brat skrev:Det lutar åt QaF-träff i Umeå snart va?
Det vore ju rena Ai-tortyren...
brat skrev:Det lutar åt QaF-träff i Umeå snart va?
Glorificus skrev:brat skrev: Det lutar åt QaF-träff i Umeå snart va?
Det vore ju rena Ai-tortyren...
brat skrev:Det är alltid lika roligt, och förvånande, att se hur olika människor uppfattar saker olika. Personligen ÄLSKAR jag säsong 2 medan jag tycker att säsong 3 är seriens svacka. Hm, ja. Det var egentligen bara det jag ville säga. Älska säsong 2!
madskellig skrev:Jag vill också se! Min dator är så dålig att det är inte ens lönt att ladda hem avsnittet dock *kicks computer*
Eftersom jag, 13 år gammal, faktiskt var på en backstreet boys konsert så måste jag ju jämföra upplevelserna
Glorificus skrev:Tror jag också ska se Vanished i kväll. mads, om du vill kan jag skicka det över msn? Eller är datorn så dålig att det går för långsamt/du inte kan se det sen? Tänkte att om du också har Kommunicera brukar överföringar gå snabbt. Och VLC Media Player brukar klara att spela det mesta.
Jag antar att åtminstone brat vill ha avsnittet? Du får hojta till i så fall.
Ai skrev:Gale!Overload!
Glorificus skrev:madskellig skrev:Jag vill också se! Min dator är så dålig att det är inte ens lönt att ladda hem avsnittet dock *kicks computer*
Eftersom jag, 13 år gammal, faktiskt var på en backstreet boys konsert så måste jag ju jämföra upplevelserna
*hihi* Ja, det är ju typiskt 13-års-beteende att åka på BSB-konserter.
brat skrev:Glorificus skrev:madskellig skrev:Eftersom jag, 13 år gammal, faktiskt var på en backstreet boys konsert så måste jag ju jämföra upplevelserna
*hihi* Ja, det är ju typiskt 13-års-beteende att åka på BSB-konserter.
Whatever.
Glorificus skrev:*asg*
Jag var tvungen! BSB-konsert-nämnandet i samband med något man gör när man är 13 låg där så fint och väntade på att passas vidare på dig...
brat skrev:Förresten 2: Är det någon som vet om skådespelarna som spelar Cody och Blake är gay eller straight? Jag vet att det inte spelar någon roll, men jag är hopplöst nyfiken!
brat skrev:Whatever. Det har inte varit många 13-åringar på någon av de konserter jag varit på. (I så fall sitter det med sina mammor på läktarna långt bort i fanders så att man inte kan se dem.) Eller om man räknar allra första gången de spelade på riktigt i Sverige, på Okejdagen -96, där är medelåldern lite lägre. Men det är inte en konsert, det är ju ett sånt där jippo med alla möjliga tonårsidoler. Minns att jag faktiskt såg Eminem där ett år, läckert så här i efterhand. Just då var han mest störande eftersom han uppmanade hela publiken att ge fingret och bara hade släppt den irriterande "My name is". Medelåldern på bsb-konserter är snarare 18. På senaste var det betydligt högre än så... men det kan ju ha sina förklaringar.
The backstreet-freak has spoken.
madskellig skrev:Hihi, jag menade inte att förolämpa, jag äger alla deras skivor (inklusive den nyaste) och har en rätt gedigen samling BSB merchandise... Men den konserten jag var på '99 var det ganska många 13 åringar på om jag minns rätt
The slightly closeted backstreet-freak has spoken
brat skrev:1999, mmm... Millenium.Vi stod nästan längst fram, där såg vi inga 13-åringar. Men för min del är de välkomna de också, det är ju 13-åringar med bra smak iaf.
brat skrev:Om Cody.
"bad news, he has a girlfriend"
brat skrev:brat skrev:Om Cody.
Men han verkar inte speciellt straight...
http://www.youtube.com/watch?v=LSDaurb2Ibw
Haha! kan ni fatta att det är samma kille!
madskellig skrev:brat skrev:brat skrev:Om Cody.
Men han verkar inte speciellt straight...
http://www.youtube.com/watch?v=LSDaurb2Ibw
Haha! kan ni fatta att det är samma kille!
Gah, jag kände knappt igen han!
madskellig skrev:Den första är en av mina favoriter, gillar låten. Den sista är jag också ganska förtjust i.
Själv älskar jag denna här - Låten är väl inte så bra, men den är mycket snyggt gjord. Spoiler, hmm, jag är dåligt på sånt. Tror det är mest scener från säsong 3.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare