Binchy skrev:By the way, ni som kan allt om X-Men; han/hon som skickade iväg tryckvågor, var det en feminin kille eller en maskulin tjej? Vad hette han/hon?
Binchy skrev:OK, tack madskellig.
ey skrev:Omahyra!
The character Arclight was originally intended to be a character new in the comics named Stacy X. She was a mutant prostitute with the ability to control people by producing pheromones.
adolvsson skrev:Och nej, Arclight skapades inte bara för filmen, hon syntes första gången på papper 1986 (källa).
ey skrev:BTW: vi såg bästa kortfilmen idag. "Vill du tvätta med mig" heter den. rekomenderas så jävla mycket!
AKS skrev:Match Point I övrigt var det en underlig upplevelse just eftersom jag känner att det var så mycket jag gillade, men ändå så var den inte så där jättebra. Kan knappt förklara vad jag känner inför denna film.
adolvsson skrev:Omen har fått väldigt blandat mottagande, men jag hade velat se den oavsett recensioner; Liev Schreiber + Julia Stiles = garanterad adolvsson.
qarlsson skrev:Silent Hill
Tea skrev:qarlsson skrev:Silent Hill
Tack för den recenssionen.
Jag har väntat på att hra gott om Silent hill...
adolvsson skrev:Tea skrev:qarlsson skrev:Silent Hill
Tack för den recenssionen.
Jag har väntat på att hra gott om Silent hill...
Då har du väntat länge? SH är ingen film jag försökt hänga med i, men det är nog hursom det första positiva jag hört om den hittils.
adolvsson skrev:Då har du väntat länge? SH är ingen film jag försökt hänga med i, men det är nog hursom det första positiva jag hört om den hittils.
madskellig skrev:adolvsson skrev:Då har du väntat länge? SH är ingen film jag försökt hänga med i, men det är nog hursom det första positiva jag hört om den hittils.
Fast den fick 5 plus av SFX, så jag är ganska peppad i alla fall
AKS skrev:Den fick 3 av 5 av Empire vilket ju också måste anses vara bra.
http://www.empireonline.com/reviews/rev ... FID=132935
LWes skrev:Se den här trailern: http://www.hornetinc.com/viewmedia.php?id=1432&project=214
Jävlar vilken snygg film!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare