Qarlsson skrev:Helt ärligt, TV4 är inte kloka. Man får onekligen känslan av att man skulle kunna byta ut hela packet mot en farm illrar utan att se någon som helst skillnad i hur den där förbaskade kanalen drivs..
Off skrev:Qarlsson skrev:Helt ärligt, TV4 är inte kloka. Man får onekligen känslan av att man skulle kunna byta ut hela packet mot en farm illrar utan att se någon som helst skillnad i hur den där förbaskade kanalen drivs..
Det är fan att vara elak mot illrarna.
Qarlsson skrev:och å andra sidan gamla tanter som strosar omkring i skinnkavajer ihopsydda av rester från tv4-anställda.
Jag är lika bedrövad som du över att dessa snuttar inte finns med -- vi skulle oerhört gärna visa dem. De finns emellertid inte med i den internationella versionen av programmet, vilket brukar betyda att de inte är gjorda av producenten utan något som sändande kanal har klippt ihop.
noike skrev:Om jag förstod saken rätt så är det FOX som beslutat att Next Week-klippen ska bort när serien säljs till andra länder (och antagligen vid repriser). Jag tror jag har hört om något liknande med någon annan serie, för det låter påfallande bekant.
LWes skrev:noike skrev:Om jag förstod saken rätt så är det FOX som beslutat att Next Week-klippen ska bort när serien säljs till andra länder (och antagligen vid repriser). Jag tror jag har hört om något liknande med någon annan serie, för det låter påfallande bekant.
Det låter dock helt ologiskt.
Undra vad dom har för anledning att göra så...
Off skrev:LWes skrev:noike skrev:Om jag förstod saken rätt så är det FOX som beslutat att Next Week-klippen ska bort när serien säljs till andra länder (och antagligen vid repriser). Jag tror jag har hört om något liknande med någon annan serie, för det låter påfallande bekant.
Det låter dock helt ologiskt.
Undra vad dom har för anledning att göra så...
Det är Fox. Dom behöver inga anledningar.
Season 2 of Arrested Development continues with a special 2-part, 1-hour episode featuring returning guest star Julia Louis-Dreyfus on March 6th at 8:30/7:30c on FOX after The Simpsons!!
Tam skrev:Blev en fan ungefär när Liza Minelli började vara med. Dom senaste har jag t o m förstått varför vissa här älskar det så.
Tinwiel skrev:Ok, jag förstod inte riktigt tjusningen med serien i början men nu är jag övertygad.
noike skrev:Tinwiel skrev:Ok, jag förstod inte riktigt tjusningen med serien i början men nu är jag övertygad.
Tror det beror på att den faktiskt inte är som alla andra sitcoms alls, och att de fullkomligen försöker ge tittaren en vöerdos i skämt hela tiden. I början blir det lätt för mycket och för snabbt för att man hänger med.
caffeineaddict skrev:Tinwiel: Ahum? Buster är med från början! "The guy who thought that the blue on the map was land."
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare