mobilskal

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Inläggav caffeineaddict » tor dec 30, 2004 10:32

meleth: Jeepers, sister! "crosses to baire"? Fröken Certifikatsengelska... ;)

Någon annan vet säkert till 100% men är inte Anya-kanindockan den som är überovanlig och som kostar många, många tusenlappar?

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Therealbuffy » ons feb 23, 2005 21:41

baahh beställde för ca 2 veckor sen..mina grejer har fortfarnade inte kommit :(
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Therealbuffy » fre mar 04, 2005 21:27

Gått 3 veckor nu...hur länge ska man vänta innan man kontaktar dom??
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Binchy » fre mar 04, 2005 21:51

Therealbuffy skrev:Gått 3 veckor nu...hur länge ska man vänta innan man kontaktar dom??

En dag efter maxtransporttiden. Don't give them any leisure. Har de sagt att saken levereras inom 5-14 dagar tex, så kontaktar man dem dag 15.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Therealbuffy » lör mar 05, 2005 17:48

Binchy skrev:
Therealbuffy skrev:Gått 3 veckor nu...hur länge ska man vänta innan man kontaktar dom??

En dag efter maxtransporttiden. Don't give them any leisure. Har de sagt att saken levereras inom 5-14 dagar tex, så kontaktar man dem dag 15.

okidoki kanske ska vänta en vecka till för säkert hets skull?? sen frågar ja nog lite försiktgt...
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav mattek72 » sön mar 06, 2005 1:47

Therealbuffy skrev:
Binchy skrev:

okidoki kanske ska vänta en vecka till för säkert hets skull?? sen frågar ja nog lite försiktgt...

Jag håller med Binchy,det finns inget att vänta på.
På dom bara!
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav Binchy » sön mar 06, 2005 11:11

mattek72 skrev:
Therealbuffy skrev:
Binchy skrev:

På dom bara!

Det är ju DU som är kunden och deras anledning att existera, så de ska smöra upp till dig, inte tvärt om!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Therealbuffy » sön mar 06, 2005 14:27

Binchy skrev:
mattek72 skrev:
Therealbuffy skrev:
Binchy skrev:

På dom bara!

Det är ju DU som är kunden och deras anledning att existera, så de ska smöra upp till dig, inte tvärt om!

Sådär ja,nu har jag mejlat dom. Tur att man har er ;)
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Therealbuffy » tor mar 10, 2005 21:11

Idag fick man åka och hämta sitt paket på posten...135 kr i tullavgift. Men glad att mina grejer kom
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Föregående

Återgå till Shopping