noike skrev:A bear skrev: (spoiler s5) var helt fantastisk. Nu undrar jag bara när nästa börjar, och om de har kontrakterat Whitaker för den också. För karln lyfte den här säsongen något helt otroligt, och även om jag säkert tror att de kan klara sig utan honom vill jag se Kavanaugh få ett vettigt slut i serien... helst ett som involverar svavelsyra.
Januari, antagligen rätt tidigt. Det är då the Shield börjar visas. Kavanaugh hoppas jag också är med, hans karaktär fick inget riktigt avslut i säsongen och de brukar inte bara släppa folk på det viset. Så det bådar gott. Jag undrar hur det kommer gå för Strik Team nu, de är verkligen på väg... eller vad fan skriver jag? De har redan börjat implodera spektakulärt. Frågan är hur många och vilka som kommer ut levande.
Utan Lem finns det inget strike team. Det kanske finns strike, men inget team. Och förr eller senare MÅSTE det komma fram att Shane... jag kan inte ens skriva det.
Fan, nu sitter jag och tänker på scenen i slutet av s3. "You guys are the only family I have." Fan. Fan. Fan.
Och de jävlarna fortsatte fånga in honom i kameran om och om igen genom hela slutscenen.
Försökte han säga något i slutet? Är det någon som har lyckats uppfatta något?
EDIT: Kom att tänka på en sak. 5.10 heter "Of Mice And Lem". Steinbecks "Of Mice And Men" slutar med att lille smarte George dödar sin store korkade vän Lennie för att bespara honom ett ännu plågsammare öde.
Jävla Shawn Ryan.