Tob skrev:Ep2
HeY skrev:5x02
Vad gäller "den frysta kistan" tror jag att det kan vara en möjlighet att det är Vaughn i den.
LWes skrev:Jag tror att serien kan klara sig utan alla utom Jack. Så länge Jack finns kvar så är allt lugnt.
caffeineaddict skrev:LWes skrev:Jag tror att serien kan klara sig utan alla utom Jack. Så länge Jack finns kvar så är allt lugnt.
Medhåll.
HeY skrev:caffeineaddict skrev:LWes skrev:Jag tror att serien kan klara sig utan alla utom Jack. Så länge Jack finns kvar så är allt lugnt.
Medhåll.
Nej, Sydney måste ju vara med också. (tycker knappast det behövs spoilermarkering på det LWes skrev så jag gör ingen heller.)
Ja, serien skulle nog fungera bra utan Sydney. Men jag skulle även säga samma sak om Buffy (eller vilken serie som helst). Det är inte en karaktär som gör serien vad den är utan helheten av världen det utspelar sig i och allt som händer runt omkring, samt seriens själ och kännslan den ger.noike skrev:HeY skrev:Nej, Sydney måste ju vara med också. (tycker knappast det behövs spoilermarkering på det LWes skrev så jag gör ingen heller.)caffeineaddict skrev:Medhåll.LWes skrev:Jag tror att serien kan klara sig utan alla utom Jack. Så länge Jack finns kvar så är allt lugnt.
Pfft! För min del är Syd och Vaughn lätt de ointressantaste av allihop.
LWes skrev:Ja, serien skulle nog fungera bra utan Sydney. Men jag skulle även säga samma sak om Buffy (eller vilken serie som helst). Det är inte en karaktär som gör serien vad den är utan helheten av världen det utspelar sig i och allt som händer runt omkring, samt seriens själ och kännslan den ger.
Gordo skrev:Illyria skrev:För mig givna karaktärer: Jack, Syd, Marshall
Jag håller helt med dig Illyria.
HeY skrev:Gordo skrev:Illyria skrev:För mig givna karaktärer: Jack, Syd, Marshall
Jag håller helt med dig Illyria.
Jag skulle nog byta ut Marshall mot Vaughn eller Sloane, men annars stämmer det.
The Ankh skrev:Såg avsnitt 303 i går (har inte kommit längre och är extremt anal ang. spoilers.. bara så ni vet.. jag riskerar mycket bara genom att gå in här men jag måste bara skriva av mig ;-)
Ok; spoiler säsong 3:
Vaughn.. och hans nya ÄCKLIGA VIDRIGA fru. Vet att det är "hollywood" av mig min kan hon inte bara dö då att Syd och han kan bli tillsammans igen? Jag accepterar inte det här! Är uppriktigt deppig i dag (jaja, jag borde skaffa ett eget liv) Kan inte folk få vara lyckliga ens på TV? Det är nästan så illa att jag vill bryta mpt min egen spoiler.nopja och kolal upp i fall sdom blir i hop igen. Men nej.. säg inget. och.. Will, var e han? "Witness protection.. jaja...
Puh! How nice to get that off my sholders! Tack för att ni lyssnade
Gordo skrev:Jag kände precis på samma sätt
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare