Cancer.. vilket slag mot en person som Brian, som lägger hela sin identitet i sin skönhet, framgång, "aggressiva" sexualitet och ungdom.
Jag saknar redan Vic..

Sen störde feministen i mig litegrann på att Mikey föreslog Debbie att Mel, Lindz och Jennifer skulle få hjälpa henne. Öööh, grabbarna då? Jaja, bara en liten grej..
Avsnittet där alla tvingas konfronteras med sin egen dödlighet. Speciellt Ben, Hunter, Ted och Brian. Men Brian säger inget som vanligt. Erkänna sin svaghet? Pffffft.
Vilken härlig B/J-scen på loftet, när dom äter kinamat! Älskar sånt! Och Justin blir nobbad! Brian är "lite trött". Redan här borde Justin ha fattat att nåt är fel..

"the less you have to hold on to, the easier it is to let go"
Jaja.. bra strategi, Brian. Brian försöker sitt bästa på kontoret att stöta bort Justin, bli arg osv, men Justin är helt underbar. Ödmjuk, och förstår att Brian måste få lite space.
"I just want you to know, I love you, and I'll be here when you get back".
Sunshine!

Ted, för fan, t.o.m jag visste att man inte ska ha nåt förhållande så tidigt i sin "recovery", och jag har inte ens gått nåt tolvstegsprogram. Usch, jag riktigt vred på mig i soffan av att se Blakes ångest över Teds "gullande". Men det löste ju sig.
Sen måste jag bara säga: Emmet reaktion när Debbie börjar julstöka. Haha! Emmet är helt underbar!