Jag håller med dig om karaktärerna i UK HeY, fast det blir ju bättre sen. Angående sexet så tror jag att du vänjer dig. Sen så får du vänja dig ännu mer om du ska se den amerikanska.

Jag hade inga problem med sexet, men efter ett tag så blir man så "avtrubbad" (fel ord, jag vet) så att man höjer inte mer på ögonbrynet över en sexscen än nån annan scen. Så var det för mig i alla fall. Jag har i och för sig aldrig känt mig obekväm med att bevittna gay/lesbian-sexscener på film/tv... om inte nån förälder har varit i närheten, men då tycker jag att t.o.m hångel är pinsamt. Det får ungefär den här reaktionen i min skalle om jag ser sexscener på tvn när jag tittar med mamma, att jag får lust att ställa mig upp och ropa ut "nej men usch, vad gör dom, snusk, sånt där gillar jag inte, sånt där sysslar JAG inte med, och ingen jag känner heller, i själva verket så tror jag att det är bara folk på tv som har sex och det borde dom sluta med i alla fall om det är ett program som man tittar på med mamma". Ja, ni fattar.