Rombat skrev:Den verkliga adolvsson finns i hjärtat inte i himlen.
Är adolvsson en Hero också?
Rombat skrev:Den verkliga adolvsson finns i hjärtat inte i himlen.
lilith skrev:sp1keout skrev:Rombat skrev:Den verkliga adolvsson finns i hjärtat inte i himlen.
adolvsson är en såndär riktig hjälte!
sp1keout skrev:Men du måste ju berätta hans förmåga också förståru väl, dummer :(
sp1keout skrev:lilith skrev:sp1keout skrev:Rombat skrev:Den verkliga adolvsson finns i hjärtat inte i himlen.
adolvsson är en såndär riktig hjälte!
Men du måste ju berätta hans förmåga också förståru väl, dummer
fripp21 skrev:IMHO.
HeY skrev:fripp21 skrev:IMHO.
Har säkert frågat förr men jag har antingen glömt eller förträngt det ... vad är IMHO förkortning för
Simon skrev:fripp21 skrev:...inte alls som när jag försiktigt kryssar mig fram i Buffy och Angel-trådarna.
Jag läste det nog tre gånger och fick det till "försiktigt kysser mig fram".
Det vore i sanning ödmjukt.
Rombat skrev:1.11 Det är bedrövligt vad bra det här är.
Rombat skrev:1.11 Det är bedrövligt vad bra det här är.
Tinwiel skrev:1x11
Spännande!
Tråkigt om Zach inte kommer ihåg nåt nu. Jag gillade honom. Dumt. Men avsnittet var bra, spännande och allt det där.
LWes skrev:1x11
Jag tänkte otroligt många gånger under avsnittets gång "det är så äckligt jävla bra".
Isaac träffar Hiro och Ando - mycket bra. Han ritar en drake? WTF?!
qarlsson skrev:LWes skrev:1x11
Jag tänkte otroligt många gånger under avsnittets gång "det är så äckligt jävla bra".
Isaac träffar Hiro och Ando - mycket bra. Han ritar en drake? WTF?!
Jag tolkade det som en dinosaur. Förmodligen att Hiro fladdrar tillbaka lite väl långt i tiden vid något tillfälle framöver.
LWes skrev:Ja, det är väl troligt. och det vore roligt! Men jag vet inte riktigt vad det skulle tillbringa storyn... Vi får väl se! Dom kan ju inte visa något sånt och sen inte följa upp!
gaspode skrev:Tinwiel skrev:1x11
Tråkigt om Zach inte kommer ihåg nåt nu. Jag gillade honom. Dumt.
Håller med om det, sånt tycker vi inte om..
gaspode skrev:Så fortfarande vet vi väl inte riktigt vad glasögonmannens agenda är?
Jag gillar att den Haitiska mannen kunde prata och har ännu en egen agendamånga agendor blir det...
noike skrev:Vi "vet" att han kommer klara det. Om de bara säger att han är och slåss mot en dinosaurie och har lite skador när han kommer tillbaka och mumlar lite om vad som hände, då kommer vi automatiskt bygga upp en bättre scen i huvudet än vad serien någonsin skulle ha råd med.
Glorificus skrev:Jag vet inte vad det är med mig och Heroes. Så många som verkar älska serien, men jag blir mest bara irriterad. Senast jag var såhär irriterad på en serie/film måste ha varit när jag såg Episode III.
noike skrev:LWes skrev:Ja, det är väl troligt. och det vore roligt! Men jag vet inte riktigt vad det skulle tillbringa storyn... Vi får väl se! Dom kan ju inte visa något sånt och sen inte följa upp!
Jo, det tror jag de kan. Vi "vet" att han kommer klara det. Om de bara säger att han är och slåss mot en dinosaurie och har lite skador när han kommer tillbaka och mumlar lite om vad som hände, då kommer vi automatiskt bygga upp en bättre scen i huvudet än vad serien någonsin skulle ha råd med.
noike skrev:Glorificus skrev:Jag vet inte vad det är med mig och Heroes. Så många som verkar älska serien, men jag blir mest bara irriterad. Senast jag var såhär irriterad på en serie/film måste ha varit när jag såg Episode III.
Precis så känner jag över Supernatural!
Glorificus skrev:noike skrev:Glorificus skrev:Jag vet inte vad det är med mig och Heroes. Så många som verkar älska serien, men jag blir mest bara irriterad. Senast jag var såhär irriterad på en serie/film måste ha varit när jag såg Episode III.
Precis så känner jag över Supernatural!
Då förstår jag att du ger upp på SPN. Det är jobbigt att vilja kasta knivar på en serie varje gång man ser ett avsnitt. ;)
noike skrev:Jag tycker att till forumträffen i februari så gör vi upp träddiagram med vad vi gillar och ogillar med de båda serierna och så jämför vi.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare