EDIT: Dessutom så är VM 1.12 damn good så mer VM till så många som möjligt säger jag. Synd att Lost 1.13-diggarna tar upp nästan alla slottar.

Synd att Lost 1.13-diggarna tar upp nästan alla slottar.
För det första: Är Duncan och de andra juniors?! Jag trodde att de var äldre. Tyckte att de som ansökte till Tritons var juniors. Konstigt...
Dessutom: varför frågade de inte Logan om han ville vara med? Eller var det en så ny grej, just detta med rekryteringen för det läsåret, att de hunnit höra om hans pappa och mordförsöket och det och Logan alltså blev persona non grata? Lite underligt.
AKS skrev:Muahahaha! Har precis förberett ett oförberett prov för 7:orna. I'm so evil!
gaspode skrev:Angående Logan så har han väl inget som utmärker honom nog helt enkelt. De som valdes ut var ju sport-snubbar eller väldigt smarta.. Visst, hans pappa är filmstjärna, men han själv är bara Duncan Kane's kompis.
Har precis förberett ett oförberett prov för 7:orna.
AKS skrev::D Jag ser verkligen fram emot deras miner då jag säger att de ska ha oförberett prov. Kommer att vara obetalbart. Ett Kodak-moment av det mindre gulliga slaget.
gaspode skrev:Definitivt spiken i kistan för min del angående om jag gillar Lost eller VM mer.
AKS skrev:VM får ju också mycket bra kritik så man kan hoppas att det uppväger tittarsiffrorna till viss del. I alla fall så att de chansar på S2.
VelocityBoy skrev:*håller tummarna* Undrar om de kommer att försöka åtminstone delvis att knyta ihop serien i s22 om det skulle bli så att det inte blir något mer.
AKS skrev::D Jag ser verkligen fram emot deras miner då jag säger att de ska ha oförberett prov. Kommer att vara obetalbart. Ett Kodak-moment av det mindre gulliga slaget.
Ai skrev:AKS skrev::D Jag ser verkligen fram emot deras miner då jag säger att de ska ha oförberett prov. Kommer att vara obetalbart. Ett Kodak-moment av det mindre gulliga slaget.
TA MED KAMERA!!! Vi vill seeeeee!
Off skrev:Killen hamnade i koma efter 11 shots? Damn det borde lära barnen i staterna att inte dricka om de är under 21.
AKS skrev:En sak som jag faktiskt inte gillade med detta i övrigt mycket bra avsnittet:
Hur de försökte få Veronicas karaokeframträdande att se ut som en B-video från 1989. Jag har kvar mitt gamla VHS-band från den tiden så believe me, I know. Likheterna är slående.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare