Angel:season 5 dvd

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Inläggav AKS » tor feb 17, 2005 20:19

Phew! Höll på att göra en 360 med mitt huvud av frustration!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » tor feb 17, 2005 21:18

Vilken j-vla tur att jag bytte till Play. De håller på att packa min efterlängtade Angel S5 nu!! Yay! Om allt fungerar som det ska så har jag den senast på onsdag.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » fre feb 18, 2005 17:56

Tre på raken från mig. Börjar desperationen märkas...? :)

Idag skickade i alla fall Play mitt box set. Känns bra. Onsdag känns som ETA nu. Skulle bli förvånad om det tar längre tid. Nice.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Yog-Sothoth » fre feb 18, 2005 19:00

Är det region 1 alla beställer här eller?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav noike » fre feb 18, 2005 19:49

Yoggi: nej. Jag, AKs och gaspode beställde i varje fall R2:or.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav gaspode » tis feb 22, 2005 1:16

Jee, R2, och jag fick min idag!
Inte tagit av plasten än :eek:
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav noike » tis feb 22, 2005 1:19

Har redan hunnit lyssna på tre kommentarspår...
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav noike » tis feb 22, 2005 2:59

Efter kommentarspåret till "A Hole in the World" är Doug Petrie ännu coolare än någonsin tidigare.Någon som bara går in i författarrummet hos Angel när han hälsar på och skriver "cavemen versus astronauts weapons to be determined, who should win?" på deras anteckningstavla. Och fick alla att bråka om det i tre dagar. Doug regerar!
Senast redigerad av noike tis feb 22, 2005 3:19, redigerad totalt 1 gång.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Illyria » tis feb 22, 2005 3:18

Brukar det kunna gå att ladda hem bara kommentarsspår eller avsnitt med kommentarsspår? A Hole in the World hade t ex varit väldigt intressant att höra.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav VelocityBoy » tis feb 22, 2005 10:49

AKS skrev:Ai: R2?! Play?! :eek:

Amazon.co.uk fick känna min vrede idag. På så vis att jag avbeställde ordern som inte skickats än(!!) och beställde den hos Play som har den "in stock". Borde ha gjort det igår, men tänkte inte på det. Kommer i alla fall att få min box minst en dag innan jag skulle ha fått den från Amazon.

Så har du fått din ännu?

Amazon har snabbare postgång än andra bolag så jag är tveksam till att du verkligen kommer att få den tidigare.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo

Inläggav sus@n » tis feb 22, 2005 11:24

Jag fick den igår men kommer nog inte se den på ett tag.. mina andra boxar går faktiskt före hur hemskt det än låter :oops: Dessutom vill jag inte att buffyverse ska vara slut.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav AKS » tis feb 22, 2005 12:55

VelocityBoy skrev:Amazon har snabbare postgång än andra bolag så jag är tveksam till att du verkligen kommer att få den tidigare.

Jag fick den inte igår, idag vet jag inte. Men jag tror inte att jag kommer att få den förrän imorgon (ETA onsdag, som sagt). Tror dock att jag komer att få den ca en dag tidigare än med Amazon, beroende på när de skickar sina boxar. Har haft bra erfarenheter av Plays leveranser förut, men denna gång går det åt skogen bara för det... :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav noike » tis feb 22, 2005 13:01

VelocityBoy skrev:Amazon har snabbare postgång än andra bolag så jag är tveksam till att du verkligen kommer att få den tidigare.

Av min erfarenhet är play och amazon rätt likvärdiga. Skickar Play den på måndagen så har man den på fredagen samma vecka.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav VelocityBoy » tis feb 22, 2005 14:25

noike skrev:Av min erfarenhet är play och amazon rätt likvärdiga. Skickar Play den på måndagen så har man den på fredagen samma vecka.

Enligt mina erfarenheter så får man det på onsdagen eller torsdagen om paketet skickas på en måndag när det gäller amazon... så jag har god förhoppningar om att få mitt paket idag eller senast imorgon (det skickades på lördagen).
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo

Inläggav VelocityBoy » tis feb 22, 2005 19:03

Mycket riktigt så fick jag min idag det betyder att det tog tre dagar trots att det skickades på en lördag... amazon är proffsigast.

Angående boxen så var den ruskigt snygg vilket var kul med tanke på att det var den sista.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo

Inläggav noike » tis feb 22, 2005 19:20

Åh fan. Måste beställa mer från Amazon. Blir aldrig av iom att det finns en ruskigt bra bokhandel i närheten.

Klart snyggare än r1:an.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » ons feb 23, 2005 17:35

Fick S5 idag!! Yay! Precis på ETA så Play går att räkna med (äv om Amazon kan vara snabbare tydligen).

Ser verkligen snygg ut, har precis kommit hem så jag har inte börjat kolla än, men snart... iih!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav latarmig » ons feb 23, 2005 20:57

Gjorde äntligen slag i saken och beställde AtS säsong 5 från amazon.co.uk. Tidigare när jag kikat på den har jag tvekat för att den är så himla dyr, och hade en tanke om att vänta tills den gick ner i pris. Men kom att tänka på att de kanske ändrar utformningen senare och efter den tankekallduschen var det bara att klicka på köpknappen (såg också att Play hade samma pris).

För säkerhetsskull slängde jag med soundtracket också. Någon som vet om det är något att ha?
latarmig
Big Bad

Inläggav Tam » tor feb 24, 2005 16:32

Kan den inte bli min snart?! Skickades 19:de så den borde väl vara på god väg, men väntan är lång. Och att se hur folk här får sina föder viss avundsjuka.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Ai » tor feb 24, 2005 16:39

Personligen har jag fått den, men eftersom jag håller på att se igenom hela serien med sambon så har jag inte tittat på den än. Vi väntar på säsong fyra.... som egentligen skulle kommit senast den nionde.....*mutter*amazon*mutter*

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav latarmig » tor feb 24, 2005 20:00

Här går det undan. Klockan 19:39 igår fick jag bekräftat från amazon.co.uk att min beställning var mottagen. När jag kollade min mail 01:16 fick jag meddelandet att paketet var skickat.
latarmig
Big Bad

Inläggav virve » fre feb 25, 2005 14:32

PROBLEM!!

Det här är inte rätt tråd, men jag vet inte vart jag annars ska skriva detta.

Jag har just börjat titta på min Angel 5 R1:a, men bilden är alldeles randig! Den går att titta på men den dåliga bilden förstör upplevelsen!
Grejjen är att min dvd-spelare egentligen bara spelar R2:or, men efter att jag "hackat" lite så fick jag den att spela alla regioner.
När jag upptäckte att bilden var randig tittade jag på andra R1- och R3-filmer/boxar jag har och upptäckte att bilden var mer eller mindre randig på allihopa.
Har detta att göra med att min dvd-spelare egentligen inte är lämpad för att spela annat än R2-skivor? Är det någon annan som haft liknande problem? Finns det något jag kan göra?
Vill gärna ha svar!

Är himla arg på mig själv för att jag köpte den första billiga Angel-boxen jag kunde hitta! Nu kunde jag haft R2:or med svensk text för nästan samma pris, istället för R1:or med randig bild!
:evil:
ANYA: Am I supposed to be changing my clothes a lot? Is that the helpful thing to do?
Användarvisningsbild
virve
Minion

Inläggav Tam » fre feb 25, 2005 15:00

virve: Har du två scartutag på tv:n testa byt. Bara ena funkar för mig med reg 1. Andra blir det randigt. Tror det är tvn, inte spelaren som är problemet.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav virve » fre feb 25, 2005 16:00

Tam: Ah, ok. ska testa det. Tack!
ANYA: Am I supposed to be changing my clothes a lot? Is that the helpful thing to do?
Användarvisningsbild
virve
Minion

Inläggav virve » fre feb 25, 2005 16:09

Det funkade!!!! :D :D Bilden är perfekt!!! :D Tack så jättemycket Tam!!
Användarvisningsbild
virve
Minion

Inläggav Tam » lör feb 26, 2005 23:11

virve skrev:Det funkade!!!! :D :D Bilden är perfekt!!! :D Tack så jättemycket Tam!!

:P Jag kunde hjälpa nån med ett tekniskt problem! Håll i er för när jorden börjar snurra baklänges.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Föregående

Återgå till Shopping