Tea skrev:spoiler säsong 1
anledninge till att jennifer- glc- fantasin är med är för att de helt ändrar ljussättning, kamerarörelser och personligheter i den scenen. Tycker den är underbar ur regi synvinkel.
Ai skrev:ÅHG Vad jag vill se säsong två nu!
Tea skrev:Ai skrev:ÅHG Vad jag vill se säsong två nu!
Jag vill inte att det här ska ta slut... Jag är rädd för hur mitt liv kommer se ut efteråt. Jag andas, lever och älskar QaF
drama-queen
Ai skrev:
Det börjar bli dax för dig att ransonera avsnitten nu! Kom ihåg att säsong tre, fyra och fem är hälften så långa!
Tea skrev:Ai skrev:
Det börjar bli dax för dig att ransonera avsnitten nu! Kom ihåg att säsong tre, fyra och fem är hälften så långa!
Tinwiel skrev:brat: Spoiler 5x13
Jag var också helt förstörd efter 5x13 för jag ville se dom tillsammans på slutet. Löften om distansförhållande, att dom i alla fall skulle hälsa på varann på helgerna, eller att Brian skulle flytta till NY. Vad som helst, bara dom var tillsammans. Så fanatisk Brian/Justin-shipper är ju jag..Ai var ju tvungen att trösta mig och skicka länkar med fanfic, och jag fick intala mig själv att dom visst var tillsammans, och att det i slutändan ändå blev som jag hade tänkt mig. Men visst var jag lite depp över detta ändå.
Tea skrev:Jag vill inte att det här ska ta slut... Jag är rädd för hur mitt liv kommer se ut efteråt. Jag andas, lever och älskar QaF
Ai skrev:Har du meddelat sambo och övrig familj och vänner att du kommer att vara TOTALT oanträffbar dom närmaste veckorna? För om du är som mig så skulle jag inte kunna se färre avsnitt av QaF bara för att jag varvade med Angel. Utan det hade blivit minst lika många som vanligt PLUS lika många av Angel ovanpå det!
Ai skrev:Okej!
Du kommer att hinna se klart QaF nästa vecka och ta en rejäl tugga utav Angel!
För att sakta ner lite så kan du ju alltid också skriva i avsnittstrådarna för Angel också. Det tar liiiiiite längre tid än här eftersom varje avsnitt har en egen tråd med betygsättning och allt. Så då kan du ju hinna andas och tänka efter lite. Kan vara bra.
Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
Tea skrev:Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
jag håller med dej! Hittade en med säsong 1-4.. men fem då?
Ai skrev:Tea skrev:Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
Femman ska släppas sista maj. Jag har också sett den där boxen, och i värsta fall blir det en sån och en "lös" femma.
Tob skrev:Ai skrev:Tea skrev:Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
Femman ska släppas sista maj. Jag har också sett den där boxen, och i värsta fall blir det en sån och en "lös" femma.
Men om det finns en box med säsong 1-4, lär det då inte komma en med säsong 1-5 då? Låter ju konstigt annars.
Ai skrev:Tob skrev:Ai skrev:Tea skrev:Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
Men om det finns en box med säsong 1-4, lär det då inte komma en med säsong 1-5 då? Låter ju konstigt annars.
Precis min tanke och förhoppning.
Tob skrev:Ai skrev:Tob skrev:Ai skrev:Tea skrev:Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
För då vill jag också köpa....det är så mycket jag vill köpa så
Ai skrev:Tob skrev:Ai skrev:Tob skrev:Ai skrev:Tea skrev:Ai skrev:Själv försöker jag ha is i magen och vänta in en samlingsbox...Försöker är nyckelordet i den förra meningen....
För då vill jag också köpa....det är så mycket jag vill köpa så
Vi får helt enkelt hålla ögonen öppna och hojta...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare