jag vill inte spoila dig så om du inte har sett klart s3 av btvs borde du inte läsa det här:
Spoiler s3 och framåt Efter slutet i säsong 3 av Buffy lämnar han Sunnydale för att åka till L.A. där blir han möter Cordelia och några andra nya personer. Tillsammans med cordy skapar han ett företag: Angel Investigations. Det är det serien handlar om. Dock så är han med i några crossovers med Buffy.
Sci-Fi-Man: Hur långt har du sett av Buffy? Det är ju tråkigt att avslöja för mycket, men ja, Angel handlar om Angel. Den "börjar" efter tredje säsongen av Buffy. Mer än så vill jag inte säga innan jag vet hur långt du har sett, det vore ju tråkigt att förstöra för dig.
Firefly var en kortlivad (15 avsnitt) science fiction-serie av Joss Whedon, som också skapade Buffy och Angel. Den var väldigt bra, men dog tyvärr en tidig död.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
ang. Firefly.. kolla i tråden om firefly.. där står det beskrivet ganska bra...
OBS Firefly har inget att göra med Buffy o Angel till storyn, bara det att det är samma GUD som gjort den
nä asså hotmail trodde att d här va skräppost så ja såg d inte förns nu. men ja har bara sett d som visats på 5:an. alltså e d sista avsnittet i säsong 1 idag...
The weapons are mine...
...and the bullets are for someone else
Jag har försökt åtskilliga gånger att glömma säsongerna genom att dricka kopiösa mängder öl. Hittills är det utan önskat resultat men jag fortsätter försöka.
Chuck D: If you don't stand for something, you fall for anything Harder than you think, it's a beautiful thing
jag dunkade huvudet så hårt i bordet igår så jag lyssnar på Brother Ali nu... vet inte hur länge det varar.. men den är på nu iallfall.... ingen smiley var det ja.....