Brodie skrev:Why don't they ever bring back or remake good shows, like 'BJ and the Bear.' Now there's a concept I can't get enough of, a man and his monkey.
The Ankh skrev:My Name is Earl 2.19!!!!!!!! Bästa hittills! SKrattar fortfarande!
Randy på tv-stationen framför väderkartan när han inte fattar bluescreen.- SÅ har han en blå t-shirt och ser att han är en del av kartan =) LOLOLOLOLOLOL!!!!!
Joy som säger till Randy att han måste bli sin egen man. INte alltid gölra som Earl gör:
Randy: "Opposite of Earl.. Ok, I can do that. I'll make a list of all the good things I've done and then walk around screwing those pepole! And! I'll wear a sombrero while doin it! Earl never wears a sombrero!"
Joy: "Since your here lemme introduce you to my family of many colors. As you can see I've got a white son and a black son, but I don't see race so I can't tell which is which."
Hahahahaah"! Helt underbart!
The Ankh skrev:Bara ett endaste Earl kvar nuEtt.
HeY skrev:The Ankh skrev:Bara ett endaste Earl kvar nu :( Ett.
Någonsin? Kommer det ingen säsong 3? Isf tror jag inte att jag ser ikapp från där jag slutade i säsong 1.
noike skrev:HeY skrev:The Ankh skrev:Bara ett endaste Earl kvar nuEtt.
Någonsin? Kommer det ingen säsong 3? Isf tror jag inte att jag ser ikapp från där jag slutade i säsong 1.
Jo, det kommer en s3. Vad Annica menar är att sedan är det slut på maratonmöjligheten.
The Ankh skrev:noike skrev:HeY skrev:The Ankh skrev:Bara ett endaste Earl kvar nuEtt.
Jo, det kommer en s3. Vad Annica menar är att sedan är det slut på maratonmöjligheten.
Precis. Sen blir det ett i veckan-tittande. Suck. Säsong två är underbar! Du mpåste se HeY!
The Ankh skrev:My name is Earl 2.13
LOLOLOLOL!!!! My Name is Randy! My Name is Joy! My Name is Crabman! My Name is Dottie =)
Vilket fantastiskt avsnitt!!! Saknade Catalina dick, man har ju inte fått se nåt nu när hon o Randy är gifta... SKa nog ta ett till och se =)!
AKS skrev:Nu har jag sett ikapp My Name Is Earl. Jag är glad över att jag bestämde mig för att ta upp serien igen för det finns få serier som är så feelgood som denna, och det utan att vara "smörig". Sista avsnittet var riktigt bra och det ska bli spännande att se var de börjar S3.
noike skrev:My Name is Earl 2.20. Little Chubbie. Norm motherfucking MacDonald! Som imiterar Burt Reynolds. Norm!
The Ankh skrev:My Name is Earl 301-302
=) Hurra dom är tillbaka!
Tyckte det var en bra premiär. Jättefint att Joy tar hand om Randy och löär honom överleva. Hon e en bra mamma. Hihi.
Joys porträtt av glasbitar; jag det var skitbra, jag vill ha ett sånt av mig. och vilken fin quilt =) hahahaha!
Är det meningen att hela säsongen ska vara i fängelset? Funkade bra nu iofs, tycker de knöt i hop allt bra. Jag längtar efter nästa avsnitt!
The Ankh skrev:My Name is Earl 301-302
Är det meningen att hela säsongen ska vara i fängelset? Funkade bra nu iofs, tycker de knöt i hop allt bra. Jag längtar efter nästa avsnitt!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare