AKS skrev:Fan också, glömde bort. Går det i repris=
Tob skrev:Förbaskat bra dokumentär får jag säga ändå. Tyvärr inget Joss reportage, vet inte om jag egentligen hade väntat mig det, men lite besviken är jag allt.
Tob skrev:AKS skrev:Fan också, glömde bort. Går det i repris=
Enligt min tidning så går det båda 4/6 och 8/6 i repris.
Förbaskat bra dokumentär får jag säga ändå. Tyvärr inget Joss reportage, vet inte om jag egentligen hade väntat mig det, men lite besviken är jag allt.
Tob skrev:Förbaskat bra dokumentär får jag säga ändå. Tyvärr inget Joss reportage, vet inte om jag egentligen hade väntat mig det, men lite besviken är jag allt.
CheeseGuy skrev:Tob skrev:Förbaskat bra dokumentär får jag säga ändå. Tyvärr inget Joss reportage, vet inte om jag egentligen hade väntat mig det, men lite besviken är jag allt.
Haha, jag tänkte inte ens på det eftersom jag blev så glad över att se The Shield. Det var förresten gamla Angel-författarna Elisabeth Craft och Sarah Fain som satt där i rummet med Shawn Ryan.
AKS skrev:Just nu är det Chapelle live på SVT2. Himla kul, har gapskrattat flera gånger. Måste tyvärr spela in slutet för jag ska snart åka.
Off skrev:AKS skrev:Just nu är det Chapelle live på SVT2. Himla kul, har gapskrattat flera gånger. Måste tyvärr spela in slutet för jag ska snart åka.
Det är helt suveränt. Chappelle är kung!
* Blade: The Series will be shot with a Spike TV cut, as well as an R-rated version for DVD release.
* Johns said Blade is a "different animal" than shows like Buffy the Vampire Slayer or Angel. "This is Spike TV," he said, "so that means a lot more people die."
* Johns said that David Goyer, who wrote all three Blade films and directed Blade: Trinity, is very involved with the series as executive producer. "Goyer wanted all 13 episodes to be one big movie with a conclusion," Johns said, "but have plot threads that go into Season 2."
* Marc Spector is mentioned in the trailer [som visades i början av panelen], and Johns said the show's producers would like to use Moon Knight as some point.
adolvsson skrev:* Marc Spector is mentioned in the trailer [som visades i början av panelen], and Johns said the show's producers would like to use Moon Knight as some point.
Moon Knight! Det är tillräckligt för att en stackars nördgrabb ska kräma i byxorna, det säger jag er.
Johns said he would really like use Union Jack and Baron Blood in the series, and there's been talk of the Nightstalkers returning.
Morbius is doubtful, Johns said, because his rights are tied to the Spider-Man film franchise.
* Steppin' Razor, an obscure early 1990s character who appeared in both Ghost Rider and Blade comics, has been updated for the television series.
Glorificus skrev:När jag började se Thief 1x04 var det utan större förväntningar och jag tog rentav flera pauser och gjorde annat eftersom serien börjat kännas... tråkig. Men då...
... kom jag till slutet av 1x04.
Vilken scen mellan Nick och Tammy!! Galet bra.
The weekly series of 11 one-hour episodes kicks off in July, following the world premiere of the tele-movie on June 28, 2006.
AKS skrev:Ser fram emot Blade. Har sett trailern som är okej, men inte överdrivet bra. Tror dock på serien ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=MgiFDV6Un_Q
AKS skrev:Ser fram emot Blade. Har sett trailern som är okej, men inte överdrivet bra. Tror dock på serien ändå.
adolvsson skrev:AKS skrev:Ser fram emot Blade. Har sett trailern som är okej, men inte överdrivet bra. Tror dock på serien ändå.
Oh, tack. Hade tänkt springa och leta på youtube själv, nu slapp jagTyckte inte trailern sa så mycket varken åt det ena eller andra håller. Varken höjde eller sänkte förväntningar.
Den nye killen som Blade kändes inte helt rätt, fast det kan nog vara en vanesak. Efter tre filmer med Wesley Snipes är det klart han finns kvar i huvudet, speciellt eftersom serien är en fortsättning på filmerna.
LWes skrev:Jag har som slutprojekt i skolan gjort en dokumentär om Blade och Ghost Rider och Morbius och dom (The Midnight Sons).
Jag tror att den blir färdig imorgon, och efter det ska jag lägga den på internet, så att personer som inte orkar läsa massa serietidningar kan få veta lite om karaktärernas ursprung och så.
Jag hoppas ni vill se den, den är ganska bra.
Off skrev:Jag satt och tänkte "han är ingen Wesley damnit" men det kanske ordnar upp sig efter några avsnitt då man vant sig. Jag hoppas så jäkla hårt på att det här ska bli bra.
ey skrev:Off skrev:Jag satt och tänkte "han är ingen Wesley damnit" men det kanske ordnar upp sig efter några avsnitt då man vant sig. Jag hoppas så jäkla hårt på att det här ska bli bra.
ja alltså, det kommer ju aldrig vara samma sak som filmerna (ååh jag älskar!) så jag hoppas att det inte bara blir en dålig replika utan att de gör något bra med serien så det inte känns för långt från filmerna men inte känns som en dålig kopia. hoppashoppas...
adolvsson skrev:Jag är lite extra hoppfull i och med att det är en fortsättning på filmerna och inte bara en remake. Nu är världen redan etablerad, vi vet mycket väl vem Blade är, och vi lär slippa ett pilotavsnitt som är filmen återberättad med lägre budget.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare