Illyria skrev:Det ska såklart allra helst vara en tv-serie, där kommer Joss bäst till sin rätt, plus att vi får mycket mer att titta på. Win-win-win!
Illyria skrev:Jag såg faktiskt hela första avsnittet av Saving Grace, men tänker inte se fler.
caffeineaddict skrev:Hoppas den hittar sin egen väg runt de här temana, för då kan det bli RIKTIGT bra.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Hoppas den hittar sin egen väg runt de här temana, för då kan det bli RIKTIGT bra.
Egentligen är det väl inte ens säkert att den kommer ha kvar samma teman när serien väl drar igång på riktigt. Jag antar möjligheten finns att det bara är tillfällig musik.
caffeineaddict skrev:Jag menade inte teman = musik. Jag menade teman som familjedynamiken, alkoholism, all the sex m.m. m.m.
caffeineaddict skrev:Jag menade inte teman = musik. Jag menade teman som familjedynamiken, alkoholism, all the sex m.m. m.m. Universella teman som definitivt kan göras fler bra serier kring, men första avsnittet låg liiiite nära N/T för att bli sin egen grej.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Jag menade inte teman = musik. Jag menade teman som familjedynamiken, alkoholism, all the sex m.m. m.m. Universella teman som definitivt kan göras fler bra serier kring, men första avsnittet låg liiiite nära N/T för att bli sin egen grej.
Jag hade inte heller problem med det. Californication tyckte jag gjorde det intressntare med sin ensamma pilot än N/T gjorde på hela sin första säsong.
gaspode skrev:Jag gömmer det här i Andra-serier-tråden, men ojoj om det ligger nån sanning i detta:
http://tv.ign.com/articles/808/808892p1.html
Joss, Nathan, Western och framförallt kanske TV-serie!
Did I write out two wee scenarios for a western and send them to Joss? Yeah. It was cool.
Is said western (already a property and not mine) in development? Yes. But not by Joss or myself.
Would I like to be involved? Yes, if they don't sue me for being quoted as developing it myself.
Tinwiel skrev:Om man lär sig stå ut med Dr Babbel, vad hette han... Han är roligast med Mr Blonde Doctor som älskar att jävlas med honom, annars inte så rolig.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Om man lär sig stå ut med Dr Babbel, vad hette han... Han är roligast med Mr Blonde Doctor som älskar att jävlas med honom, annars inte så rolig.
Alan är onekligen bäst tillsammans med Boyce, men "annars inte så rolig"... Norrland har nog gått dig åt huvudet.![]()
That's crazy talk, girl!
"He can't be real! He's green!"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare