nolberg skrev:Ok storen som sitter hemma och kollar buffy
nolberg skrev:Ok storen som sitter hemma och kollar buffy
nolberg skrev:är ni 1.60 lång väger 45kg med briller?
Ai skrev:nolberg skrev:är ni 1.60 lång väger 45kg med briller?
Bara om vi står på varandras axlar och samtidigt listar ut vad 'briller' betyder....
ey skrev:nolberg skrev:Mitt nästa drag är att jag inte är fanatiker till en pajjas serie
Shit. Smart drag.
nolberg skrev:Mitt nästa drag är att jag inte är fanatiker till en pajjas serie
adolvsson skrev:ey skrev:nolberg skrev:Mitt nästa drag är att jag inte är fanatiker till en pajjas serie
Shit. Smart drag.
Hur kontrar vi det draget? Svårt, men inte omöjligt. Jag röstar på ett "nej, du är bara en fanatisk pajas". Låter det bra?
adolvsson skrev:ey skrev:nolberg skrev:Mitt nästa drag är att jag inte är fanatiker till en pajjas serie
Shit. Smart drag.
Hur kontrar vi det draget? Svårt, men inte omöjligt. Jag röstar på ett "nej, du är bara en fanatisk pajas". Låter det bra?
adolvsson skrev:Hur kontrar vi det draget? Svårt, men inte omöjligt. Jag röstar på ett "nej, du är bara en fanatisk pajas". Låter det bra?
nolberg skrev:fanatiker till ett forum jag dedikerar mig till? jag glider in 2-3 ggr om dan och svara på det ni skriver -_-
Eisa skrev:nej, men nu när du har varit här och fått oss att inse hur fånigt buffy egentligen är kommer vi nog göra det.
Ai skrev:Eisa skrev:nej, men nu när du har varit här och fått oss att inse hur fånigt buffy egentligen är kommer vi nog göra det.
Absolut. Jag förstår inte hur vi har kunnat varit så blind!! nollan har frälst oss och vi har kommit ut i ljuset och kommer hädanefter att bara se serier där huvudpersonen inte ändrar ansiktsuttryck - som OC tex...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare