The Buffster skrev:Jag hade nästan glömt bort det. Och sen så slog det mig plötsligt att idag är det den 11. Det betyder Entourage i morgon. Det var nästan så att jag skrek rakt ut av glädje trots att jag var på jobbet.
noike skrev:Du skulle skrekt. De andra hade säkert också behövt glada tillrop och en dansande Buffster.
qarlsson skrev:Och Ari! ARI! På 'gymmet'
The Buffster skrev:3.02 I LOVE this! Så jävla bra avsnitt. Ari och Drama äger som vanligt. Särskilt Ari i det här avsnittet, han är så fruktansvärt bra. Första samtalet till E, "I'm in bed E, talk dirty to me". "Where the fuck am I". Och alla andra Ari scener också för den delen.
Och så Drama. DRAMA!! Han är så jävla rolig, helt hysterisk kring hettan och The Valley. "This old guy, he can stay to".
Sen så gillar jag att faktiskt ha en serie där inte allting går åt helvete. Jag älskar självklart mitt mörker men ibland är det härligt när saker och ting går bra. Aquaman slår Spider-Man och jag älskar Entourage.
Bender skrev:s03e02
Jag väntar mig stora problem med utlåningen av bilen på slutet.. något som påverkar biosiffrorna / framtida jobbmöjligheter.. men det kanske inte behöver bli så i just den här serien?!?
noike skrev:Bender skrev:s03e02
Jag väntar mig stora problem med utlåningen av bilen på slutet.. något som påverkar biosiffrorna / framtida jobbmöjligheter.. men det kanske inte behöver bli så i just den här serien?!?
Känns mer troligt att de blir stoppade av polien och tagna för bilstöld -- vilket böjligen leder till ett avsnitt att reda ut det hela ordetnligt. Mer än så lär det nog inte bli. Det känns som fel serie för det.
Bender skrev:noike skrev:Bender skrev:s03e02
Känns mer troligt att de blir stoppade av polien och tagna för bilstöld -- vilket böjligen leder till ett avsnitt att reda ut det hela ordetnligt. Mer än så lär det nog inte bli. Det känns som fel serie för det.
Ja men de var ju alkoholpåverkade också.. kan inte vara så bra publicitet att ha varit med på samma fest som massa ungdomar och dessutom låtit dom köra iväg med ens bil. Men vi får väl se!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare