Gilmore Girls

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Glorificus » lör mar 04, 2006 16:59

6x16
Ja, deras förhållande har ju varit väldigt spretigt, ingen tvekan om den saken. Men i förra avsnittet med Martha's Vineyard-semestern tycker jag man uppfattade dem som ett väldigt stabilt par, med Logans kommande London-flytt och åtaganden på pappans företag som ett stort hot mot dem.

Jag förstår Rorys reaktion nu, men det jag tycker är konstigt är hur GG-folket slänger in det här som ännu en grej, helt appropå... när det redan fanns ett annat hot mot förhållandet. Det verkar som om de inte kan bestämma sig för vad de ska göra med Logan/Rory. Eller så har de en master plan som visar sig framöver.

Den här vändningen känns lite klumpigt gjord helt enkelt. Fast med "Måste nog se fortsättningen för att förstå vart de är på väg med den här historien" menar jag att det kanske visar sig att de har någon bra orsak för den.

Edit:Det är alltså beslutet att hitta på brudtärnehistorien och att det ska ta slut mellan dem nu igen jag tycker är konstigt... Rorys reaktion och motivation för att göra slut hade jag inga problem med. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav adolvsson » lör mar 04, 2006 17:20

Glorificus skrev:6x16
Edit:Det är alltså beslutet att hitta på brudtärnehistorien och att det ska ta slut mellan dem nu igen jag tycker är konstigt... Rorys reaktion och motivation för att göra slut hade jag inga problem med. ;)

Ah, well, then I'm with ya. Och även om jag inte reflekterade över det under avsnittet - antar att allt som kommer emellan Rory och Logan är en bra sak för mig och, som jag sa, lättare att acceptera - så håller jag med.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav caffeineaddict » sön mar 05, 2006 2:40

6.15 och 6.16:

Jag *älskar* den här serien. Så mycket. Utmärkta avsnitt båda två (även om jag saknar Emily och Richard, vill ha dem i lagom dos).

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav chibi_chan » mån mar 13, 2006 19:20

Jag följer serien på TV. Tycker den är rätt bra. Kul och mysig.
Jag har inte sett alla avsnitten skulle jag gissa på. Men de flesta har jag sett.
Jag gillar bäst de första säsongerna - när Rory bor hemma. Mycket bättre stämning. Men det är vissa saker jag gillar bättre nu, som t.ex. Luke.

En fråga: När räknas det som spoiler i den här tråden? Beror det på hur långt de har kommit i kanal5 eller?
Remember, always be yourself.....unless you suck.

- Joss Whedon
Användarvisningsbild
chibi_chan
Minion

Inläggav Glorificus » mån mar 13, 2006 19:22

chibi_chan skrev:En fråga: När räknas det som spoiler i den här tråden? Beror det på hur långt de har kommit i kanal5 eller?

Njä, det som gäller i alla trådar är nog att man alltid spoilermarkerar och anger vilket avsnitt det gäller. Så att någon som aldrig sett serien kan börja göra det och skriva kommentarer utan att riskera att bli spoilad. ;)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Illyria » tis mar 14, 2006 1:56

chibi_chan skrev:Jag gillar bäst de första säsongerna - när Rory bor hemma. Mycket bättre stämning.

Säsong 1-3 är bäst, det är mot slutet av s3 som jag tyvärr tycker serien börjar tappa och sen dess har den inte varit samma favorit för mig längre.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav wyndham » tis mar 14, 2006 22:36

Jag har följt GG på 5:an från s1 (missade kanske nåt i början), och det är antagligen den serien jag har följt under flest antal år. Har precis läst igenom tråden fram till 6x07 som visades idag (verkligen ett underbart avsnitt).
6x07
Inte mycket att tillägga, förutom att nån måste hylla Zach för repliken "So you're like rich, huh?". Inte en lika gullig svärmorsdröm (för alla utom mrs. Kim) som Dave Rygalski, men jag har nog kommit att gilla Zach mer.
Det har varit ett sant nöje att läsa vad alla har skrivit. Och även om jag ganska ofta delar Illyrias syn på seriens utveckling (ffa när det gäller
HATA HATA HATA LOGAN! HATA HATA HATA LOGAN! -biten) så är det allra roligast att läsa caffes kärleksförklaringar. Har också skrattat högt åt:
Buffybot Wannabe skrev:
Noggster skrev:IF YOUR OUT OWN YOUR OWN FEELIN LONELY AND SO COOOOLD

AAAAAAAAAALLLLLLLLL YOU HAVE TOOOOO DOOOOOOOOO ISSSSS...take it from here Noggster...

och framför allt...
caffeineaddict skrev:Mah bruthas! Vi bevisar att the manliest of manly men tittar på GG! :P

noike skrev:Jupp. Jag har saknat den här serien.

caffeineaddict skrev:Är det bara jag, eller är det något väldigt o-noikskt över det här inlägget? Lite för... vanligt. Visst, alla har sina tveksamma dagar, men överflyttningen kanske har tillåtet en Thing-host att ta över den noike vi känner och fruktar. It's an imposter, I say!

poser skrev:Gilmore Girls kan t.o.m få noike att mjukna lite i kanterna, it's that good.

caffeineaddict skrev:poser: Jag gillar den teorin. Han har en soft spot och vi hittade den. Vi är som House. Nu behöver vi bara peta på den med vassa, infekterade redskap.

Ger min första :lovebunny: till alla GG-skribenter.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav caffeineaddict » tis mar 14, 2006 22:48

Trevligt att du uppskattar det vi skriver, wyndham. :) Får man fråga hur du inte har upptäckt tråden innan nu om du har följt serien så länge?

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav wyndham » tis mar 14, 2006 23:04

Femman har ju legat rätt långt efter och när jag blev medlem hade jag ganska långt kvar till avsnitten som diskuterats här. Har mest gjort egna kommentarer om serier jag följt samtidigt som resten (House, Nip/Tuck, och... eh, kanske har jag skrivit nåt om VM). I de flesta trådarna är jag en igel som läser utan att tillföra.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Illyria » ons mar 15, 2006 0:10

wyndham skrev:Och även om jag ganska ofta delar Illyrias syn på seriens utveckling (ffa när det gäller
HATA HATA HATA LOGAN! HATA HATA HATA LOGAN!

YES!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav wyndham » ons mar 29, 2006 0:01

Underbara GG.

6x08-09
Förra veckan var det en högtidsstund när Jess dök upp som ett one man cavalry. Kan bara tillägga att jag dessutom fann fotbollsdelen riktigt underhållande.

Idag var det så dags för The prodigal doughter returns. Hade inte sett titeln, så lite ospoilad var jag (förutom att femman använde kramscenen som trailer direkt efter att avsnittet först visats i USA. Hrmf.) Man hade kanske räknat med en dubbel betydelse för titeln, men en trippel? Alla som har sett fortsättningen har väl redan bestämda åsikter om Lukes dotter, men själv älskade jag Winifred jr. Scenen när Luke ser henne sitta ensam i sitt bås var för mig än mer hjärtskärande än någon av mor och dotter- scenerna. Tyckte inte att återföreningen skedde för plötsligt eftersom de två föregående avsnitten skapade en väldigt sammanhängande kedja av karaktärsögonblick.

Och Chris ringde ja. Jaja, han har väl hittat den rätta för sjunde gången. Eller så las skådisens usla sit-com ner så chris flyttar tillbaka till stars hollow för att pressas ur sina sista intrigerna. Men antagligen är han bara en lös tråd klippa av innan bröllopet.

Sookie och Jackson är fortfarande utspårade, men ändå härligt att slippa Logan. Har alltid försvarat byfånarnas plats i serien men det var länge sen någon kom till nån nytta.

Zach åt Fruity Oats och jag log. Tror sen att han sa typ "remember when Dawn came and just stayed?" och sen dyker en ny dotter upp från ingenstans. I find my own fun.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav The Buffster » fre apr 07, 2006 14:23

6.17 Rory förlät Logan väldigt fort. Lär väl irritera alla Logan-hatare (jag tittar åt ditt håll Illyria) ännu mer än mig. Fast jag börjar lessna lite, det känns som om man redan vet att det inte kommer att fungera och dom bara drar ut på det.

Sen var ju hela avsnittet centrerat kring Lukes dotter och hur han och Lorelai hanterar det. Inte min favorit storyline direkt. Inga framsteg gjordes heller vilket gör mig ännu mer irriterad. Sen vet jag inte heller riktigt vad jag vill. Om Luke bestämmer sig för att han vill att Lorelai ska börja träffa April så lär ju hon få en större roll i serien och det vill jag definitivt inte. Så det bästa vore ju om Luke bestämde sig för att han inte ville ha med henne att göra. Men det går ju inte heller, för då skulle Luke framstå som en väldigt osympatisk karaktär. Usch, varför var dom tvungen att skriva inte en dotter. Varför??

Men, men Gilmore Girls är Gilmore Girls och Kirk som mäklare var en höjdpunkt.

Kirk: I just need a temporary place to conduct my business and potentially have sex with prospective clients.
Lorelai: What?
Kirk: That's Kirk's other thing, the young virile eye candy angle for lonely widows and ageing divorcees. Works like a charm. I plan on running it by Lulu of course.

Och sen är jag kär i Zach (och möjligen Brian som också är väldigt söt). Vilken underbar kille. Och när han sjöng låten han hade skrivit, jävlar. Lanes killar har när jag tänker efter varit 1000 gånger bättre än Rorys. Super underbara Dave och Zach i jämförelse med Dean, Jess (som jag inte gillade riktigt lika mycket som många andra även om han bra) och Logan. Nä Rory behöver hitta någon riktigt bra snart.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav The Buffster » ons apr 12, 2006 23:03

6.18 Inte superbra direkt. Rory och Logan känns som om det är dömt att misslyckas. Fast sen så säger hon att hon verkligen älskar honom, och ja, då antar jag att vi kommer att få se dom tillsammans ett tag till i alla fall. Jaja. Skrev angående förra (?) avsnittet att jag inte gillade Jess så jättemycket. Men ja, nu när man fick se honom så hade jag gärna sett att han kom med i serien igen. Han och Rory har ändå någonting visst. Men det lär ju aldrig hända. Plus att om det gjorde det så skulle allting antagligen kännas lite som en besvikelse för att det inte var så bra som man hade trott.

Näää, nu måste jag sluta vara så negativ. Jag gillar trots allt alltid Gilmore Girls mer än det flesta andra serier jag ser. Men det är väl antagligen för att det faktum att dom fortfarande drar ut på Lukes dotter grejen som gör mig så irriterad. Snart så måste dom hitta ett bättre fokus för serien.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav adolvsson » ons apr 12, 2006 23:12

6x18:
Jag var aldrig speciellt förtjust i Jess när han var fast karaktär, men det ändrade sig med den senaste tidens gästinhopp. Mer Jess, mindre Logan, det skulle jag kunna skriva under på rätt direkt.

I övrigt gillade jag avsnittet. Det var inte det bästa på länge, men hade ändå tillräckligt med stunder som vägde upp. Teasern, med den bisarra drömmen och riktige Paul Anka, och slutet när Lorelei faktiskt kastar kaffet på bröllopsklänningen ägde så totalt att det inte ens hade varit roligt om det inte hade varit så roligt.

Men det är väl antagligen för att det faktum att dom fortfarande drar ut på Lukes dotter grejen som gör mig så irriterad.

Lite medhåll här, men nog känns det väl som om något är på väg att hända här, eller? Lorelei verkar få allt svårare för var avsnitt att hålla inne med vad hon känner, kastet med väskan är ett exempel på den saken, och det är svårt för att inte säga omöjligt att argumentera emot logiken i hennes mors kommentar om det hela.

Fast jag trodde faktiskt att antingen Jess eller t o m Rory skulle säga något om det hos Jess. Eller till och med April. Luke behöver verkligen någon som drar honom i örat nu. Hårt!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav noike » ons apr 12, 2006 23:51

adolvsson skrev:6x18:
Fast jag trodde faktiskt att antingen Jess eller t o m Rory skulle säga något om det hos Jess. Eller till och med April. Luke behöver verkligen någon som drar honom i örat nu. Hårt!

Hyfsat avsnitt, med som vanligt vissa saker som var riktigt bra.

Fast just nu vill jag att någon slår både Luke och Lorelai i ansiktet och Rory med en slägga. Hela idéen med att Luke vill spendera tid med sin dotter är fullt rimlig även om manusförfattarna valt att göra det till något dumt. Det är ju inte som om att han spenderar mycket tid med mamman. Lorelais tystnad om det hela är bara idiotiskt. Och Rory och Logan? Fuck, jag vill snart se en crossover med the Inside där de två är seriemördaroffer.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav carre » tor apr 13, 2006 0:06

om man säger såhär:
s6e18
[23:17] <carre> alltså
[23:17] <carre> från och med nu
[23:17] <carre> så hatar jag rory
[23:18] <noike|GG> o_O
[23:18] <carre> I TELLYA!
[23:49] <noike|GG> carre jag är med dig om rory
[23:50] <carre> noike|GG har du sett klart
[23:50] <noike|GG> carre ja.
[23:51] <carre> vilken jävla!
[23:51] <carre> eller hur?
[23:52] <noike|GG> jag vill se en inside-crossover där hon blir seriemördad snart
[23:52] <carre> jag med
[23:52] <carre> seriemördad av dvärgar!
[23:52] <noike|GG> dvärgar på köttätande shetlandsponnys!
[23:53] <carre> JA!
[23:53] <carre> med glittriga tiaror
[23:53] <carre> UPP I ARSLET!

och som sagt: inte så konstigt att han vill ha sin tid med ungen men det är ju lorelai som är så jävla envis och ska o f f r a sig istället för att snacka om det med luke. och jess! jag älskar honom och vill gifta mig med honom och föda hans barn. så är det.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav adolvsson » tor apr 13, 2006 0:10

ey skrev:[23:53] <carre> med glittriga tiaror
[23:53] <carre> UPP I ARSLET!

:D

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav Illyria » tor apr 13, 2006 0:14

6.18
Det här avsnittet var... jag vet inte riktigt, men det fanns några bra delar. Lorelai kastar väskan i bilen, hon pratar "skit" om Stars Hollow, som ingen person med en förankring i verkligheten skulle köpa, och sen häller hon kaffe på klänningen (även om det var onödigt). Jess! Alltid lika trevligt att återse, och han och Rory har fortfarande samma fina kemi. Det var urtrevligt när Rory var sur mot The Cheating Bastard Brat, den Rory gillar jag, men den person hon reduceras till tillsammans med The Cheating Bastard Brat är verkligen inget jag vill se mer av... Bort med Logan! Bort med Logan! Bort med Logan! Bort med The Cheating Bastard Brat nångång.

Det finns några element i serien numera som jag inte alls gillar. Hur författarna systematiskt förstört Luke och Lorelai sedan de blev ihop. Senaste "tricket" heter April och är en seg och löjlig storyline, varför ska Lorelai inte få träffa henne? Nu har hon ju träffat precis alla andra... Emily har helt rätt, men hon borde ha sett att det var en sårande konversation också. Luke åker på skolresa med April och allt är bara urtråkigt. Hunden. Bort med hunden. Och om det skulle vara något extra roligt med den riktiga Paul Anka så gick det totalt förbi. The Cheating Bastard Brat och förfallet av Rory tillsammans med honom. Nollgradig kemi dessutom.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav adolvsson » tor apr 13, 2006 0:39

Illyria skrev:6.18
The Cheating Bastard Brat

Jag gillar det! Öh, alltså, inte att Logan är en TCBB, men smeknamnet. Det gillar jag. Jaaa.

men den person hon reduceras till tillsammans med The Cheating Bastard Brat är verkligen inget jag vill se mer av

Den där manliga kompisen Rory hade på Yale, som inte synts på några avsnitt, som var olyckligt kär i henne? Jag känner igen mig själv lite för väl i den situationen för att det ska vara bekvämt, så det färgar nog mina egna känslor en aning, men gudbevaresatan vad jag stör mig på det där ursäktandet... Jag påstår mig inte veta mycket om kärlek, eller något alls, men varför ska en skitstövel som Logan alltid vinna? Grr!

Kärlek suger.

Oh, och är det bara jag som varje gång vi ser Logan säga att det inte är otrohet för att dom inte var tillsammans då, måste kväva en impuls att ställa sig upp och skrika: WE WERE ON A BRAKE!

... Bort med Logan! Bort med Logan! Bort med Logan! Bort med The Cheating Bastard Brat nångång.

Quoted for truth.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav Illyria » tor apr 13, 2006 0:55

Marty! I miss him.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav caffeineaddict » tor apr 13, 2006 11:22

6.18:

Jag är nog inte så arg på Rory som många andra, även om jag inte tycker Logan är något att hänga i julgranen. Marty The Naked Guy var BTW överlägsen alla de killar som Rory någonsin har haft ihop det med i serien.

Bra, men inte superbra. Onekligen har inte den andra halvan av den här säsongen kunnat leva upp till den första. Bäst var Rory och Jess och Emilys reaktion när hon insåg att hon hade spelat kort med "fel" barn. :D

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav Glorificus » tor apr 13, 2006 16:07

caffeineaddict skrev:6.18:
Emilys reaktion när hon insåg att hon hade spelat kort med "fel" barn. :D

Haha, det var så bra! "It". :D

Det här kändes som ett avsnitt med inslag av underbara höjdpunkter (Emily tar fel på barn; Kirk som mäklare; Paul Anka-drömmen; Jess!), men som i övrigt inte var särskilt engagerande.

Jag tycker om Logan... men å andra sidan har han och Rory gått igenom mycket nu och det kanske är dags att gå vidare till något nytt. Synd bara om de ska få ett sånt här slut. :(

Det var som sagt kul att se Jess igen, även om jag inte kunde sluta försöka se vem fototrycket på hans t-shirt föreställde. Varje gång Jess är med undrar jag hur hans egna serie kunnat bli... synd att det inte blev något av den.
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav dizzy » tor apr 13, 2006 20:08

Glorificus skrev:... även om jag inte kunde sluta försöka se vem fototrycket på hans t-shirt föreställde.

Såg ut som en Dinosaur Jr t-shirt, med bild från det här skivomslaget:
Bild

Det mesta har väl redan sagts om avsnittet.
Men jag tyckte Rorys möte med April var en besvikelse. Och för övrigt en konstig scen där när de plötsligt dök upp hos Jess samtidigt.
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

Inläggav Glorificus » tor apr 13, 2006 21:26

Ah, tack, dizzy... Nu slipper jag gå omkring och undra över det. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Off » fre apr 14, 2006 14:54

6x18: You let women ride horses?
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav adolvsson » ons apr 19, 2006 13:11

6x19:
Lorelai Gilmore - disappointing mothers since 1968.

I can't pick a side. Either way I look at it, I'm right.

Underbart avsnitt. Un-der-bart! Och då har jag ändå inte kommit till
bröllopet. Wow. Jag kanske är en gammal romantisk dåre, men det var svårt att hålla ögonen riktigt torra. 6x19 var GG när det är som bäst, ett avsnitt i toppform, med hela känsloregistret i fullt arbete.
Men...
även om det var såpass härligt att jag nästan kan ursäkta den gamla vanliga klagovisan, så behöver dom verkligen lösa hela Luke/April/Bröllopet-plotten nu. Det har ju verkat som om det är på väg mot ett klimax dom senaste avsnitten, och med detta nu blir det nog svårt att fortsätta hålla på det. Visst hoppas jag att Luke och Lorelais bröllop blir av, och blir väldans besviken om dom ställer in, men just nu vill jag bara ha en upplösning. Något. Vad som helst! Till och med ett totalt uppbrott är bättre än att harva det hela vidare ett par varv till.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav wyndham » ons apr 19, 2006 16:16

Lite surt att vara steget efter, men eftersom jag alltid följt GG på tv så ska jag fortsätta av dum envishet.

6x12
"She said she wasn't a strangler."
Hur kan nån ogilla April!? Och den repliken gör nästan att jag förlåter författarna för det onödiga, ologiska och utdragna tilltrasslandet.

Jag som trodde att vi blivit kvitt Logan en gång för alla. Ack som jag bedrog mig. Hatet gnager i mitt inre. Mörkt, hårt, kallt, svart hat.

Att Luke skulle knipit i två månader trodde jag berodde på uppehållet som inte märktes av på femman. Men ni verkar ju ha blivit lika förbluffade som jag.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav brat » ons apr 19, 2006 16:33

6x12
"Welcome to the SH, bitch!"
*ASG*
Var så ledsen igår att mina vänner inte förstod vad jag började skratta åt. Men det ursprunliga citatet är en av mina all time favoriter, även fast jag inte gillar serien det kommer ifrån speciellt mycket. (Jag vet att jag är sen men så blir det när man ser på svensk tv.)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Noam » tor apr 20, 2006 11:30

6x19 -- ooh, teh PAIN
Jag har svårt att komma ihåg något annat än Lorelai uppe på scenen. Så OTROLIGT pinsamt. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Gömde mig under täcket, höll för öronen, tittade mellan fingrarna, började göra djurläten och hoppa för att distrahera mig. Inget hjälpte, jag leeeed igenom scenen. Usch och fy vad gg är tungt ibland.
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby

Inläggav carre » tor apr 20, 2006 20:03

s6e19
Lane och Zack! så fina de var! jag älskade bröllopstårtan :D
allt var bra FÖRUTOM jävla lorelai-luke-april grejen. förfan! jag blir riktigt arg på Lor, kan hon sluta tycka synd om sig själv och snacka med Luke! jävla martyr...
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film