LWes skrev:Jag tyckte att 2x09 var mycket bra.
Jag gillade det också och jag ser verkligen fram emot vad John sade till Dean om Sam. Jag vill veta nu!!

LWes skrev:Jag tyckte att 2x09 var mycket bra.
HeY skrev:LWes skrev:Jag tyckte att 2x09 var mycket bra.
Jag gillade det också och jag ser verkligen fram emot vad John sade till Dean om Sam. Jag vill veta nu!!
LWes skrev:HeY skrev:LWes skrev:Jag tyckte att 2x09 var mycket bra.
Men jag tror inte att det är någonting allt för fantastiskt. Typ "Sam är inte din biologiska bro" eller "Sam kommer dö" eller "Sam kommer att bli ond". Vad det än var han sa om Sam tror jag inte att vetandet av vad det är kommer ändra på någonting. Om det har att göra med något som kommer hända med Sam kommer dom kunna stoppa det och om det har att göra med något som har hänt så har det redan hänt och kan knappast förändra så mycket.
Men visst, jag ser också fram emot nästa avsnitt.
brat skrev:Framtida spekulationer (2x10 och framåt)
Nej usch vilka teorier ni har! Så får det inte vara! Dean och Sam är bröder, på alla sätt och vis. Sam är inte Rosemarys baby. Jag tror snarare att det är någon hemlighet om Sam och barnen som honom. Någon egenskap, någon funktion. Kanske något pappan fått veta om vad demonen vill ha dem till. Jag tror att det är någon slags fara som Sam är i så att Dean måste skydda honom.
Blir spännande att se vad det egentligen är! Än om det inte är supermärkvärdigt.
HeY skrev:brat skrev:Framtida spekulationer (2x10 och framåt)
Nej usch vilka teorier ni har! Så får det inte vara! Dean och Sam är bröder, på alla sätt och vis. Sam är inte Rosemarys baby. Jag tror snarare att det är någon hemlighet om Sam och barnen som honom. Någon egenskap, någon funktion. Kanske något pappan fått veta om vad demonen vill ha dem till. Jag tror att det är någon slags fara som Sam är i så att Dean måste skydda honom.
Blir spännande att se vad det egentligen är! Än om det inte är supermärkvärdigt.
Men även om de inte har samma pappa så är de ju fortfarande "riktiga" bröder.
madskellig skrev:Det går jättelångsamt att få hem avsnittet för mig, vill se nuuuu!
brat skrev:madskellig skrev:Det går jättelångsamt att få hem avsnittet för mig, vill se nuuuu!
Åh! Du laddar du också. Vi har inte tagit oss för att se än. Jag är ärligt lite nervös. Synd att vi inte har dig på msn också så kunde vi mulit-se (multi för er med förmåga att skriva rätt), det hade varit läckert!
brat skrev:madskellig skrev:Det går jättelångsamt att få hem avsnittet för mig, vill se nuuuu!
Åh! Du laddar du också. Vi har inte tagit oss för att se än. Jag är ärligt lite nervös. Synd att vi inte har dig på msn också så kunde vi mulit-se (multi för er med förmåga att skriva rätt), det hade varit läckert!
adolvsson skrev:2x10
Jag gillade verkligen Ava. Hon var inte bara ett sällsynt fall av en karaktär med bra repliker, hon leverarade allihopa på ett härligt sätt.
madskellig skrev:Först: Sjukt bra musik i intro scenen. vilken stämning!
Katharine Isabelle
adolvsson skrev:Katharine Isabelle
Åh herre snablars, tyckte väl att jag kände igen henne (på ett oerhört svagt och nästan inte alls-vis)! Älskade (spoilermarkerar vi gästskådisar häromkring? Jag minns inte Standard Operating Procedure i det här fallet) Ginger Snaps, och har ett vagt minne av hennes ansikte som Laughing Girl i Josie and the Pussycats (som för övrigt är en av modern tids mest underskattade absurda komedier - and I ain't kiddin' around about that). Hon for en stor jäkla kärlekskanin av mig.
LWes skrev:Och just det, han den där var Boone i Blade ja. Jag kännde bara igen honom som "polis i Dead Zone".
LWes skrev:2x10
Men det var mycket bra att Gordon kom tillbaka!
brat skrev:LWes skrev:2x10
Men det var mycket bra att Gordon kom tillbaka!
Och då tänkte jag: Vad - Glorys dator?
Skadad.
Glorificus skrev:Men det är någon som saknas i den andra bilden!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare