Veidit skrev:Hmm vet inte om någon har postat detta: http://www.inktank.com/AT/index.cfm?nav=1126
noike skrev:Hittade en sida med skriv ut och klistra upp-lappar för att hjälpa till sprida Serenity till folk.
Glorificus skrev:Jag vet, det är fullt logiskt att en ny film förr eller senare ges ut som DVD... men... en Serenity-DVD.
Rombat skrev:Kan man inte bombhota fram en tidigare release? Är så grymt sugen nu så jag loopar igenom Firefly-avsnitten gång på gång. VILL HA!
Glorificus skrev:Just nu är jag glad att det inte ligger någon penna här vid datorn, då skulle jag nämligen vara blind nu. Alltid bra att jag har något att vara glad för i denna stund, jag råkade nämligen läsa den värsta spoiler jag kunde ha läst om Serenity.
Vad ni än gör - om ni vill undvika spoilers med stort S - gå inte in i det transcript av den senaste Serenity-screening som Joss var med på. Länken från buffy.nu är "Joss Whedon - Serenity Riverside Screening - Serenitymovie.com Q & A - Spoilers"... Jag trodde jag skulle kunna skumma lite, bara för att läsa någon rolig Joss-replik, men allra högst upp står självklart en stooor spoiler i en fråga med bara två ord. Självklart är den det första ögonen faller på.
Nu måste jag hitta någon bra hypnotisör. Om inte någon har en sån där fiffig Men in Black-minnesraderare?
latarmig skrev:Såvida han inte bara lurar oss med sin spoiler, men i så fall är han också hemsk. :-)
Glorificus skrev:en stooor spoiler i en fråga med bara två ord.
AKS skrev:Jag har ocksa last en gigantisk spoiler. Antar att det ar samma? Men vi kan ju inte jamfora eftersom vi da riskerar att spoilas annu mer om det *inte* ar samma spoiler vi last.
noike skrev:Jag har sympatier för AKS och Glory, men allvarligt? Om man läser saker som har med Serenity att göra så får man faktiskt skylla sig själv -- vare sig det står att det innehåller spoilers eller inte.
Glorificus skrev:Tidigare idag kom jag förresten på att jag ju faktiskt känner en kvinna som botar fobier genom hypnos. Kanske man skulle ringa och fråga om hon försökt sig på minnesblockering/radering någon gång. Om jag plötsligt försvinner från forumet utan att komma tillbaka vet ni varför. ;)
noike skrev:Glorificus skrev:Tidigare idag kom jag förresten på att jag ju faktiskt känner en kvinna som botar fobier genom hypnos. Kanske man skulle ringa och fråga om hon försökt sig på minnesblockering/radering någon gång. Om jag plötsligt försvinner från forumet utan att komma tillbaka vet ni varför.
Ohhh. Det skulle vara kul när du sedan hittar forumet och det visar sig att alla känner till dig men du har aldrig hört talas om resten.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare