HeY skrev:Jag kollar också där varje morgon. Finns det inte där så går jag till mininova. Weeds hade t.ex inte kommit imorses där, men det fanns på mininova. Så brukar det vara, perfekt kombination!
Så gör jag med. Det är bra.
adolvsson skrev:säsongen bortsett från det där enstaka avsnittet,
HeY skrev:Vilket syftar du på? 1x17?
adolvsson skrev:HeY skrev:Vilket syftar du på? 1x17?
Om det är det som fokuserar sig helt Claire och glasögonmannen, så ja. Tänkte skriva 1x16 men hade en naggande känsla av att det kunde vara fel.
Vaddå kolla upp på TVRage.com? Amatörisch!
AKS skrev:Vad har hänt? Förut såg jag vilken skit som helst hur länge som helst innan jag gav upp, men nu orkar jag bara inte engagera mig.
noike skrev: (spoiler möjlig castingspoiler, vad vet jag?) Nämligen att Adrian Pasdar är kvar. Stämmer detta?
adolvsson skrev:noike skrev: (spoiler möjlig castingspoiler, vad vet jag?) Nämligen att Adrian Pasdar är kvar. Stämmer detta?
Affirmative. Hur och varför har inte avslöjats.
noike skrev:Tack. Då skippar jag detta.
adolvsson skrev:noike skrev:Tack. Då skippar jag detta.
Trots Schiff? Jag hade hoppats att Pasdar skulle vara med igen, fast en flashbackfunktion. Att låta honom komma tillbaka tyder alldeles för mycket på fanonani. Nu, med det sagt...
... är han uppenbarligen inte alls tillbaka i gammal fin form.
noike skrev:Allvarligt talat, ett hjälteoffer i 1.23 som nu inte var ett offer
RalfiParpa skrev:noike skrev:Allvarligt talat, ett hjälteoffer i 1.23 som nu inte var ett offer
Duh, han kanske släppte Peter från hög höjd?
RalfiParpa skrev:noike skrev:Allvarligt talat, ett hjälteoffer i 1.23 som nu inte var ett offer
Duh, han kanske släppte Peter från hög höjd?
gaspode skrev: (spoiler 2x01) Nathans död var det som gjorde att säsongsfinalen fick tyngd på nåt sätt.
Dessutom var det ett offer som nu inte blir värt nåt.
Sen tycker jag nog att Nathan skulle kunna bli intressant att följa ändå, men lite fegt helt klart.
gaspode skrev:jag håller med noike, även om det inte får mig att sluta kolla.
(spoiler 2x01) Nathans död var det som gjorde att säsongsfinalen fick tyngd på nåt sätt.
sp1keout skrev:Glöm bort mig
adolvsson skrev:sp1keout skrev:Glöm bort mig
Who. Are. You?!
noike skrev: (spoiler s1+info om s2) Att Peter kan överleva vet vi i och med framtiden då han sprängde bort staden, men Nathan? Nej. Alltså. Villigt offer = rörande ögonblick i en trist röra till säsongsavslutning precis när serien behövde visa lite testiklar.
adolvsson skrev:Jag är visserligen inte helt övertygad om att det är Nathan. Eller att han lever. Jag kände frågetecken.
Fast att det saknades testiklar är svårt att argumentera emot och det är nog det som stör mig allra mest. En besvikelse hade varit mer okej om det fanns risktagande inblandat.
HeY skrev:Could be Sylar.
adolvsson skrev:HeY skrev:Could be Sylar.
Oh. Jävlar. Inte helt originellt, men rätt logiskt, och jag skulle nog gilla det. Fast mest smiskar jag mig för att jag inte tänkte på det tidigare och först...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare