Gordo skrev:Igår satt jag och bläddrade runt bland kanalerna och satte på trean precis i slutet på Sex and the City. Det var det första avsnittet av serien där Mr. Big i slutet säger:
Abso-fucking-lutely
och de hade klippt bort mittendelen så att det bara blev absolutely.
Kändes lite väl överdrivet!
noike skrev:Gordo skrev:Igår satt jag och bläddrade runt bland kanalerna och satte på trean precis i slutet på Sex and the City. Det var det första avsnittet av serien där Mr. Big i slutet säger:
Abso-fucking-lutely
och de hade klippt bort mittendelen så att det bara blev absolutely.
Kändes lite väl överdrivet!
Hahahaha! Och den serien gick ändå på HBO där censur inte behövs. Det här var det mesigaste jag hört.
LOS ANGELES (Zap2it.com) Scott Foley, Amy Acker and Regina Taylor are the latest additions to the ensemble of CBS' drama pilot "The Unit."
Based on Eric Haney's book "Inside Delta Force," "The Unit" looks at members of a Special Forces unit and their families. David Mamet ("Glengarry Glen Ross," "Heist") and Shawn Ryan ("The Shield") are executive producing the 20th Century Fox TV production. Dennis Haysbert ("24"), Michael Irby ("Line of Fire") and Regina King ("Ray") were previously announced for the cast.
Foley, last seen in a guest starring role on FOX's "House," is best known for his run as Noel Crane on The WB's "Felicity." The actor, who also starred in NBC's "A.U.S.A.," has also done recent spots on "Scrubs" and "Jack & Bobby."
This will be Acker's first regular television gig since she ended her run on The WB's "Angel" last spring. In addition to playing Winifred Burkle from 2001-2004, Acker has appeared on "Wishbone" and in the 2003 telefilm "Return to the Batcave: The Misadventures of Adam and Burt."
Taylor has been a regular on "I'll Fly Away" and "The Education of Max Bickford."
The Hollywood Reporter has no specifics on which parts the various actors will play.
CheeseGuy skrev:Kan det bli bra? Det låter ju inte helt ointressant.
tuesday's ratings: solid start for 'blind justice' >>
debut is abc's most-watched program last night
WILDLIFE (UPN) - Eric Balfour ("Hawaii") is the latest to be cast in the Denise Richards-led drama pilot, about a group of twentysomethings living in the hip Hollywood community of Silver Lake. Lauren German also stars in the Paramount Network Television/Axelrod-Edwards Co.-based project, which was created by Michael Gans and Richard Register. The pair will executive produce the pilot along with Daniel Cerone, Jonathan Axelrod and Kelly Edwards with David Straiton directing.
LWes skrev:Windfall (FOX): Luke Perry, Sarah Wynter
The Catch (ABC): JJ Abrams och Greg Grunberg.
Illyria skrev:LWes skrev:Windfall (FOX): Luke Perry, Sarah Wynter
The Catch (ABC): JJ Abrams och Greg Grunberg.
vad handlar Windfall om?
Illyria skrev:Angående The Catch: Kommer Greg Grunberg lämna Alias då? Inte mig emot.
LWes skrev:Windfall (FOX): Luke Perry
Illyria skrev:Den där artikeln sa ju inte speciellt mycket om Windfall, skulle vilja veta mer om vad serien går ut på.
"Ticket to Ride" focuses (to use the word loosely) on 20 people who share a lottery ticket worth $386 million. According to The Hollywood Reporter, Perry and Gedrick will play two of the 20, with Perry as a journalist and Gedrick as a college professor.
Illyria skrev:Och vad handlar The Catch om? Abrams är ju alltid intressant.
Illyria skrev:Vad kommer The Inside att handla om? (min standardfråga för dagen tydligen)
Glorificus skrev:Jag håller på att bli galen. Kan inte sluta tänka på en miniserie som gick på tv nån gång på 80-talet (85-90)... men jag har ingen aning om vad det var. Det jag kommer ihåg är att den handlade om en pojke som delvis var en apa... och han skulle dölja det för omgivningen, tror jag...
Har för mig att det var tre avsnitt. Ooh, och jag tror han hade någon sorts födelsemärke som var speciellt... som hade något med aperiet att göra.
Någon som tycker det låter bekant?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare