Edit: Nu har jag påbörjat Lost.S01E24-E25.HDTV.XviD.PROPER-LOL så får vi se hur det går...
Tinwiel skrev:Tack Illyria!Synd att jag måste iväg att jobba nu bara, så jag får fortsätta nedladdningen när jag kommer hem. Om typ 9 timmar.
![]()
Jaja..
JRT skrev:Tinwiel skrev:Tack Illyria!Synd att jag måste iväg att jobba nu bara, så jag får fortsätta nedladdningen när jag kommer hem. Om typ 9 timmar.
![]()
Jaja..
Biter datorn sönder saker för dig om du lämnar den på när du går hemifrån?
Tinwiel skrev:JRT skrev:Tinwiel skrev:Tack Illyria!Synd att jag måste iväg att jobba nu bara, så jag får fortsätta nedladdningen när jag kommer hem. Om typ 9 timmar.
![]()
Jaja..
Biter datorn sönder saker för dig om du lämnar den på när du går hemifrån?
Ja, ungefär.![]()
Den är lite "instabil" om man säger så... Kräver ständig övervakning.
Illyria skrev:Säsongsfinalen (24-25): När båten exploderade, var Jin ombord då? Michael var i vattnet och Sawyer hade tidigare hoppat i vattnet?
CheeseGuy skrev:Var Danielles barn en pojke eller flicka? Det kan ha varit Ethan
JRT skrev:Apropå Alex; visst är det en yngre tjej med på "the Others"-båten? Hon som kastar sprängmedlet. Man ser personen väldigt kort stund, men det skulle kunna vara det.
RalfiParpa skrev:Bästa serie som avslutades/tog säsongsuppehåll den här våren: Den där om den där blondinen som knäcker fall och fäller fyndiga repliker på löpande band, Veronica-nåt.
Illyria skrev:RalfiParpa skrev:Bästa serie som avslutades/tog säsongsuppehåll den här våren: Den där om den där blondinen som knäcker fall och fäller fyndiga repliker på löpande band, Veronica-nåt.
Ingen protest från mig
Yog-Sothoth skrev:Jag tror att VM är så populär för att alla tonårskillar på forumet har förälskat sig i Kristen.
Yog-Sothoth skrev:Jag tror att VM är så populär för att alla tonårskillar på forumet har förälskat sig i Kristen.
Illyria skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag tror att VM är så populär för att alla tonårskillar på forumet har förälskat sig i Kristen.
Du räknar med dig själv då också?![]()
AKS skrev:Y-S: Du är så ung och naiv att du inte ens inser då du har fel. Ah, påminner mig om mina högstadieelever...
Yog-Sothoth skrev:Ang. vilken som är bäst, Lost eller VM... båda serier är välskrivna, har spänning (förutom Lost som tråkade ut i några avsnitt), bra skådespelare, bra mysterier. På den punkten håller de jämn kvalitet för mig... rent manuskriptmässigt. Fast den ena utspelar på en tropisk ö med mycket snygga miljöer, har abstrakta mysterier och övernaturliga element, medan den andra handlar om high school-ungdomar som spelas av/beter sig som 25-åring. Även om VM är välgjort så kan den aldrig bli bättre än Lost, såvidare inte Lost börjar suga väldigt mycket mer än vad den redan gör.
LWes skrev:och priset för bästa säsongsavslutning går till.... LOST. utan tvekan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]