Tomas skrev:Tack för länken till Parcelforce, CiX
I'm happy to serve!
20-11-2004 00:40 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 23:26 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 20:07 London West Depot Collected from customer (Export item accepted into network)
Langtry skrev:För mig ser det ungefär likadant ut som för flera andra här.20-11-2004 00:40 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 23:26 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 20:07 London West Depot Collected from customer (Export item accepted into network)
Jag är också en sådan där som hämtar avi:n innan den är postad, när jag beställt nå't vill jag ha det fort, fort. Den här gången fortare än vanligt
sus@n skrev:Eynosh: Mitt tips är att kolla igenom. Börja först med att se om du får upp Buffy menyerna så du vet att det finns där. För när jag köpte AS1 var en skiva Sagan om De två tornen...så nu kollar jag alltid!
yazze skrev:men de blir att sitta och titta igenom buffy i 2 veckor för att vara säker på att inget är sönder.
Ai skrev:yazze skrev:men de blir att sitta och titta igenom buffy i 2 veckor för att vara säker på att inget är sönder.
Visst känns det jobbigt?
Eynosh skrev:säsong 1-3 vara 4:3 och resten widescreen? Blir ju jobbigt om det är olika..
caffeineaddict skrev:Pazuzu: Eller leta upp XVID:en. Visst är det bra, men man behöver ju inte äga det om man kan höra det på annat sätt.
Men R1 är väll inte förpackad i en box på samma sätt som R2, eller?
Då den släpps 14:e december så borde det ha dykt upp bilder på en eventuell R1 box för länge sedan och den skulle inte enbart säljas av Amazon.
caffeineaddict skrev:Amazon brukar fixa sådana "boxar" alldeles själva. De packar helt enkelt ihop säsongerna och säljer dem lite billigare än vad de skulle vara om man köpte dem en och en. Det är ingen särskild box, de brukar göra så med de flesta serier som har mer än en säsong.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare