Entourage

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav The Buffster » sön jun 11, 2006 22:31

Jag hade nästan glömt bort det. Och sen så slog det mig plötsligt att idag är det den 11. Det betyder Entourage i morgon. Det var nästan så att jag skrek rakt ut av glädje trots att jag var på jobbet.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav noike » sön jun 11, 2006 22:33

The Buffster skrev:Jag hade nästan glömt bort det. Och sen så slog det mig plötsligt att idag är det den 11. Det betyder Entourage i morgon. Det var nästan så att jag skrek rakt ut av glädje trots att jag var på jobbet.

Du skulle skrekt. De andra hade säkert också behövt glada tillrop och en dansande Buffster.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav carre » sön jun 11, 2006 22:53

JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJ!!! LEEEEETS HUG IT OUT BIIIITCH!!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav qarlsson » mån jun 12, 2006 11:16

ey skrev:JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJ!!! LEEEEETS HUG IT OUT BIIIITCH!!

Så in i bövelen!! Let the shit commence!!
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav The Buffster » mån jun 12, 2006 11:21

noike skrev:Du skulle skrekt. De andra hade säkert också behövt glada tillrop och en dansande Buffster.

Haha, det har du nog rätt i. Fast jag jobbar i butik och ville inte att alla kunder skulle tro att jag ver helt galen. Mina arbetskompisar hade säkert bara tyckt att det var kul.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav noike » mån jun 12, 2006 13:02

3.01- What so special about these two?
- These two will fuck us if we take them.
- How can you be so sure about that?
- Because they said "if you take us, we'll fuck you"!

Ari övertalade James Woods att gå med honom? Hahaha! Genialt, hoppas vi får se mer av hans numera lilla skara klienter.

Som vanligt synd om Lloyd.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav carre » mån jun 12, 2006 17:15

OHOHOHOHO!! jag hade glömt bort att ett nytt entourage-avsnitt låg och väntade på mig. HURRAY!!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Bender » mån jun 12, 2006 20:46

Roligt första avsnitt, det är sig likt!

3x01
Ari: "...Beth Marapoza, had a mouth like a vacuum[cleaner] and she never lost suction " :D
Senast redigerad av Bender mån jun 12, 2006 23:08, redigerad totalt 1 gång.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav The Buffster » mån jun 12, 2006 23:06

3.01 Som väntat ett underbart avsnitt. När man älskar en serie så här mycket så känns det som att återse gamla vänner. Drama är fortfarande så bra att jag dör, och Ari likaså. James Woods var hur rolig som helst, när han tog en näve pengar ur burken, jag skrattade nästa ihjäl mig. Hoppas verkligen att han är med någon fler gång. Adrian Greiner behåller sin plats som den näst snyggaste mannen i universum och jag är SÅ lycklig över att Entourage är tillbaka.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav qarlsson » mån jun 12, 2006 23:40

Entourage är skiten, och det är tillbaka!

3x01
Som Buffster sa. James Woods var fantastisk:

I got medicine, I got medicine for this shit, OK!
I take so much fucking pills I feel like I'm working for Pfizer.

Och Ari! ARI! På 'gymmet' :D

Aahh! Jag satt bara med ett fett leende på läpparna genom hela avsnittet. Vilket talar sitt tydliga språk - Damn så jag har saknat det här!
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav The Buffster » mån jun 12, 2006 23:46

qarlsson skrev:Och Ari! ARI! På 'gymmet' :D

Ari :lovebunny: .

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav carre » ons jun 14, 2006 0:03

första avsnittet på tredje säsongen var härligt som alla säger.
en liten rolig grej för oss som gillar hip-hop var att första låten i första scenen var ghostface killah's "be easy". jag blev alldeles jääääätteglad (av den låten och av resten av avsnittet såklart)
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav The Buffster » mån jun 19, 2006 23:05

3.02 I LOVE this! Så jävla bra avsnitt. Ari och Drama äger som vanligt. Särskilt Ari i det här avsnittet, han är så fruktansvärt bra. Första samtalet till E, "I'm in bed E, talk dirty to me". "Where the fuck am I". Och alla andra Ari scener också för den delen.

Och så Drama. DRAMA!! Han är så jävla rolig, helt hysterisk kring hettan och The Valley. "This old guy, he can stay to".

Sen så gillar jag att faktiskt ha en serie där inte allting går åt helvete. Jag älskar självklart mitt mörker men ibland är det härligt när saker och ting går bra. Aquaman slår Spider-Man och jag älskar Entourage.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav carre » mån jun 19, 2006 23:25

jepp! bra avsnitt igen. Buffster har typ sagt allt så jag pekar lite uppåt *pek*
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Peppe » tis jun 20, 2006 1:20

The Buffster skrev:3.02 I LOVE this! Så jävla bra avsnitt. Ari och Drama äger som vanligt. Särskilt Ari i det här avsnittet, han är så fruktansvärt bra. Första samtalet till E, "I'm in bed E, talk dirty to me". "Where the fuck am I". Och alla andra Ari scener också för den delen.

Och så Drama. DRAMA!! Han är så jävla rolig, helt hysterisk kring hettan och The Valley. "This old guy, he can stay to".
Sen så gillar jag att faktiskt ha en serie där inte allting går åt helvete. Jag älskar självklart mitt mörker men ibland är det härligt när saker och ting går bra. Aquaman slår Spider-Man och jag älskar Entourage.

Håller med om allt, Entourage och Rescue Me är 2 av mina favoritserier som går, och båda går på sommarn :D Skönt att serier försöker att bara vara feelgood och inte försöker göra karaktärerna deprimerande som otroligt många bra tvserier lr filmer gör, det är skönt med lite skön underhållning lite då å då.'
MER RESCUE ME!
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby

Inläggav Bender » ons jun 21, 2006 22:24

s03e02
Helt ok avsnitt men jag tyckte det blev lite väl töntigt på festen...

Jag väntar mig stora problem med utlåningen av bilen på slutet.. något som påverkar biosiffrorna / framtida jobbmöjligheter.. men det kanske inte behöver bli så i just den här serien?!?

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav noike » ons jun 21, 2006 22:29

Bender skrev:s03e02
Jag väntar mig stora problem med utlåningen av bilen på slutet.. något som påverkar biosiffrorna / framtida jobbmöjligheter.. men det kanske inte behöver bli så i just den här serien?!?

Känns mer troligt att de blir stoppade av polien och tagna för bilstöld -- vilket böjligen leder till ett avsnitt att reda ut det hela ordetnligt. Mer än så lär det nog inte bli. Det känns som fel serie för det.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Bender » ons jun 21, 2006 22:47

noike skrev:

Känns mer troligt att de blir stoppade av polien och tagna för bilstöld -- vilket böjligen leder till ett avsnitt att reda ut det hela ordetnligt. Mer än så lär det nog inte bli. Det känns som fel serie för det.

Ja men de var ju alkoholpåverkade också.. kan inte vara så bra publicitet att ha varit med på samma fest som massa ungdomar och dessutom låtit dom köra iväg med ens bil. Men vi får väl se! :)

Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav The Buffster » tor jun 22, 2006 20:14

Bender skrev:
noike skrev:

Ja men de var ju alkoholpåverkade också.. kan inte vara så bra publicitet att ha varit med på samma fest som massa ungdomar och dessutom låtit dom köra iväg med ens bil. Men vi får väl se! :)

Jag hoppas verkligen att det inte blir några sånna problem. Det var lite min poäng med att jag uppskattar Entourage för att det är en serie där saker och ting faktiskt får gå bra. Alla lite tanklösa saker måste inte leda till någon form av problem. Jag litar på (men kan ha helt fel) att Entourage bara släpper det och att vi inte får höra mer om det. Nu när jag tänker efter så låter det kanske inte så troligt, men man kan ju alltid hoppas.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav The Buffster » mån jun 26, 2006 19:39

3.03 Så bra, så bra, så bra. Ari är hysterisk när hans dotter börjar dejta. Drama och Turtle känner sig hotade av Dom, "He stole that candy bar to"

Drama: In celeb years that's like 30.
E: So what does that make you Drama, 140?
Drama: Ah, so you're admitting I'm a celeb.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Off » mån jul 10, 2006 17:35

3x05

Turtle med pengar kan sluta hur som helst. Jag tycker inte den här säsongen har varit lika rolig som de tidigare men jag gillar storyn rejält. Ska bli intressant att se hur "kriget" mellan studion och Vince trappas upp nu.

Ari och ungen!
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Matt » tis jul 11, 2006 22:01

Entourage 3x05
Ouch! Kevin Smith fick sig en känga. Nu hoppas jag verkligen att vi får se honom som gästskådespelare. Kevin har definitivt självironi.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Off » sön jul 16, 2006 23:25

Lite spoiler om man inte sett allt hittills.l
http://www.filmjunk.com/2006/07/13/msnb ... wait-what/
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Matt » mån jul 17, 2006 19:46

Så jävla bra.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Off » tis jul 18, 2006 10:14

3x06

Bästa avsnittet på länge. Drama, humor, bröst! Entourage känns som en serie som grejer ska lösa sig i men den här situationen kan bli lite knepig att ta sig ur. Vince borde ju inte kunna bli stämd nu iaf men både han och Ari kan nog få det svårt med att hitta jobb i framtiden.
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Matt » mån jul 24, 2006 19:51

3x07
OZ!!!!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav caffeineaddict » mån aug 07, 2006 11:28

(spoiler 3.09) BWAHAHAH! Seth Green! Vilket jävla arsle!

Annars ägde Drama det här avsnittet. Snacka om att vara blind.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » lör aug 12, 2006 13:42

3x09
Haha fan va härligt att se Seth Green vara ett riktigt rövhål. Det värsta med den här serien är att man blir så jäkla sugen på att leva som Vince och gänget. Stripptävlingar i Vegas och $$$ på borden fy fan va underbart.
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav The Buffster » sön sep 03, 2006 21:03

Jag märker nu att jag har varit väldigt dålig på att kommentera Entourage på sista tiden. Nu har jag i alla fall äntligen sett säsongsavslutningen (eller förresten så verkar det som att det här bara är första delen av säsong 3, men ni vet vad jag menar). Som vanligt efter ett Entourage avsnitt så känner jag mig helt lycklig för att det är så jävla bra.

(spoiler 3.12) Fast jag känner mig lite ledsen också såklart. Dom sparkade Ari. Min Ari. Gillar att det har varit mycket Ari den här säsongen, och när han är som bäst så är det få som slår honom. Jag älskar Ari. Just nu känns det som om jag inte kommer att klara av att vänta på nya avsnitt mer än en dag, och det lär ju dröja betydligt längre än så. Eftersom jag inte har kommenterat på ett tag så kan jag ju också tillägga att jag älskade Martin Landau som Bob. Och att jag älskar Entourage i största allmänhet.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » tis sep 19, 2006 15:31

Eum, tvrage.com påstår nu att S3 ska fortsätta (alltså inte att S4 ska börja...) den 18 mars 2007. Någon som kan konfirmera eller spränga det påståendet?

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film