CheeseGuy skrev:Ska vi köra igång snart?
HeY skrev:Hmm, jag vet inte om jag hinner hela mellan 20-27 Dec då jag har ganska mkt att göra fram tills 24:e nu. Men okej, kan ju försöka. Ett avsnitt varje kväll kan jag säkert klara av fram tills 24 och sedan kunna... ja, men det funkar nog.
XY skrev:Jag klarar 20-27 för säsong 1, men jag vet inte om jag har fått s2 till den 28:e.
RalfiParpa skrev:EDIT: Ah, A bear med sina julangelägenheter ser jag nu. Gör det något om vi börjar? Det verkar ligga rätt i tiden.
caffeineaddict skrev:Flyttade lite gamla inlägg från Andra serier-trådarna (= tiden innan serien hade en egen tråd) hit. De ligger m.a.o. först i den här tråden nu. Ifall någon är intresserad.
XY skrev: (spoiler 1.01) Det här avsnittet, och jag gissar många av de övriga, är skrivet med ett slags ordnat kaos.
Det är kaos delvis för att det tar upp så många saker utan att det finns någon särskild huvudplot (däremot huvudtema i bred mening)... hans depression och ångestattacker, "problemet" med hans mor, med Junior, mellan mor and dotter i familjen, med resturangen/avrättningen, "the garbage contract problem" (visserligen kortlivat), och mer. Och allt liksom slängs samman lite huller om buller, har ingen tydlig "treaktsstruktur" eller så.
Hey skrev:Tony jobbar alltså för Junior - som är "maffiabossen" - men det är oftast Tony som drar i spakarna.
Hey skrev:Arti är... ja det har jag inte förstått eller så kommer jag inte ihåg det. Var det han som skulle få de dära biljetterna och vad var det som var grejen med dem nu igen?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare