ALIAS

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Vad tycker du om ALIAS

Super spännande
13
33%
Bra
9
23%
Okej
8
20%
Sådär
5
13%
Dålig
3
8%
Super Tråkig
2
5%

Antal röster : 40

Inläggav Illyria » sön okt 30, 2005 0:02

5.05 Så det är 2006 i Alias redan? Jag ser ingen anledning att det måste vara 2006, men det kanske makes mest sense efter Syds två år borta. Gubben i lådan var först en besvikelse, men sen blev han intressant. "Lodz"! Damn, vad jag saknar Carnivàle, hoppas han kommer vara med mer i Alias ivarjefall, hans karaktär verkar ju vara en viktig. Och Amy måste vara med i varje avsnitt framöver, hon saknades.

Måste säga att jag är lite besviken på Jacks agerande, jag hade velat se mer av att han är misstänksam mot Sloane än bara den lilla kommentaren till Dixon om att kunna hålla koll på honom. Sloanes utpressning var ju lite väl lätt också, varför anmälde hon inte bara det? För lätt och tydligt att Sloane skulle komma tillbaka till APO, får se vad han hittar på där... Jag vill att de ska ta upp mer om Irinas kommentar om Nadia, om hon verkligen är Sloanes dotter. Gärna snart också.

Jag saknar faktiskt Vaughn lite, men de två nya agenterna gillar jag mer och mer för varje avsnitt.

Avsnittet var okej/bra, men det hände egentligen inte så väldigt mycket. Förstod inte riktigt allt som hände och hur Prophet Five, doktor Lodz och The Shed hänger ihop, men det kommer väl mer om det snart. Renee är en viktigare karaktär för allt också än hon först verkat.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav CheeseGuy » mån okt 31, 2005 13:46

Jag kunde inte låta bli att kolla på de här bilderna på ni-vet-vem (nej, inte Voldemort) i 5.06. DAMN! Den tredje bilden är min nya skrivbordsbakgrund nu.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Illyria » mån okt 31, 2005 13:53

Nice. Hennes roll i sådana situationer påminner mig om Illyria. Som när hon stal några rör med något.. Nice helt enkelt. Och trevligt att Amy kommer vara med i avsnittet!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav adolvsson » mån okt 31, 2005 14:02

CheeseGuy skrev:Jag kunde inte låta bli att kolla på de här bilderna på ni-vet-vem (nej, inte Voldemort) i 5.06. DAMN! Den tredje bilden är min nya skrivbordsbakgrund nu.

DAMN, indeed!

Me needy.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav CheeseGuy » mån okt 31, 2005 16:32

Fan, det avsnittet går inte förrens 10 november, kom jag på nu. Gah! Det är verkligen tunt med serier nu, det enda jag har på hela veckan är Prison Break. Prison Break! Tur att jag fick min Wonderfalls-box precis.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Illyria » mån okt 31, 2005 16:35

OC, Bones och House är tillbaka denna veckan ivarjefall, men inget VM, Alias, Lost eller GG. Buu.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Noam » mån okt 31, 2005 20:13

Jag tycker det börjar bli rörigt och krångligt igen.. precis vad jag inte vill ha från Alias..
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby

Inläggav LWes » ons nov 02, 2005 23:03

Senaste avsnittet tyckte jag inte var så jättebra.
Jennifer Garner har faktiskt kontrakt för 7 säsonger, så det är möjligt att den fortsätter ett tag till antar jag…
Men ABC har många framgångsfulla serier och dom kan väl inte behålla alla till nästa säsong...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Simon » sön nov 13, 2005 18:20

Kanonavsnitt denna veckan, verkligen, jag fick riktiga säsong 1-vibbar.

[moderatoredit till rätt säsongsnummer]5x06
Hur bäst är det inte med ut-och-in-vändningen av serien där Sloane är som Sydney mot sina egna med skuldkänslor. Även om den där Rachel Nichols ligger ungefär i nivå med Michell Trachtenberg skådespelarmässigt så välkomnar jag hennes karaktär och allt vad den gör för innehållet med öppna armar. Att ha Sydney som backup är en kanonlösning på hennes gravida stadie, så att säga, och hon framstår precis så professionell som hon bör. Alias är nästan bäst när Sydney verkligen framstår som stenhård, och det gör hon här på alla de rätta sätten.

Avsnittet framställde verkligen hur hon saknar Vaughn på ett rörande och icke-smörigt sätt, och det blir allt svårare att tänka sig hur hon ska kunna fortsätta som agent när barnet föds även storymässigt. Jag gillar verkligen Sydney (till skillnad från typ alla på detta forumet eller nåt), och det rör mig extra mycket just för att inte ens jag kan rättfärdiga att hon stannar kvar på APO om inte barnet dör eller nåt, och det vill jag helt enkelt inte för karaktärens skull.

Över huvud taget vill jag understryka hur tragisk jag tycker hennes situation är och hur ensam hon verkligen verkar, trots att hon har sin far. :(

Amy Acker är helt sinnesförvirrande stenhård i sin roll. Jag blir typ rädd på riktigt när hon kommer gående mot kameran. Illyria måste verkligen satt henne på kartan över riktigt jädra coola tjejer och räddat henne från ett evigt upprepande av söta mus-Fred. Hon är lätt lika tuff som Anna fast när hon börjar prata är hon inte lika härlig att lyssna på som Sark (kanske inte helt oväntat).

Det ter sig relativt självklart att Rachel Gibson utrustas för att kunna ta över om Jennifer Garner lämnar serien, och ännu kan jag inte svara på hur jag känner för det. Så mycket av seriens värme och auktoritet kommer av Jack/Sydney, och jag tycker helt enkelt att Jennifer är en kanonskådis och att Sydney är en underbar karaktär. Jag tänker avvakta och se hur saker och ting utvecklas, men jag tvivlar på att en relevant relation mellan Rachel och Jack kan utvecklas utan att svika hela berättelsen ända in i benmärgen.

En sak är i alla fall säker, femte säsongen är tvivellöst i samma nivå som säsong 3 och snuddar ibland 1, och om serien skulle läggas ner nu när den väl kommit precis rätt igen och verkligen är uppriktigt spännande så vore det väldigt väldigt synd.

Det känns som att jag vill prata mer om avsnittet, men jag väntar nog med det i hopp om att jag kan tillägga något begripligt och organiserat.

Kalasavsnitt hur som helst. Kalassäsong också.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby

Inläggav Tob » sön nov 20, 2005 20:57

Alias är verkligen kanon nu. Serien har den senaste månaden gått från duglig underhållning till en av veckans höjdpunkter. Avsnitt 7 var om inte bättre än avsnitt 6, minst lika bra. Säsong 5 ligger på en stabil och hög nivå, och serien är fasiken lika bra som den var under säsong 1 och större delar av säsong 2 nu. Innan säsong 5 körde igång hoppades jag på en säsong som avrundade av serien på ett bra sätt, men nu vette tusan om jag inte önskar att den fortsätter, jag vill se mer Alias.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav The Ankh » tis nov 22, 2005 13:42

Simon skrev:Kanonavsnitt denna veckan, verkligen, jag fick riktiga säsong 1-vibbar.

2x06
Hur bäst är det inte med ut-och-in-vändningen av serien där Sloane är som Sydney mot sina egna med skuldkänslor. Även om den där Rachel Nichols ligger ungefär i nivå med Michell Trachtenberg skådespelarmässigt så välkomnar jag hennes karaktär och allt vad den gör för innehållet med öppna armar. Att ha Sydney som backup är en kanonlösning på hennes gravida stadie, så att säga, och hon framstår precis så professionell som hon bör. Alias är nästan bäst när Sydney verkligen framstår som stenhård, och det gör hon här på alla de rätta sätten.

Avsnittet framställde verkligen hur hon saknar Vaughn på ett rörande och icke-smörigt sätt, och det blir allt svårare att tänka sig hur hon ska kunna fortsätta som agent när barnet föds även storymässigt. Jag gillar verkligen Sydney (till skillnad från typ alla på detta forumet eller nåt), och det rör mig extra mycket just för att inte ens jag kan rättfärdiga att hon stannar kvar på APO om inte barnet dör eller nåt, och det vill jag helt enkelt inte för karaktärens skull.

Över huvud taget vill jag understryka hur tragisk jag tycker hennes situation är och hur ensam hon verkligen verkar, trots att hon har sin far. :(

Amy Acker är helt sinnesförvirrande stenhård i sin roll. Jag blir typ rädd på riktigt när hon kommer gående mot kameran. Illyria måste verkligen satt henne på kartan över riktigt jädra coola tjejer och räddat henne från ett evigt upprepande av söta mus-Fred. Hon är lätt lika tuff som Anna fast när hon börjar prata är hon inte lika härlig att lyssna på som Sark (kanske inte helt oväntat).

Det ter sig relativt självklart att Rachel Gibson utrustas för att kunna ta över om Jennifer Garner lämnar serien, och ännu kan jag inte svara på hur jag känner för det. Så mycket av seriens värme och auktoritet kommer av Jack/Sydney, och jag tycker helt enkelt att Jennifer är en kanonskådis och att Sydney är en underbar karaktär. Jag tänker avvakta och se hur saker och ting utvecklas, men jag tvivlar på att en relevant relation mellan Rachel och Jack kan utvecklas utan att svika hela berättelsen ända in i benmärgen.

En sak är i alla fall säker, femte säsongen är tvivellöst i samma nivå som säsong 3 och snuddar ibland 1, och om serien skulle läggas ner nu när den väl kommit precis rätt igen och verkligen är uppriktigt spännande så vore det väldigt väldigt synd.

Det känns som att jag vill prata mer om avsnittet, men jag väntar nog med det i hopp om att jag kan tillägga något begripligt och organiserat.

Kalasavsnitt hur som helst. Kalassäsong också.

:-( :eek: :oops: :cry: :( Skulle det möjligen stå spoiler5x06 här och inte 2x06?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav noike » tis nov 22, 2005 13:44

The Ankh skrev:[:-( :eek: :oops: :cry: :( Skulle det möjligen stå spoiler5x06 här och inte 2x06?

Ja. Dålig Simon.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav The Ankh » tis nov 22, 2005 13:55

noike skrev:
The Ankh skrev:[:-( :eek: :oops: :cry: :( Skulle det möjligen stå spoiler5x06 här och inte 2x06?

Ja. Dålig Simon.

Ankan tänkte vad roligt detta kan jag ju läsa... :eek:
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Simon » tis nov 22, 2005 19:10

Argh, förlåt, typ alla de andra serierna jag ser just nu är på 2x06, så jag blev förvirrad. Jag hoppas jag inte förstörde för dig. :(
Användarvisningsbild
Simon
Scooby

Inläggav CheeseGuy » tor nov 24, 2005 9:50

Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav The Ankh » tor nov 24, 2005 13:51

Mamma mia...
Spoiler tom 5x01

Såg 501 i går. Först 422, vilket jävla slut. Var mäkta glad att vi hade 501 så vi kunde slänga på den direkt. Hade faan aldrig klarat att vänta en sommar eller nåt på svar på alla frågor.

Vaughn död :( ............ Känns sjukt förjävligt... Men om han nu skulle skrivas ut ur serien så var detta ett bra sätt att göra det på, hade vart antiklimax om han bara skulle typ gjort slut med Sydney och förflyttat till en annan "avdelning". Näe.. sjukt sorgligt och tråkigt... men rimligt antar jag.

Saknar Will oxå. Ber till nån slags Gud att de ska få med honom i serien igen. På nåt sätt måste de ju få in nån "ersättare" till Vaughn. Nån ny ung pudding som man kan dregla över.

Min teori nu är att Nadia kommer dö, elelr i alla fall inte bli botad huxflux och blir sig själv igen. Har ju blivit spoilad med att "fredikins" ska komma in på nåpt sätt, så hon kanske blir en ny kvinnlig vaughn.. hmm... tror att tjejen i baren, Renée, är Vaughns syster, men det återstår att se. I kväll skulle jag tro.

I början av säsong 2, när 2 år hade stulits, Vaugh hade gift sig med Lauren-horan och Will försvann så hade jag mina funderingar på om serien verkligen skulle bli bra igen,. Men jo då.. det blev den.
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Chosen » tor nov 24, 2005 17:54

i knew this would happen , men jag är inte ledsen = )
Man borde väl ta och skriva in förslag på hur dom sista 5 avsnitten bör vara??
Användarvisningsbild
Chosen
Minion

Inläggav Illyria » tor nov 24, 2005 18:04

Väntat och faktiskt bra. Jag ser hellre att de avslutar serien, nu har de en chans att göra det på ett bra sätt också, istället för att fortsätta med andra skådisar.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Gordo » tor nov 24, 2005 18:50

Bra tycker jag! Jag tror inte det hade funkat utan Garner. Nu kanske det kan bli en spin-off istället :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav adolvsson » ons dec 14, 2005 15:14

Av uppenbara skäl (Goddard, Bell, Amy, Rachel Nichols (JAG BEHÖVER MER THE INSIDE, FÖR BÖVELEN)) tänkte jag kolla in Alias femte säsong. 8 första avsnitten nerladdade, packade filerna uppackade, och bara för att se hur det ser ut nuförtiden tänkte jag kolla in början av första avsnittet. 20 minuter in (vore det inte en bröderna Marx-film på SVT1 strax hade jag sett hela) och några saker blir väldigt uppenbara för mig, så uppenbara att jag måste plita ner dom här:

1) Det finns en hel del som är väldigt, väldigt bra. Jag gillar hemlig agent-köret, och här fungerar det bättre än många gånger förr. Jag har visserligen inte följt Alias särskilt hårt, eller alls, men ändå. Manuset är tajt. Jag gillar detaljer i plotten, karaktärer, det är spännande, bra tempo. There's some good shit going on here.

2) Jag kan verkligen, verkligen inte med Jennifer Garner. Varje scen hon är med i dras ner av hennes totala avsaknad av skådespelartalang. Det är alltid ett problem, men värst blir det när hon ska försöka visa känslor. Försöker hon gråta, skrattar jag. Hur bra dom där första 20 minuterna än var, blir det bara riktigt bra i scener utan Sidney. Vilket naturligtvis är paradoxialt, med tanke på, hey, hennes serie.

Det är synd. Jag tror Garner, men visst stöd av Michael Vartan och Victor Garber, genom åren har lyckats bra med att hålla mig avskräckt från serien. Jag läste hos den där skvallerkrönikören, väldigt försiktigt för han skriver om serier jag verkligen bryr mig om, att chanserna för en spin-off är väldigt små, näst intill obefintliga som jag tolkade det. Det är också synd, för ett Alias utan Jennifer Garner tycker jag efter dom här 20 minuterna låter som en fullträff.

Men trots allt, det fanns tillräckligt mycket jag blev ordentligt förtjust i här, och det finns tillräckligt mycket inför framtiden som jag är nyfiken på, för att fortsätta titta. Jag får helt enkelt försöka komma över min avsky för Garner. Börja acceptera henne. Kanske blunda.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav caffeineaddict » ons dec 14, 2005 16:51

adolvsson: Jag kan hålla med om en hel del av vad du skriver men WTF har du emot Victor Garber? Tillsammans med Ron Rifkin är han seriens största styrka.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » ons dec 14, 2005 16:57

caffeineaddict skrev:adolvsson: Jag kan hålla med om en hel del av vad du skriver men WTF har du emot Victor Garber? Tillsammans med Ron Rifkin är han seriens största styrka.

Jag har sett honom i annat och gillat, men faktiskt inte här. Och det är svårt att förklara exakt varför, för det mest märkbara jag verkar störa mig på är hans hår och hans mun. Ja, förklara det, den som kan.

Men i slutändan är det väl antagligen så att antingen är han rätt man på fel plats, eller är det karaktären det är fel på. Den här säsongen kommer jag ju att följa hela vägen ut, ge mig några avsnitt så ska vi se om jag inte kan komma med en förklaring som låter lite vettigare.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav Illyria » ons dec 14, 2005 16:59

Victor Garber is the shit.

Sen förstår jag inte de som säger att JG är värdelös som skådespelare. När jag först började titta på serien tyckte jag inte hon var något speciellt, dvs att rollen inte krävde så mycket skådespelande, men sen när jag sett någon intervju med henne så var hon verkligen inte som jag trodde. Jag tycker hon gör ett bra jobb som Syd och jag är en sån som verkligen kan störa mig på kassa skådespelare.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav adolvsson » lör dec 17, 2005 11:52

Illyria skrev:När jag först började titta på serien tyckte jag inte hon var något speciellt, dvs att rollen inte krävde så mycket skådespelande, men sen när jag sett någon intervju med henne så var hon verkligen inte som jag trodde.

När Sydney är glad, eller när hon går under annan identitet på uppdrag och spelar en roll som ligger Jennifer Garners (baserat på det intryck hon ger i intervjuer på TV) egen fnittriga fjortis-personlighet närmast, det är bara då jag tycker att hon fungerar. Annars är hennes skådespel, eller tappra försök till sådant, inte det minsta trovärdigt, och alltid övertydligt. Hon tar i alldeles för mycket och har ingen som helst sublimitet i något hon gör. Det här blir ett riktigt stort problem när hon ska uttrycka någon sorts känsla som inte har med glädje och fjortis-attutyden att göra. Utöver det tycker jag det verkar som om hon har svårt för att uttala stora ord, men det är mer en personlig irritationsgrej än relaterat till hennes talang. Om man inte räknar ordförståelse och uttal som en talang, förstås. Just det, jag kallade henne korkad. Whatchagonnadoaboutit, huh? Huh? Mer seriöst, det är defintivt ett av problemet jag har med henne. Jag tycker inte Jennifer Garner ger ett speciellt intelligent intryck, och det är ivägen eftersom Sydney är den hon är och gör vad hon gör.

Allt det här är, naturligtvis och egentligen överflödigt att säga, min egen personliga åsikt. Du förstår kanske inte min ståndpunkt, men jag har å andra sidan oerhört svårt att förstå varför JG är så populär. Hon är ju inte ens attraktiv...

Fast när det gäller Victor Garber har jag helt ändrat mig sen sist. He is da shit, no doubt about it. Sättet som han tar svåra beslut ut att blinka, är riktigt ruggigt emellanåt.

Överhuvudtaget har säsong fem varit förbannat jäkla ap-bra hittils, och för mig är det ett stort steg, eftersom jag inte gillade det jag såg av de tre första. De avsnitt jag sett av S4 var ett steg i rätt riktning, men långt ifrån tillräckligt. S5, å andra sidan, det är såhär en action-serie ska skapas. Bortsett från JG, förstås, men i stort sett varje scen hon inte är med i, är fullkomligt underbar. Och nej, inte underbart bara för att hon inte är med, utan för att Alias har blivit enormt bra i år.

Jag har egentligen mer detaljer att skriva, måste ju tokhylla Rachel, men det får bli vid ett senare tillfällen. Nu ska jag ut och åka tåg. Bröllop. Brudgummen är cainesoulless, som har några postningar här på forumet. See ya, kids!

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav HeY » fre dec 23, 2005 1:56

adolvsson skrev:
Allt det här är, naturligtvis och egentligen överflödigt att säga, min egen personliga åsikt. Du förstår kanske inte min ståndpunkt, men jag har å andra sidan oerhört svårt att förstå varför JG är så populär. Hon är ju inte ens attraktiv...

Överhuvudtaget har säsong fem varit förbannat jäkla ap-bra hittils, och för mig är det ett stort steg, eftersom jag inte gillade det jag såg av de tre första. De avsnitt jag sett av S4 var ett steg i rätt riktning, men långt ifrån tillräckligt. S5, å andra sidan, det är såhär en action-serie ska skapas. Bortsett från JG, förstås, men i stort sett varje scen hon inte är med i, är fullkomligt underbar. Och nej, inte underbart bara för att hon inte är med, utan för att Alias har blivit enormt bra i år.

Jennifer Garner, attraktiv? Det tycker jag att hon är. Visst har hon inte ett sådant speciellt utseénde som t.ex Sarah Michelle Gellar, men jag tycker ändå hon är snygg. Men smaken är som baken ;)

Det om säsong 5 var verkligen en annorlunda åsikt. De flesta tycker att säsongerna bara blir sämre, men du verkar gilla utvecklingen. Jag tycker serien är jättebra och det har den alltid vart, sorgligt att det är den sista säsongen :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav adolvsson » fre dec 23, 2005 2:23

HeY skrev:Det om säsong 5 var verkligen en annorlunda åsikt. De flesta tycker att säsongerna bara blir sämre, men du verkar gilla utvecklingen.

Jag är inte speciellt förvånad om mina åsikter skär sig mot de flesta Alias-fansen, med tanke på att jag från början inte tyckte om serien alls. Det var en serie med potential (tja, bortsett från nivetvem, då), men den potentialen utnyttjades aldrig. Förrän, enligt mina sköna åsikter, till viss del S4 och till fullo S5.

Alltså, S5 är emellanåt såpass bra att jag vet vet var jag ska ta vägen. Jag vill bara ha mer, det känns underligt och lite fel.

Ungefär som när Freddie Prinze Jr gästade Boston Legal och min respons var "hoppas han kommer tillbaka". Så fel.

Jennifer Garner, attraktiv? Det tycker jag att hon är. Visst har hon inte ett sådant speciellt utseénde som t.ex Sarah Michelle Gellar, men jag tycker ändå hon är snygg. Men smaken är som baken

Garner ser ut som en man i drag. Jag skulle kalla det min personliga åsikt, men fråga noike. Han vet. Numera är det ett faktum.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav noike » fre dec 23, 2005 2:55

adolvsson skrev:Garner ser ut som en man i drag. Jag skulle kalla det min personliga åsikt, men fråga noike. Han vet. Numera är det ett faktum.

Jag, du och Brian Wood. Sämre sällskap kan man nog ha om en åsikt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav caffeineaddict » fre dec 23, 2005 4:08

noike skrev:
adolvsson skrev:Garner ser ut som en man i drag. Jag skulle kalla det min personliga åsikt, men fråga noike. Han vet. Numera är det ett faktum.

Jag, du och Brian Wood. Sämre sällskap kan man nog ha om en åsikt.

Ju mer ni påpekar det, desto mer ser jag det också. Det är skrämmande... en gång i tiden tyckte jag ju faktiskt att kvinnan såg bra ut!

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav LWes » fre dec 23, 2005 18:13

Jag har sett ifatt dom 3 senaste avsnitten, och dom var väldigt bra!
5x7-9
Angus MacFadyen från Miracles! Yay! Han är cool! och Sark, Yay! och sen slutet på senaste avsnittet Lena Olin :eek: Yay! och så klart Amy Acker och Patrick Bauchau. Yay!
Massivs av gäster jag uppskattar! Yay!

Är det bara jag eller ser Balthazar Getty väldigt mycket ut (och låter nästan exakt) som Charlie Sheen. Dom är kanske bara ganska lika, men deras röster är väldigt lika.
Jag tycker det i alla fall...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » tis dec 27, 2005 21:48

Tror knappast det här kommer hända, men skulle samtidigt inte klaga om det gjorde det (spoiler Alias S5): http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22080

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film