(spoiler 2x02) Mest skrämmande avsnittet hittils, och då är jag inte ens rädd för clowner. Riktigt creepy, men samtidigt roligt också. Hur dumma är dock ungarna som släpper in clownen? Dom såg ut att vara gammla nog att förstå att man inte släpper in främmande. Bäst var slutet då Dean slog sönder bilen, så underbar scen.
Jag kännde verkligen igen han som spelade Ash men kunde inte komma på vart ifrån, men tillslut kom jag ju på att det var från Buffy, skoj. Tjejen var också helt ok, hon kan få vara med mer.
(spoiler 2x03) Skoj att se Amber, hon är så fin, men i övrigt ett svagare avsnitt. Gillade vissa saker, men det kändes trist. Som vanligt intressant mellan bröderna dock, jag blev jätteupprörd då Dean slog Sammy

(spoiler 2x04) Nackdelen med att döpa avsnittet till "Children Shouldn't Play with Dead Things" är att jag direkt förstod vad det skulle vara för monster denna vecka. Men det stör ju inte alltför mycket. Synd bara att Zombietjejen var så trist och inte alls skrämmande. Annars många bra scener, Deans "Awkward" var underbart!

(spoiler 2x05) Riktigt bra! Skoj att vi får se lite av Sams krafter igen. Intressant historia, skoj twist med tvilingen ("I have an evil twin") och många väldigt roliga scener! Dean då han ger bort bilen samt då han inte kan sluta säga sanningen var hur bra som helst.