Hade jag felmärkt en spoiler?

Edit: Den felmärkta spoilern är nu ändrad (omjag inte har felmärkt några andra också..).
Ai skrev:Hittills så har jag kunnat yttra en viss mening för många som sett serien och faktist börjat lessna (- ja, jag vet, jag är lika förvånad som du...) lite vid den är tidpunkten. En mening som får dom att känna lite hopp alltså. Men för dig vettefan om jag vill säga den - för då kommer du kanske att öka ditt tempo...
Så jag spoilermarkerar - och du får läsa på egen risk...
Det är - i mina ögon - dom två bästa säsongerna kvar....
Glorificus skrev:**Hela serien** (inte för brat)
Varför kan jag inte låta bli att retas med så lockande/skrämmande ord? hihi...
Glorificus skrev:Det var inga eventuella spoilers!![]()
Jag sa bara:
s1-3
Det är ungefär som med folk som sett s1-4 av Buffy. Det bästa och mest ångestfyllda väntar fortfarande.
**Hela serien** (inte för brat)
Tinwiel skrev:Glorificus skrev:Det var inga eventuella spoilers!![]()
Jag sa bara:
s1-3
Det är ungefär som med folk som sett s1-4 av Buffy. Det bästa och mest ångestfyllda väntar fortfarande.
**Hela serien** (inte för brat)
Spoiler hela serien
Hmm.. jag har verkligen svårt för att bestämma mig för vilka säsonger somär bäst. Andra hälften av s1 (eller egentligen hela s1 men ibland kan jag störa mig på att den är så lik UKver) och första hälften av s2 gillar jag skarpt och s3 gillar jag också. Nästan hela s4 utom dom sista avsnitten är också riktigt bra. Säsong 5 är bitvis bra, vissa scener och vissa avsnitt, men har också några sega avsnitt och vissa karaktärer står stilla i för många avsnitt. Sen så brakar ju helvetet lös och då blir det riktigt bra igen. Men jag skulle nog inte välja 4an eller 5an som favvosäsong ändå. Inte efter två omtittar men vi får se sen..
Glorificus skrev:Hela serien
En annan fråga, med tanke på hur anti-Melanie/Lindsay flera nya tittare verkar vara, är det fler som sett hela serien som tycker så? Jag kunde väl tycka att de var lite tråkiga att följa ibland, speciellt i början, men sen gillade jag dem lika mycket som de andra... även om det var jobbigt att de hade så många jobbiga problem som kunde vara enerverande.
Tam skrev:Ingen bör lägga ner att titta på serien innan 5x10.
Glorificus skrev:Det var inga eventuella spoilers!![]()
Jag sa bara:
s1-3
Ai skrev:Ja, Glory såg allt snabbt. Men hon skrev otroligt sporadiskt *blänger på G*. Så det känndes som om det tog längre tid.
Ankh:
Kul att se att ni kommit så in i serien iallafall. Äntligen! Men jag får ruggans storasyster-beskyddar-instinkt när du säger att Justin är ful och att du hatar honom!![]()
*kramar Justin och skyddar honom från elaka stockholmare*
Ai skrev:Jag överreagerade nog också lite - jag måste lära mig att inte skriva känslofyllda inlägg före klockan nio på morgonen.
The Ankh skrev:Ai skrev:Jag överreagerade nog också lite - jag måste lära mig att inte skriva känslofyllda inlägg före klockan nio på morgonen.
jag behöver lära mig att inte känna könslor före kl 9. Eller 11. Eller 13. Bah.. överhuvudtaget,.
ey skrev:The Ankh skrev:Ai skrev:Jag överreagerade nog också lite - jag måste lära mig att inte skriva känslofyllda inlägg före klockan nio på morgonen.
jag behöver lära mig att inte känna könslor före kl 9. Eller 11. Eller 13. Bah.. överhuvudtaget,.
nu tycker jag alla tar varnadra i handen och sjunger "we shall overcome"!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare