. Det fanns så enormt mycket att vidarutveckla så att sätta fingret på bara något blir svårt. Ska jag försöka så blir det väl relationen mellan Wes och Illyria. Där fanns potential så det skrek om det.
 . Det fanns så enormt mycket att vidarutveckla så att sätta fingret på bara något blir svårt. Ska jag försöka så blir det väl relationen mellan Wes och Illyria. Där fanns potential så det skrek om det.

Annars: mer om just vad Black Thorns planer för apokalypsen var, hur den inre hierarkin inom W&H mellan t.ex. Black Thorn och det jordbaserade W&H och The Senior Partners fungerar. Var attacken på slutet av NFA ett tecken på en kommande apokalyps, eller "bara" en gigantisk strid (jag hoppas på det senare, 'cause otherwise it makes no sense...).
Mer klarhet i vad som försigick med "Roger Wyndam Pryce" och hans robotkompisar. What was their purpose? Vart tar de överlevande från Angel-gänget vägen nu? Slår de sig på något sätt ihop med de överlevande från BtVS? Vad hände med universumets instabilitet som "temporärt" fixades i Destiny? Blev det någonsin mer ordentligt fixat?

) är väl kanske lite mer Lorne. Jag vill gärna tycka om honom, och gör det oftast, men jag hade nog mått bra av att få lite mer Lorne för att kunna få mer känslor för denna underbara gröna demon.
 ) är väl kanske lite mer Lorne. Jag vill gärna tycka om honom, och gör det oftast, men jag hade nog mått bra av att få lite mer Lorne för att kunna få mer känslor för denna underbara gröna demon.
December 01, 2004
According to SFX magazine, during the recent "High Stakes: Whedon Fans For John Kerry And John Edwards" campaign, Joss Whedon let slip this choice titbit about what happened after the events of "Not Fade Away": "Gunn is dead. Illyria keeps fighting. Angel loses an arm. Spike gets Shanshu. And Xander loses another eye, which is funny, because he isn't even there".

Tam skrev:Jag hade hoppats Gwen skulle komma tillbaka säsong 5. Hon var elektrisk.

AKS skrev:Ska förresten se Chronicles of Riddick (so sue me!) inom de närmasta dagarna så då får jag ju se hon som spelar Gwen i alla fall...

Eisa skrev:jag saknar en utveckling av illyrias karaktär.

Jag blev dock väldigft ledsen när wes dog det var väldigt känslosamt och jag hade börjat gilla hans karaktär å så......men jag tyckte slutet var bra för att du kan själv få en egen uppfattning om vad komma skall
 Jag blev dock väldigft ledsen när wes dog det var väldigt känslosamt och jag hade börjat gilla hans karaktär å så......men jag tyckte slutet var bra för att du kan själv få en egen uppfattning om vad komma skall 

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare