Ai skrev:Du är en underbar man!
caffeineaddict skrev:Jag känner honom sedan tidigare, och jag vet att många flickor tycker han är söt. Så det är han nog. Jag har inte gått och lämnat min heterohet, jag är bara, faktiskt (hur klyschigt det än må låta), så säker i min sexualitet vid det här laget att jag inte är rädd för såna här grejer. Faktum är att de mer än något försäkrar mig om min läggning eftersom jag inte känner någon form av sexuell kick alls, men samtidigt inte skyggar och tycker det finns något obehagligt i det hela.
caffeineaddict skrev:caffe, kaffe och QaF. Trevlig lördagsmorgon/lunch.
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:caffe, kaffe och QaF. Trevlig lördagsmorgon/lunch.
Bara caffe som saknas för mig...
By Jove - He's got it! Det var skönt att få det bekräftat att det är tydligt när serien ändå tar en liten tripp "tillbaka"...QaFfe skrev:Eftersom situationer och karaktärer ju ändå är rätt annorlunda från UK-varianten vid det här laget...
Inte denna heller - jag kan se den sista kameraåkningen hur många gånger som helst! Snygg!QaFfe skrev:Att börja och sluta med "Boys Keep Swinging" gör ju inte direkt det här Bowie-fanet ledset heller.
KärlekkärlekkärlekkärlekkärlekQaFfe skrev:Fenomenalt, på alla sätt och vis.
Tinwiel skrev:"jag är ett litet barn och har precis ramlat och slagit mig-gråt"
brat skrev:Enligt min plan skulle jag få börja på säsong 5 omtitten imorgon men jag hade tänkt se Undeclared, Miracles och Vanished innan dess. Och jag har bara hunnit Undeclared.
Glorificus skrev:caffe och Buffster, det är verkligen hur kul som helst att läsa era kommentarer.Jag blir "se QaF första gången"-nostalgisk.
caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.14) (och eftersom det här är QaF kan vi väl lägga till "dansar halvnakna" efter "blir sams").
Glorificus skrev:Nu ska jag se... Say Uncle!! Skriven och regisserad av ingen annan än Peter Paige. Huvudrollsinnehavaren? Peter Paige.![]()
Lisa "Cuddy" Edelstein (House) har också en roll, upptäckte jag när jag såg trailern igår.
Här finns den, om någon mer är intresserad.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare