Småsaker som Clem och Spike gör också att avsnittet höjer sig enormt.
Hinner inte skriva så mycket just nu för jag bara måste se sista avsnittet idag också

:D:Dwe've got maybe seconds before Darth Rosenberg grinds everybody into Jawa-burgers, and not one of you bunch has the midichlorians to stop her

we've got maybe seconds before Darth Rosenberg grinds everybody into Jawa-burgers, and not one of you bunch has the midichlorians to stop her

.
.

She thinks I’m not ready to be a full blown witch! I can handle the dark forces as good as anyone else. It’s not that hard. I-It’s just a guiding spell and I’m careful and all.

Det här var så otroligt bra, slutet fick mig att sitta och le för mig själv ett bra tag, om dagens avsnitt lever upp till mina förväntningar så kommer det att bli det bästa avsnittet någonsin. Slutscenen gör att detta är värt mer än en 10. Så det får 10+ av mig.
 Det här var så otroligt bra, slutet fick mig att sitta och le för mig själv ett bra tag, om dagens avsnitt lever upp till mina förväntningar så kommer det att bli det bästa avsnittet någonsin. Slutscenen gör att detta är värt mer än en 10. Så det får 10+ av mig.
 ) när hon sa att Buffy behövde få her ass kickt, det var så bra när hon sopade golvet med henne (det får man kanske inte tycka men jag gjorde det), och så kom den här "åskbollen" som slog omkull Willow och man tänkte vem vem vem??? och så står Giles där och det är så bra så jag blir alldeles till mig.
 ) när hon sa att Buffy behövde få her ass kickt, det var så bra när hon sopade golvet med henne (det får man kanske inte tycka men jag gjorde det), och så kom den här "åskbollen" som slog omkull Willow och man tänkte vem vem vem??? och så står Giles där och det är så bra så jag blir alldeles till mig.  

Lipton skrev:Vad är det för miss i bilderna här uppe? jag ser ingenting.

Nightcrawler skrev:Jonathan eller Andrew kopplade Dark Willow till Dark Phoenix, och där satte de verkligen huvudet på spiken! Jag vet inte om det finns några fler X-Men fans här inne med Dark Willow storyn är en ganska själlös kopia av X-Men klassikern The Dark Phoenix Saga.

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare