Lipton skrev:Den enda CSI serie som jag ser, underbar humor.
Djehuti skrev:Även om jag inte orkat ladda ner serien så har jag sett de flesta avsnitten när de visats på TV3.
Lipton skrev:Vilken otroligt bra säsongsavslutning på tv3. Det var ju synd med tanke på vad som hände. Lite Whedon style.
KarinMee skrev:Lipton skrev:Vilken otroligt bra säsongsavslutning på tv3. Det var ju synd med tanke på vad som hände. Lite Whedon style.
Nej, jag tror faktiskt att Joss är för mesig för att göra något sådant. I Jossverse måste alla dödsfall vara så himla omständiga. Dem ska få säga sina sista ord och kramas och kyssas lite innan de dör.
Binchy skrev:Spoiler Buffy säs 6, 7, 5 och 1
Joyce dör ju bara knall och fall, hon har ju blivit av med cancern och alla tror att hon är "out of the woods". Jonathan blir knivhuggen utan att vare sig krama eller kyssa Andrew först. Principal Flutie dör också rätt okysst. Ben blir mördad i kallt blod. Halfrek blir tillintetgjord så bara. Eve är död innan vi ens lär känna henne.
JRT kan nog som sagt rabbla upp många fler.
A bear skrev:Binchy skrev:Spoiler Buffy säs 6, 7, 5 och 1
Joyce dör ju bara knall och fall, hon har ju blivit av med cancern och alla tror att hon är "out of the woods". Jonathan blir knivhuggen utan att vare sig krama eller kyssa Andrew först. Principal Flutie dör också rätt okysst. Ben blir mördad i kallt blod. Halfrek blir tillintetgjord så bara. Eve är död innan vi ens lär känna henne.
Anya. Om man inte räknar hennes tal i "End Of Days".
JRT skrev:A bear skrev:Binchy skrev:Spoiler Buffy säs 6, 7, 5 och 1
Anya. Om man inte räknar hennes tal i "End Of Days".
Spoilers Buffy och Angel alla säsonger
Som sagt, visst finns det många som dör/dödas "bara sådär" även om de viktigaste exemplen redan är nämnda. Joyce, Tara och Anya kan väl ses som de största eftersom de är större karaktärer och dör väldigt plötsligt. Annars har vi även Graham, Snyder, Amanda (fd SIT), Merl, Knox, Darla (första gången, dvs i Buffy 1x7). Lilah förstås. Och Gavin även om döden är off screen. Drogyn kanske, uppäten av Angel.
Eynosh skrev:Spoiler-klagomål, som tidigare inte var spoilermärkt, på Liptons tidigare icke spoilermärkta halvspoiler som nu är spoilermärkt.
Men va i... Betyder detta att någon av dom 6 i NCIS dör rätt av? Meehh, spoilermarkera sånt.
Hoppas att det inte är Abby.. eller DiNozzo. Måste ladda ner och se vem det är.
LWes skrev:Lipton skrev:Det är väl inte nya säsongen som börjat?
Jo.
Lipton skrev:LWes skrev:Lipton skrev:Det är väl inte nya säsongen som börjat?
Jo.
Närdå, vilken dag, vilken tid? sökte på 3:an och fick inte upp något, deras nya sida är värdelös. s.2 sista avsnittet var ju så bra.
LWes skrev:Lipton skrev:LWes skrev:Lipton skrev:Det är väl inte nya säsongen som börjat?
Jo.
Närdå, vilken dag, vilken tid? sökte på 3:an och fick inte upp något, deras nya sida är värdelös. s.2 sista avsnittet var ju så bra.
Sorry, jag menar alltså i USA. Eftersom jag följer alla serier så tänkte jag inte på att du kanske syftade på svesnk tv, där hänger jag inte med alls.
Lipton skrev:Eynosh skrev:Damn you Lipton!!
2x22
Puh...
förstår inte ??
eynosh skrev:Säsongsavslutning S3
Helt undebart. Tyvärr inte tillräckligt mycket av Dinozzo och gänget, men fortfarande underbart. Riktigt sännande och se vilken vändning serien nu tar, förhoppningsvis till det bättre iaf!
Få se om Gibbs kommer tillbaks som en kickass eller inte.
S4 i September. Är det bara jag som följer Ncis fortfarande?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare