chanda skrev:till sisst Supernatural--Pinky and The Brain en av dom roligaste video där ute (Spoiler s2)
http://www.youtube.com/watch?v=TA_ynDppgkc
chanda skrev:För att distrahera mig från ororn att det ska bli en tredje säsong
madskellig skrev:Fast jag också förstått det som att SPN ligger lite halvrisigt till, så bra har väl inte tittarsiffrorna varit? Sen att CW kallar det hit show... finns väl inget TV bolag som skulle kalla sin egen serie något annatmen, men jag tror också på en ny säsong.
HeY skrev:madskellig skrev:Fast jag också förstått det som att SPN ligger lite halvrisigt till, så bra har väl inte tittarsiffrorna varit? Sen att CW kallar det hit show... finns väl inget TV bolag som skulle kalla sin egen serie något annatmen, men jag tror också på en ny säsong.
Hit show brukar väl syfta på att det är en succe, eller har de börjat ljuga om sånt nu![]()
madskellig skrev:chanda skrev:till sisst Supernatural--Pinky and The Brain en av dom roligaste video där ute (Spoiler s2)
http://www.youtube.com/watch?v=TA_ynDppgkc
Haha, helt underbar!
HeY skrev:chanda skrev:För att distrahera mig från ororn att det ska bli en tredje säsong
Det är klart det kommer att bli en tredje säsong, inte går det väl dåligt för SPN eller har de tappat tittare? CW kallar ju fortfarande serien för "hit show" i deras promos. Sedan så är ju 7th Heaven yxad och VM balanserar på en trådsmal lina. Jag skulle inte oroa mig för mycket om att SPN skulle bli spolad.
MissKittyFantastico skrev:Supernatural 2x17
Några favorit-moments kommer inte idag, min hjärna har gått i baklås och ser bara Sams tårindränkta ansikte.
madskellig skrev:MissKittyFantastico skrev:Supernatural 2x17
Några favorit-moments kommer inte idag, min hjärna har gått i baklås och ser bara Sams tårindränkta ansikte.
Oj såpass Jag tyckte ju som sagt att det var över sentimentalt och ganska... uselt, samt inte så välspelat av Jared.
madskellig skrev:Nytt avsnitt imorgon! Yay!
MissKittyFantastico skrev:Supernatural 2x16
Avsnittet började så underligt. Det kändes lite som om jag råkat slå på programmet en kvart för sent om ni förstår vad jag menar. Tyckte att det var lite snyggt gjort faktiskt.
Jag tycker att det var en fin historia i det här avsnittet. Det var inte bara search and destroy som gällde utan de försökte faktiskt hjälpa henne.
MissKittyFantastico skrev:Supernatural 2x17
Jag vet inte vad jag ska säga. Är fortfarande lite i chock. De här avsnittet var så... Joss. Gå från glädje till att sätta en kula i hjärtat på bara några minuter.
MissKittyFantastico skrev:And my nerdiness has reached yet another level.
brat skrev:Gråter för övrigt som regel åt Extreme Makeover Home Edition. De blir ju så glada.
brat skrev:Midnatt. 00:00. Supernatural. Msn. Be there.
Jag är så jäkla taggad på SPN nu. Fler galningar? mads? MKF?
sfinx skrev:Lady m och jag är hooked, men jag har bara sett förstasäsongen. Trevlig cliffhanger.
brat skrev:sfinx skrev:Lady m och jag är hooked, men jag har bara sett förstasäsongen. Trevlig cliffhanger.
Härligt!Och det blir så mycket bättre i andra säsongen!!
MissKittyFantastico skrev:Supernatural 2x18
Alla gånger Dean trycker in mat i munnen. Han bara äter och äter och äter. Det är hysteriskt kul!
chanda skrev:2,18
nu är jag ialla fall redo för the doom and gloom som verkar vänta bakom horisonten.
MissKittyFantastico skrev:chanda skrev:2,18
nu är jag ialla fall redo för the doom and gloom som verkar vänta bakom horisonten.
Vad himla bra sagt! Det är nog precis så jag känner också.Det här avsnittet behövdes för de kommande troligtvis dystrare.
Tob skrev: (spoiler tom 1.18)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare