Ai skrev:AH! Nu fattar jag vad du menar MT!!
Förrädaren. Den som Angel sa skulle förråda honom när Spike anmälde sig frivilligt! Det är Wes. Han gick in som dubbelagent liksom.

Jhonny skrev:Vad skall jag nu ladda ner ...

Jhonny skrev:Pucko, detta är ju sista

Jag menade att mitt välkomnande var OT i denna tråd. Ditt inlägg var mycket on topic (vilket ju också förkortas OT kom jag på nu).
 Jag menade att mitt välkomnande var OT i denna tråd. Ditt inlägg var mycket on topic (vilket ju också förkortas OT kom jag på nu).
Let's go to work.

Wesley's dead. I'm feeling grief for him. I can't seem to control it. I wish to do more violence.

), men man kan väl dryfta om saken i evigheter. Hursom helst, de slutade på topp, som hjältar.
 ), men man kan väl dryfta om saken i evigheter. Hursom helst, de slutade på topp, som hjältar.

Nu är han så disillusionerad att han först bara gick runt i lägenheten och muttrade och sen deklarerade högt och tydligt:
  Nu är han så disillusionerad att han först bara gick runt i lägenheten och muttrade och sen deklarerade högt och tydligt:

Ai skrev:Victory!

Ai skrev:Mission accomplished! Nu har sambon sett Not Fade Away som avslutning av hela Joss-resan och kommentaren direkt när Joss namn kom upp i bild var:
- VA? SLUT? NÄ! SÅDÄR KAN DOM JU INTE GÖRA!!!
Jag må vara skadeglad, men jag kan inte hjälpa det.

SPIKE: Hey. Always knew I'd go down fightin'.
LINDSEY: I do. It's nice to know you're one of the few things in my life he didn't get his mitts on, you know?
EVE: (byter ämne)

latarmig skrev:Dina kommentarer sedan "A Hole in the World" (5x15) har förvånat mig en del då de varit så avmätta. De har inte alls förmedlat den tillfredsställelse och lycka som jag själv känner över den arcen. Jag hade väntat mig mer av wow-känsla i recensionerna. Därför känns det gott att höra att du trots allt verkar gilla avrundningen av det hela.

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare