Yog-Sothoth skrev:Ok, då är jag med. Störande att man inte kan få boxen nu, bara... jag har alla avsnitt på hårddisken, men jag tycker Alias är så lysande att den förtjänar att ses på DVD.
sus@n skrev:Yog-Sothoth skrev:Ok, då är jag med. Störande att man inte kan få boxen nu, bara... jag har alla avsnitt på hårddisken, men jag tycker Alias är så lysande att den förtjänar att ses på DVD.
Är du medlem på det svenska alias forumet
sus@n skrev:Spam i allra minsta grad. Någon moderator fixa?
adolvsson skrev:Men vad som verkligen störde mig, var känslan av att det inte verkar som man får kritisera Alias.
Illyria skrev:Not true. Det påpekade jag även i den andra tråden som är full av kritik mot säsong 4, men att rent gå in för att basha en serie "just because" är inte konstruktiv kritik och sättet vissa kommentarer skrevs på var nedlåtande.
Men till något trevligare: en vecka kvar tills säsongspremiären!
Illyria skrev:Då fortsätter vi väl här.adolvsson skrev:Men vad som verkligen störde mig, var känslan av att det inte verkar som man får kritisera Alias.
Not true. Det påpekade jag även i den andra tråden som är full av kritik mot säsong 4, men att rent gå in för att basha en serie "just because" är inte konstruktiv kritik och sättet vissa kommentarer skrevs på var nedlåtande (och det var jag inte ensam om att tycka heller).
Men till något trevligare: en vecka kvar tills säsongspremiären!
adolvsson skrev:Försök att inte ta det personligt.
Illyria skrev: men när det går ner på en nivå där det frågas efter varför Alias-fans behöver specialbehandling och liknande, då blir det faktiskt personligt.
Illyria skrev:Jag minns inte specifikt vad som hände i 4.13, jag hade dock många invändningar mot s4 i allmänhet, men säsongsavslutningen var lysande.
CheeseGuy skrev:http://www.whedon.info/article.php3?id_article=11583
Bilder från 5x03 på Rachel Nichols och (behövs det här verkligen?)Amy Acker!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare