera det som ett bra slut. Jag brukar alltid gilla lyckliga slut, men då detta skulle vara sjukt mäktigt, så vore det nog värt det, om dom gör vägen dit riktigt bra.

Men det kommer inte hända, för det är för mycket annat på gång. Med bara två huduvkaraktärer så kan dom inte göra en stegvis förändring i Sam tillräckligt långsam för att dom två ska kunna arbeta tillsammans och samtidigt bli varandras ultimata fiender. Jag tror inte det skulle funnka.

Det troligaste är att dom kommer leka med idén om att Sam kan bli ond men att Dean kommer stoppa honom och allt blir bra.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav MissKittyFantastico » lör sep 20, 2008 8:25

LWes skrev:4x01
Angående Sam = ond vs. Dean = god så vet jag inte. Det är alltid en väldigt intressant studie att se en karaktär transformeras stegvis från god till ond, men dom fallen jag kan komma på där detta varit susperbt utfört har det slutat med att karaktären i fråga som blir ond, dör. Om man går in med idén att en karaktär ska bli ond men sen bli räddad från mörkret och bli god igen och sen fortsätta som vanligt, så blir det ofta tamt och förutsägbart (även om det säkert går att göra bra, så är det inte dom man minns som "OMG det var sjukt bra").

(spoiler Buffy) Willow? Fast du kanske inte tycker att det var ett bra utfört.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav HeY » lör sep 20, 2008 12:26

MissKittyFantastico skrev:

(spoiler Angel) Och Wesley.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Veidit » lör sep 20, 2008 17:13

Har inte följt denna serien på riktigt riktigt länge men 4x01 var..... gåshud :)

Kort och gott så undrar jag nu vilken dvdutgåva bör man köpa? US, UK eller SE?
Användarvisningsbild
Veidit
Unlucky in love

Inläggav LWes » lör sep 20, 2008 17:26

HeY skrev:
MissKittyFantastico skrev:

(spoiler Angel) Och Wesley.

Willow tänkte jag på när jag skrev det, och jag tycker inte att det var dåligt utfört men inte heller sådär jätteminnesvärt. Okej det var bra, men allt blev som vanligt igen lite väl snabbt. Jag tror att enligt min idé så måste redemption-processen få ta lång tid också.
Som för Wesley, som var helt superbt, men jag håller inte med om att han någonsin blev ond.

Huvudsaken är att jag inte tror att Supernatural kan göra en övertygande grej utav att Sam blir ond och sen göra det tillfredsställande i slutändan då allt självklart skulle bli bra igen. Jag tror inte att det här är den rätta serien för det. Om dom hade varit tre stycken karaktärer så hade det nog varit lättare att se det funka.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » lör sep 20, 2008 19:18

Skitbra säsongspremiär. (spoiler 4.01) Jag känner mig jättespänd över vad dem kan göra med gud/ängel tema. Jag är övertygad att det skulle kunna bli oerhört bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav MissKittyFantastico » lör sep 20, 2008 22:52

Veidit skrev:Har inte följt denna serien på riktigt riktigt länge men 4x01 var..... gåshud :)

Kort och gott så undrar jag nu vilken dvdutgåva bör man köpa? US, UK eller SE?

Spelar nog inte så stor roll. Det du får se upp med är att jag har för mig att säsong 1 och 2 kom ut i en UK-version med extramaterial och en utan, så om du köper UK får du kolla noga att allt roligt extra finns med. Jag är nästan helt säker på att det var UK det gällde. Någon här borde ha koll.

US brukar vara mycket billigare, men det verkar som om i alla fall Play har hyfsade priser på R2 just nu.

Kan ju passa på att själv fråga om den här:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/4983290/ ... oduct.html
är en fullständig version. Står inget om den, men det borde den väl vara.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav Veidit » sön sep 21, 2008 0:44

Det som stör mig är just nu detta:
Supernatural - Complete First Season - 1.85:1 Widescreen Anamorphic
Supernatural - Complete Second Season - 1.78.1 Widescreen Anamorphic

Olika "aspect ratio" är ju helt klart störande.
Användarvisningsbild
Veidit
Unlucky in love

Inläggav Rombat » sön sep 21, 2008 2:43

Tomas skrev:Wedge Antilles 8)

Ner FIVe för oss som visste vem det var utan hjälp.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav Rombat » sön sep 21, 2008 2:45

Kommentera på fyllaan. jAG TRODDEF AN HELA TIDEN ATT DET SSKULLE VARA DEN ANDRA SIDSAN SOM LADE SIG I. Vi har vänat fär länge. Det finns inget hetare än hämnande änglar. så snyggt att haan inte kunde höra hans röst med. divine fuckin' intervention! HOPPAS DET INTE ÄR FEJK UTAN VERLKIGEN PÅ RIKTIGT.

Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav sp1keout » mån sep 22, 2008 18:24

401,

Ja, det har var verkligen (till skillnad fron Prison Break) SKITBRA.

Verkar genomtankt. Och jag ligger har och svettas... Vill ha mer!!!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav MissKittyFantastico » tor sep 25, 2008 20:25

Tomorrow tomorrow!
I´ll se it tomorrow
It´s only a day away

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav sp1keout » tor sep 25, 2008 21:14

Imorgon <3
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Rombat » tor sep 25, 2008 21:17

Inatt!

Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav chanda » lör sep 27, 2008 22:08

4x02
typiskt utfyllnad avsnitt, även om jag fortfarande inte är direkt imponerad hade den sina höjdpunkter.Sam lycka över att änglar nu finns, deans ångest över att inte kunna hjälpa Meg och att han fick en andra chans. Castiels och Deans möte. är glad att ängelar är krigare.
the lord ...
if you say works in mysterious ways so help me I will kick youre ass.
where `s the pie?
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav noike » lör sep 27, 2008 22:26

Jag tyckte inte det var så mycket utfyllnad. Den flyttade fram arcen rätt mycket, samtidigt som den hänvisade tillbaks till gamla saker. Jag har fortfarande inte en aning om vad änglarna behöver Dean för -- it makes no sense.

Dessutom skyddsrummet? :lovebunny: Såg ut som något från Vault-Tec. :D
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Rombat » lör sep 27, 2008 23:14

(spoiler Spekulation efter 4.02) Jag tror det kommer bli något i stil med att änglarna vill ställa Dean mot Sam som börjat använda sina "demoniska" krafter.

Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav noike » lör sep 27, 2008 23:32

Det känns för enkelt och fantasilöst. Använda Dean för att få Sam att göra det de vill kanske.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav chanda » sön sep 28, 2008 21:43

noike skrev:Det känns för enkelt och fantasilöst. Använda Dean för att få Sam att göra det de vill kanske.

Det är väll också en rätt så förutsägbar lössning. Då tar jag hälldre en konfrontation i mitten eller i slutet av säsongen.
För engång skull värkar bägge karaktärena ha en roll att fylla och jag hopps ´på att det inte ändras.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav HeY » sön sep 28, 2008 22:37

Vet inte om ngn har nämnt detta men ser just nu på 3x04 på kanal5 vilket fick mig att tänka på säsong 4.
(spoiler 4x01) Demonbruden som Dean är instängd med säger sig tro på Lucifer som skapare av alla demoner. Hon säger att Lucifer står för "Ljusets bringare" och att ingen faktiskt har sett honom men att hon tror på honom för att människor inte är de enda som har rätt att tro. Ska man koppla detta till ängeln i 4x01?
Nu kanske det redan har avslöjats i 4x02, men det avsnittet har jag inte sett än.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav brat » sön sep 28, 2008 22:51

(spoiler 402) Det var inte ett dåligt avsnitt, men det var riktigt dåligt genomfört. Knappt något jag gillade.
+ INTROT!! De kan verkligen göra snygga sådana.
+ Ron!! <3
+ Bobbys panic room

Allt annat:
Avsnittet kändes som att det var skrivet av en nybörjare inom fanfiction. Inte ett enda handlingsförlopp eller replik var orginell eller oväntad. "I ain't touching this one with a ten foot pole" Really?
- De börjar med ett urtråkigt långt samtal angående om Gud är verklig. (Jared och Jensen gjorde det dock hyfsat bra) Som om inte det var nog så kommer senare Gudsamtal del 2, varför händer dåliga saker bra människor. Och till slut Gudprat del3 med ängeln. "Läs biblen, det står där." Really? Om man måste försvara det man skriver så gör man det inte tillräckligt bra.
- Ruby gör ett inhopp för att berätta att hon är rädd för änglar. Znark.
- Extremt uppenbar humor "Where's the pie", "Something's up, huh?" "You think?", "They've redecorated, in red.", "You thought our luck was gonna start now all of a suddan?", "Now I'm gonna eat you alive." "Come on, I'm not a cheeseburger."
- "This is what I looked like before that demon cut off my hair and dressed me like a slut." Really? Demonen gick till frissan?
- Pladdriga spöken... znark. Meg var klart värst. Mesiga spöken. Sådana som kidnappar Bobby och väntar, väntar, väntar på att någon ska rädda honom. Behöver man skriva så ologiskt så har man inte skrivit bra. Och varför skulle spökflickan lägga sina små fingrar på Bobbys mun... znark.
- Slutstriden var visserligen tillfredsställande svårgenomförbar. Men till slut kändes det som wack-a-mole.
- Änglaprat. Numera är det pratpratprat. Dean pratar med Sam. Dean pratar med demoner. Dean pratar med änglar. Och alla småbråkar tillbaka på samma sätt. Kan det inte finnas någon skillnad? Kan man inte tänka sig att en ängel med viktigare agenda inte ens hör oviktigt svammel utan bara säger vad den vill, ingen hänsyn till bråkiga småpojkar. Lyssnar de inte kan den ju använda sin riktiga röst, den var häftig. Show don't tell, brukar man säga. Sera kanske aldrig har hört det.
- "Six of my brothers died in the field this week." Really?
- "Why are you asking me all this", efter två frågor. Den sista repliken sammanfattar avsnittet rätt bra.

Allt förvärrades sedan av klippningar (flashbacks i onödan, inzoomat klipp på Megs märke) och musik (plink och plonk under Jensens rörande "why me", skräckmusik i alla farliga stunder) som passade i säsong 1:s nybörjartaffliga försök. Jag hade dock lite svårt att förstå när spökena var på väg, de kunde inte ha gjort den isande andedräkten lite tydligare?

Valen de gjorde med huvudarcen gör mig också allt mer skeptisk. Det känns som att de bitit av mer än de kan tugga.
Det är inte ett mysterium, vem gör vad varför, vad vill de? Det är Gud mot Djävulen. Tillåt mig att bli exalterad.

För att bara nämna lite. :)
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav MissKittyFantastico » mån sep 29, 2008 10:41

4x02

Jag är inte helt förtjust i hela den här gud vs djävulen-ploten som verkar vara säsongens huvudstory. Religion gives me the creeps. Varför är världen så ond om det finns en gud bla bla bla yada yada yada. Fast jag gillar ändå Cassiel, det är något med hans utsende och sätt, att han ser så skrynklig och sliten ut, så trött och så bitter. På något sätt passar det in på honom.

Jag gillade också faktiskt att få se Meg, Hendricksen och Ronald igen. Jag har saknat dem lite. Ok, inte Meg så mycket, men lite lite.

När jag såg avsnittet kom jag på varför jag kände igen ny-Ruby. Jag har flera gånger hamnat framför något program som handlar om galopphästar och två rivaliserande gårdar, Wildfire, Genevieve Cortese har en av huvudrollerna där.

Avsnittets höjdpunkt
Dean: Bobby! You´re awsome! :D

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav adolvsson » tis sep 30, 2008 0:20

4x02
Yay! Buffy hade en hel handfull med apokalypser, det var på tiden att SPN fick sin.
noike skrev:Det känns för enkelt och fantasilöst.

Och det är inte världens fräschaste idé, men... jag gillar. Jag ser fram emot att se bröderna pitchade mot varandra. Samma sak med att gud och änglar och det har gjorts förr. Jag ser fram emot att se hur det görs här.

Och SPN klarar uppenbarligen gamla idéer rätt rejält mycket bättre än - säg, tja, vad kan vara jag tänker på - Heroes.

Och jag tyckte det var ett bra avsnitt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Tinwiel » tis sep 30, 2008 7:33

402

Hmm.. jag är lite osäker på det nya konceptet och de nya "spelregler" som finns. Men.. jag är intresserad av "where this is going". HUR ska detta lösas utan att det blir kristendomsgegga av allt? Ge mig gråskalor i massor plix! Det finns svårigheter med att plötsligt blanda in Gud och Djävulen. Och att det så uppenbart är de kristna gudarna som avses. Vart är resten av gudarna då, från andra religioner? Eller är dom inte lika mäktiga? Alla gudar borde kunna vara med och slåss. Eller dom kanske inte finns? Avsnittet som sådant var medel, men vi fick ju lite info som förde arcen framåt så det var helt ok ändå.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav adolvsson » lör okt 04, 2008 0:08

4x03
Kalla mig tokig, men det här kan vara ett av mina favoritavsnitt hittils.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav brat » lör okt 04, 2008 1:04

403
How very Back to the future.

Det var ett riktigt bra avsnitt, spännande och intressant rakt igenom. Men jag är fortfarande skeptisk till Gud vs. Djävulen och Dean vs. Sam. Är övertygad om att Dean skulle välja evilSam före alla änglar. Blir dock mycket intressant att se hur de kan knyta ihop hela säcken med YED och Lily osv.
Är Sam det enda psycicbarnet som är kvar?

Sedan kan jag tycka att det var lite onödigt att blanda in tidsresor bara för att ha en anledning att återuppleva det förflutna, Dean hade ju faktiskt ingen plats där.
Och hur skabbigt var det inte när Mary kysste sin demonpappa. Uäck!
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film