Kan ni vara snälla och svara på mina frågor?
1. När kommer den dära tjejen som är en häxa (och som blir ihop med Willow ett litet tag) , komma till Sunnydale? Hon är blond.
2. Ungefär hur mycket kan säsong 2 kosta på video?
Buffy_4ever skrev:1. När kommer den dära tjejen som är en häxa (och som blir ihop med Willow ett litet tag) , komma till Sunnydale? Hon är blond.
2. Ungefär hur mycket kan säsong 2 kosta på video?
The Ankh skrev:Oh! Jag lägger in en fråga här:
I avsnitter Seeing Red, Är det någon som vet vilken musik som är med? Tror det är här som Xander promenerar i Sunnydale, ser Anya med en dammvippa på The magic Box etc, under tiden spelas en låt som jag tyckte verkade kalasbra att ha när man vill deppa till stämningen lite och dricka lite rödvin.... Nån som vet?
Nyx skrev:The Ankh skrev:Oh! Jag lägger in en fråga här:
I avsnitter Seeing Red, Är det någon som vet vilken musik som är med? Tror det är här som Xander promenerar i Sunnydale, ser Anya med en dammvippa på The magic Box etc, under tiden spelas en låt som jag tyckte verkade kalasbra att ha när man vill deppa till stämningen lite och dricka lite rödvin.... Nån som vet?
Om det är sången i slutet på Entropy som du menar (när Xander promenerar och Anya städar) så är det That Kind of Love av Alison Krauss. Den finns på "Radio Sunnydale"-skivan!
Rombat skrev:Tror det är Azure Ray med låten Displaced.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare