Off skrev:VA! Jag är alltid tydlig och sammanhängade i skrift.
BANANAMONKEY!

av mig! )
   av mig! ) 
Tinwiel skrev:(nu menade jag inte att ni alla skulle vara osammanhängande, utan att ni är forumets egna lustigkurrar... Men det är ju därför ni får en sån här :lovebunny: av mig! )

caffeineaddict skrev:noike: Tror du inte Rune Andreasson redan har ett sådant?

Zaxx skrev:O allt detta snack pga av att ni inte vet vad en borstlös tandborste är!

noike skrev:poser: Om personen i fråga kan bevisa att han/hon/det är en del av Vishnu -- sure, then I go all the way for money.

Zaxx skrev:noike skrev:poser: Om personen i fråga kan bevisa att han/hon/det är en del av Vishnu -- sure, then I go all the way for money.
Ibland ligger ni på en så mkt högre humornivå än mig, så jag bara låtsas som jag förstår skämtet och skrattar ändå.

Zaxx skrev:noike skrev:poser: Om personen i fråga kan bevisa att han/hon/det är en del av Vishnu -- sure, then I go all the way for money.
Ibland ligger ni på en så mkt högre humornivå än mig, så jag bara låtsas som jag förstår skämtet och skrattar ändå.
 Det där var dagens gulligaste inlägg Zaxx.
  Det där var dagens gulligaste inlägg Zaxx.   

gaspode skrev:Förstår inte frågan riktigt, men mjukvaran kommer från http://www.phpbb.com

CheeseGuy skrev:Menar du webhotell, eller nåt i den stilen?

sus@n skrev:HeY: samma som vi använde och linken ovan.

Eynosh skrev:Jag är säker på att det hette ngt i stil "Kamraterna buffys vänner; revolutionär fraktion mot världens ryssar".
Ähum--- kanske inte.

Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare