poser skrev:O.C is a rollercoaster!
O.C is a rollercoaster!
O.C is a rollercoaster!

AKS skrev:Jepp, han har bra samspel med Sandy och Seth. Och där kommer hans laidback-karaktär till rätta. Men med Marissa... urk! Ja, läser ni mina tidiga kommentarer så ser ni att jag inte gillat de två ihop en endaste gång. Inte ens i början. De där äckligt trånande blickarna... Fy 17.
Sen så kanske jag är ensam om detta, men medan jag tycker att alla skådespelare i The OC är bra överlag, så tycker jag att Mischa something är riktigt usel. Hennes ansikte är verkligen stendött och hon läser replikerna som nån som går på lugnande.

)
)

Someone’s Living in Buffy’s house ?!
From Tvguide.com - 2004-12-22nd
Question: As a fan of Buffy and The O.C. I have to ask: Does Ryan’s new crush Lindsaylive in Buffy’s old house? When she closed the door on Ryan, it echoed previous slams on Angel and Spike - right down to the very same door! I think. Please tell me I’m not crazy. - Tess
Ausiello: While I can’t vouch for your sanity - you are reading this column, after all - I went back and checked the Dec. 9 O.C. and you’re right! Lindsay did move into Buffy’s old digs. I think. I’m still waiting for the show’s rep to get back to me with the final word.

Illyria skrev:Buffys hus? Avsnittet 9 dec/2x05: det kan inte vara samma hus, inte ens dörren är lik.

Illyria skrev:Visst, finns det vissa mindre likheter mellan husen men vid en närmare undersökning är det ej samma hus:
Buffys hus vs OC-huset (spoiler för avsnitt 2x06)

poser skrev:5 minuter in i 208
"did you read the new whedon x-men"
hihi.

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare