Glöm inte Murphy

poser skrev:Jag har aldrig fått ett paket på en måndag, men vill ni tro på det så gör så.
Illyria skrev:Varför skulle du inte kunna få ett paket på en måndag, långsamt postkontor som inte skickar ut avi förrän till dagen efter?
poser skrev:Tror man att man ska få något kommer det aldrig, speciellt inte om man säger/skriver det.
Don't talk about it, you will jinx it.
caffeineaddict skrev:Jag hade en avi på hallmattan, men det visade sig vara den andra jättelika DVD-boxen jag väntade på: Seinfeld säsong 1-3. Lite skojigt mysko att man får de två av de tre största DVD-boxar man någonsin har köpt på samma vecka...Välförpackad och utan en skråma var den iaf, så man får väl hoppas att Play har tagit lika god hand om förpackningen av Buffy-boxen.
Har någon fått Buffy-boxen redan idag månntro?
Off skrev:Vilken är den tredje?
caffeineaddict skrev:VB: *drägglar* Fast på sätt och vis var ju de enstaka säsongsboxarna snyggare i och med bokformen och så. Själva digistack-grejen känns lite plastig. Men likväl: kompakt och snyggt!
poser skrev:Här har jag suttit och skrivit om att man aldrig får saker på måndagar, så kommer min David Cross dvd idag.
Off skrev:EY kollade precis bilderna. Ser inte Joss autograf ganska äkta ut!? Tänk om det inte är kopierat... I need a frame people!
19-11-2004 20:07 London West Depot Collected from customer (Export item accepted into network)
20-11-2004 00:40 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 23:07 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 19:55 London West Depot Collected from customer (Export item accepted into network)
Langtry skrev:Så här står det fortfarande på mig när man kollar parcelforce.
Är det bara jag, hur ser det ut för er andra?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare