Tinwiel skrev:Kram till Ai, för att hon övertalade oss och försåg oss med vårt eget "knark"!
Glorificus skrev:Hehe, av allt som skrivits i den senaste strömmen inlägg här i kväll var det framför allt en sak som fick mig att hoppa till (förutom bilden ovan som nu är mitt nya skrivbordsunderlägg).... QaF-boken?!!Tell me more!!
The Ankh skrev:1 dag kvar tills jag med kan skriva här!!! WHEEEEE!
Ai skrev:Hallå?
Hallå?
Hallå?
Hallå?
Hmm... rätt så ensam här....Hyfsad akustik iallafall.
The Ankh skrev:1 dag kvar tills jag med kan skriva här!!! WHEEEEE!
Ai skrev:[3x05]
Sköterskan: Here's for your specimen....here's for wiping up after....lubricants over here....and the magazines are here. July Hustler 's nasty. Don't take to long! The clinic closes at five.
Skrattar varje gång! Sättet hon säger det på.... äh. Nu var vi där igen med min taskiga humor... nåja!
Mikey runkar till Ethans tävlingsbidrag! Humor!Och ingen av dom når ända fram...
Debbies överintresse för sin sons sexliv är hysteriskt!
Första sprickan i Ethans överpolerat överperfekta fasad. När agenten först nämner att han måste kliva tillbaka in i garderoben och att Justin måste "försvinna" så glittrar det till i ögonvrån och han verkar faktist överväga det en liten stund.
Den som nånsinn trott att Brian sköter sitt jobb från ett styrelserum har fel. Han sköter det från herrtoan....![]()
Brian må vara en skitstövel av gigantiska proportioner, men han är inte dum. Detta är avsnittet där han verkligen använder huvudet. Och munläder. Först talar han omkull Stockwell och sen fortsätter han och förvrider skallen på stackars Ethan... som inte fattar att han blivit överkörd av Mack-lastbilen Kinney.... Och allt detta gör naturligtvis Brian endast för egen vinning. Han skiter fullständigt vad Stockwell står för - money talks. Han är ju partner i Vanguard och det som är bra för bolaget, är bra. Punkt. Han är också definitivt medveten om att Justin kommer att få veta allt han sagt till Ethan, dessutom vet han att Ethan kommer att skriva på kontraktet. Och han känner Justin. Är det nåt som Justin har svårt för så är det oärlighet. Att ha ett förhållande med någon som inte står för vem han är.... hmm....Allt detta vet Brian. Han är inte dum.
Snygg slutscen. Igen. Blicken Brian inte hinner dölja när Justin går därifrån, äcklad. Han saknar Sunshine sååååå mycket!
[Resten av säsongen]
Justin: What about me?
Brian: What about you? Do you expect him to sacrifice his career for a piece of blond boy ass? Is that your idea of true love, Sunshine?
He. Det är ju exakt vad Brian gör i senare. Riskerar karriären för Justin. Inte bara Justin iofs...
Ai skrev:Det är värre än så! Det var väl UK du såg? Det är inte ens en hel säsong... och handlingen är lite olika.![]()
Såg du promon jag lade ut? Jag har pm:at Ankh också - det kan ju vara lite kul att ladda upp med inför första avsnittet tänkte jag.
sfinx skrev:Ai skrev:Det är värre än så! Det var väl UK du såg? Det är inte ens en hel säsong... och handlingen är lite olika.![]()
Såg du promon jag lade ut? Jag har pm:at Ankh också - det kan ju vara lite kul att ladda upp med inför första avsnittet tänkte jag.
Nä!![]()
Jag har sett många Gale bilder... Kan du dirigera mig åt rätt håll tror du?
Ai skrev:För er som ska titta för första gången imorgon:
http://gaspode.no-ip.info/upload/filmkl ... ud_qaf.mov
Och alla andra också såklart!
Ett litet intro!
Det är promon som gick i USA inför seriestarten. Det är en liten quick time fil.
Ai skrev:Ai skrev:För er som ska titta för första gången imorgon:
Ett litet intro!
Det är promon som gick i USA inför seriestarten. Det är en liten quick time fil.
Här! *pekar*
sfinx skrev:Ai skrev:Ai skrev:För er som ska titta för första gången imorgon:
Ett litet intro!
Här! *pekar*
OMG. Tack!
Ai skrev:sfinx skrev:Ai skrev:Ai skrev:För er som ska titta för första gången imorgon:
Ett litet intro!
Här! *pekar*
OMG. Tack!
You're welcome!
*AtS flash*![]()
Nåja. Ha SKITKUL imorgon. Och glöm inte att skriva!
Ai skrev:För er som ska titta för första gången imorgon:
Ett litet intro!
Ai skrev:[3x05]
Och han känner Justin. Är det nåt som Justin har svårt för så är det oärlighet. Att ha ett förhållande med någon som inte står för vem han är.... hmm....Allt detta vet Brian. Han är inte dum.
Snygg slutscen. Igen. Blicken Brian inte hinner dölja när Justin går därifrån, äcklad. Han saknar Sunshine sååååå mycket!
[Resten av säsongen]
Justin: What about me?
Brian: What about you? Do you expect him to sacrifice his career for a piece of blond boy ass? Is that your idea of true love, Sunshine?
He. Det är ju exakt vad Brian gör i senare. Riskerar karriären för Justin. Inte bara Justin iofs...
Tinwiel skrev:
Såklart! Underbar bild, jag har redan sparat den..Sorry, jag har varit i Gbg under kvällen och dagen så jag har inte hunnit svara. Och sen kommer jag hem och så är QaF-tråden full med nya inlägg. Bliss.
Report this image as adult/ mature...
Tinwiel skrev:Ok, det här skrev jag mest bara för att jag ville ha fyra inlägg i rad, det är nästan bara Ankhan som har det annars.Go QaF!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]